Vergeet niet wat ze op het Rangers forum zeggen:quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
Wat een wedstrijd...
Als PSV dit niet wint gaan ze niet door.
quote:I'm actually more confident about away games in Europe than home ones. Could see us getting a 0-0 or 1-1 out there, but can't see us beating them at Ibrox
Bovendien zie ik ook genoeg PSV-fans het spel van hun ploeg 'vergoeilijken' na weer een zaadpot van jewelste. Dat gebeurt dus overal...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Engelsen en Schotten anders naar voetbal kijken dan wij.
Nee, ze missen Reis.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
Wat een wedstrijd...
Als PSV dit niet wint gaan ze niet door.
Het middenveld van ajax maakt op mij ook weinig indruk. Eriksen is goed, de rest... matig.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het middenveld van ajax maakt op mij ook weinig indruk. Eriksen is goed, de rest... matig.
Ik denk niet dat het om het aantal kansen gaat... Die schopt er met zijn zelfvertrouwen geen één in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef patrickpsv het volgende:
wat een faalhaashoeveel kansen heeft die gast nodig
Ik vind Ajax momenteel net zo saai spelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vind je het trouwens gek dat er niemand meer naar PSV komt kijken
Lijkt mij beter om Zeefuik erin te zetten.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom nou weer die vetzak erin dalijk, doe dan gewoon Zeefuik
Nee, ik denk dat hij nog steeds hoopt dat Berg zijn draai gaat vinden, want hij is eigenlijk de enige spits met in potentie voldoende kwaliteit bij PSV.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
Ik weet niet wat er in het hoofd van Rutten omgaat om Berg te laten staan. Wordt PSV door HSV betaalt door hem te laten spelen?
Alles beter dan Berg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gaat dat publiek nou Koevermans roepen
Misschien schiet ie ze op de training wel uit alle hoeken erin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
Ik weet niet wat er in het hoofd van Rutten omgaat om Berg te laten staan. Wordt PSV door HSV betaalt door hem te laten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |