friemelquote:
koenquote:
Aaah, dus ik moet zorgen dat er de 12e heel veel werk voor je isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Degene die dibs heeft komt na mij aan de beurt, tenzij ik er niet ben. Dan mag diegene eerst
Ze zeiden eerst dat je mijn opa was...quote:
Nou, dan zou ik het moeten doen met iemand waarvan ik zeker weet dat ik er niks voor zou gaan voelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
JE weet het niet, als je het nooit geprobeerd hebt.
Ik hou het wel bij kieskeurig zijn, dat gaat een stuk prettiger. Moet er niet aan denken om 10 keer per nacht zo'n sok aan te trekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het zijn inderdaad ellendige rotdingen, maar het voorkomt een hoop krabben.
Jij snapt het (ik niet)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, dus ik moet zorgen dat er de 12e heel veel werk voor je is...
Rondneuken ZONDER condoomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Een wat?Ik voel me niet zo lekker opeens
zoek een extreem lelijk typequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik het moeten doen met iemand waarvan ik zeker weet dat ik er niks voor zou gaan voelen.
Weet je hoe creatief je kunt doen op een scootmobielquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat mijn rollator in de weg zit
Dan doen we wel als ofquote:
Op de rollator, that's a firstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat mijn rollator in de weg zit
wiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeiden eerst dat je mijn opa was...
TMIquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoe creatief je kunt doen op een scootmobiel...
Dat is wel handig jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik het moeten doen met iemand waarvan ik zeker weet dat ik er niks voor zou gaan voelen.
heb je wel eens een aap leren dansen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoe creatief je kunt doen op een scootmobiel...
Dat kan ik nu sowieso niet doen, dat valt na 9 maanden nogal opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Rondneuken ZONDER condoom![]()
Misdadig
Over harde dingen, ik heb je pijlen onderhanden genomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Rondneuken ZONDER condoom![]()
Misdadig
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over harde dingen, ik heb je pijlen onderhanden genomen![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga vast op zoek naar extra personeelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik leg het wel uit op de meet hoor, maak je niet drukquote:
[..]
[..]
kan je tegen je vent zeggen dat die van hem een keer gescheurd isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik nu sowieso niet doen, dat valt na 9 maanden nogal op
whehehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dat ff in KPD ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorryquote:
Die morning-after pil die sponsor ik dan wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |