Wat is dibs??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Dan heeft MPG al dibs op je geloof ik
Je was je blauwe pilletjes vergeten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer beviel slecht.
Hoe oud is GF dan wel niet?quote:
Ik heb vorige week weer een poging gedaan en daar kwamen weer andere gevoelens bij kijken dus ik vermoed dat het in mijn geval is:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt rondegeneukt dan?
dat is dus niet rondneuken dan he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb vorige week weer een poging gedaan en daar kwamen weer andere gevoelens bij kijken dus ik vermoed dat het in mijn geval is:
[ ] Geschikt
[X} Ongeschikt
Ja, en ik was mijn penispomp kwijt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was je blauwe pilletjes vergeten?
Voor of achter de komma?quote:
Ah sorry, soms vergeet ik even dat niet iedereen even goedkoop isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeggen we ergens dat er helemaal geen voorwaarden aan zijn verbonden dan?
Een wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat laatste kun je met een condoom oplossen, hè?
Of ze had vlooien of luizen.![]()
Nee, klopt. Maar mezelf kennende denk ik dat ik er niet goed in ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is dus niet rondneuken dan he?
Nee, het zijn inderdaad ellendige rotdingen, maar het voorkomt een hoop krabben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
[..]
Een wat?Ik voel me niet zo lekker opeens
JE weet het niet, als je het nooit geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar mezelf kennende denk ik dat ik er niet goed in ben.
quote:
Geil hoorquote:
Jij ook al nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ah sorry, soms vergeet ik even dat niet iedereen even goedkoop is
[..]
Een wat?Ik voel me niet zo lekker opeens
ergens zitten er nog wel wat normen en waarden enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef KG-Werk het volgende:
Ah sorry, soms vergeet ik even dat niet iedereen even goedkoop is
quote:Een wat?Ik voel me niet zo lekker opeens
Degene die dibs heeft komt na mij aan de beurt, tenzij ik er niet ben. Dan mag diegene eerstquote:
Dat kan pas 4 jaar laterquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar mezelf kennende denk ik dat ik er niet goed in ben.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |