quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Klonk ook heerlijk.
Volgens mij ben jij een Buena Cocinera
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Pas maar op jij. Dat zeg je zo niet meer
Whaha, wat lief van je!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind je juist lief!
Wij zijn liefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, wat lief van je!
Waarom zou ik, ik heb niks gehad op Valentijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef danny130 het volgende:
[..]
pss...... doe is aardig, valentijn is net pas voorbij hoor
Sinterklaas is ook 6 december naar Spanje vertrokken,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef danny130 het volgende:
[..]
pss...... doe is aardig, valentijn is net pas voorbij hoor
Ik wel, dat nou net weer wel, maar had er op Valentijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik heb niks gehad op Valentijn
Wat heb je gekregen danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik wil, dat nou net weer wel, maar had er op Valentijn
al een punt achtergezet.
Ach ik ook niet, dus dat hebben we gemeenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik heb niks gehad op Valentijn
Dure fles wijn van Rullyquote:
Heb je trouwens mijn reactie gelezen op jouw reactie mbt tot sexrelaties? (verzoekjes)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:11 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ben er weer...ik heb het globaal een beetje doorgelezen en er wordt niet meer zo hard gedist als eerst heb ik het idee.
1 dingetje wat ik me afvraag:
TS aan het begin zei je zwakbegaafd te zijn, maar waarom beweer je dan nu dat je VWO en alles gedaan hebt. dat klopt niet met elkaar?
Ja iets over dan heb je ook nooit een sexrelatie gehad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Heb je trouwens mijn reactie gelezen op jouw reactie mbt tot sexrelaties? (verzoekjes)
Het was meer zoiets van dat jij ''verzoekjes'' erg negatief ziet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ja iets over dan heb je ook nooit een sexrelatie gehad.
Ja dat doe ik ook. Maar ik ben zeker niet zo open minded als de meeste mensen hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het was meer zoiets van dat jij ''verzoekjes'' erg negatief ziet.
Okay, maar in een sexrelatie kan de onderdaige zoals jij dat stelt ook verzoekjes indienen. Het is niet zo dat de ''dominante'' dat alleen doet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook. Maar ik ben zeker niet zo open minded als de meeste mensen hier.
Welkom dan maar weer. Was je een paar dagjes op vakantie? Je kan toch wel zien aan mijn schrijven dat ik niet zwakbegaafd ben. Ik zal je vertellen en niet doorvertellen. Ik heb eerst de Mavo gedaan, daarna Havo en daarna VWO en daarna nog wat. Maar dat is allemaal niet zo belangrijk. Ik vind mensen supersaai die alles volgens the ""RULES" doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:11 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ben er weer...ik heb het globaal een beetje doorgelezen en er wordt niet meer zo hard gedist als eerst heb ik het idee.
1 dingetje wat ik me afvraag:
TS aan het begin zei je zwakbegaafd te zijn, maar waarom beweer je dan nu dat je VWO en alles gedaan hebt. dat klopt niet met elkaar?
aha...weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Okay, maar in een sexrelatie kan de onderdaige zoals jij dat stelt ook verzoekjes indienen. Het is niet zo dat de ''dominante'' dat alleen doet.
Ik denk dat je ''verzoekjes'' iets te letterlijk neemt. In een sexrelatie draait het om sex en dan is men wat directer en explicitieterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
aha...weer wat geleerd![]()
ik heb wel een soort van sexrelatie gehad toen ik 19 was, maar het was niks voor mij. We hadden gewoon sex. zonder verzoekjes of gekke dingen. Hij was wel een stuk ouder dan ik maar op een oude fiets moet je het leren.
Ze kunnen verzoekjes indienen, maar die moeten wel door een meester of meesteres worden goedgekeurd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik heb wel een soort van sexrelatie gehad toen ik 19 was, maar het was niks voor mij. We hadden gewoon sex. zonder verzoekjes of gekke dingen. Hij was wel een stuk ouder dan ik maar op een oude fiets moet je het leren.
Seks hoeft niet altijd liefde te betekenen. Weet niet precies wat jij wiltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nee dat weet ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Seks hoeft niet altijd liefde te betekenen. Weet niet precies wat jij wilt
Nou ja, je mag hier komen hoor, maar ik weet eigenlijk niet wat je precies wilt, dus toch allemaal beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef drunk_on_shadows het volgende:
meester of meesteres? ik zal t mijn leraren even vragen...xd
[..]
Nee dat weet ik.
Dit topic is in principe wel van mij en ik weet nog niet hoe je iemand hier kan weren, maar stel je niet zo kleuterachtig op. Je hebt op je 19de een soort van seksrelatie gehad? Je hoeft helemaal niet open-minded te zijn..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik mag hier komen? Van wie? FOK! is niet jouw eigendom.
Ik vraag je helemaal niks over verder vertellen? en nee....ik ben niet zo open minded in het echt, omdat ik niet aan SM en dat soort maffe dingen doe. Je weet wel alles precies te verdraaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |