Ah feck, ik begon d'r eigenlijk net leuk te vinden.quote:
Maar deze topic blijft wel openquote:
Help ff mee nog 20 posts vol te kotsen, dan zijn we er vanaf.quote:
Okquote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Help ff mee nog 20 posts vol te kotsen, dan zijn we er vanaf.
Dan was ze wel begonnen over de islam en het moslim zijn, en deze TS was dat juist niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
Zal ze misschien een kloon van Nadiaschoonheid zijn geweest?
daar kan voor gezorgd worden hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Help ff mee nog 20 posts vol te kotsen, dan zijn we er vanaf.
Just because they can.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:53 schreef Re het volgende:
uhmmmm tsja, weinig eigenlijk... denk dt ik wel een algemeen topic ga openen over waarom mensen zo ontzettend ingaan op een trol
Vier weken werkloos zijn doet rare dingen met een mens.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:53 schreef Re het volgende:
uhmmmm tsja, weinig eigenlijk... denk dt ik wel een algemeen topic ga openen over waarom mensen zo ontzettend ingaan op een trol
48 uur zie ik, dus dat valt wel meequote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat heeft zonder de gekliko'de ook weinig zin he.
hè, ik had er net zin inquote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Just because they can.
Dus dat topic is nu ook niet meer nodig.
Verraderlijk.. en lelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Vier weken werkloos zijn doet rare dingen met een mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |