Hoe kwam Dikkie daar danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Lindytje het volgende:
En meneer de opa is terecht!!was op de fiets gaan zoeken, ik was de 'thuispost' voor als ie ineens voor de deur zou staan.
Staat ie dus echt ergens 6 straten verderop. Daar is ie helemaal nog nooit geweest!! Rare demente hond
Maar wel fijn dat ie weer terecht is
die is meesterlijk! Je muis aan de muismat lijmen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:02 schreef Mss het volgende:
Ik heb met silkwrappen te hard gevijld, de hele wrap er weer af. En ik hem mijn muis aan mijn muismat vastgelijmd. Misschien is het tijd om te gaan slapen
Sowwww jij bent vroeg op deze morgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die is meesterlijk! Je muis aan de muismat lijmen!
ik was wakker en ff sigaretje roken. Ben daarna weer naar bed gegaan hihiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sowwww jij bent vroeg op deze morgenMaar ik moest ook wel hardop lachen om het muisverhaal
komt Billy de Klit (quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet in zah paupermood komen voor vanavond
Heb je wel even gezwaaid bij Arnhem naar mij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
wij zitten alweer bij Duiven. De mist trekt gelukkig een beetje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |