quote:
Ffffuuuuuuu!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef IntenSiVuS het volgende:
Hier ook inderdaad. Is een flink fel puntje,.. en gaat knap hard
Morgen om 18:37 weer van West naar Oostquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Ffffuuuuuuu!
Ik weet dat er een overzichtje is, maar van tevoren hier even een reminder posten mag ook wel
klopt ik kon em ook nog net zien vanaf het balkon.quote:
Of hou de tracker in de gatenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Morgen om 18:37 weer van West naar Oost
Dat van West naar Oost kan ik nog bevatten, maar wat bedoelen ze precies met '28 above...'? Gaat het over graden? Want alleen het westen is nog steeds een vrij breed gedeelte om in de gaten te houden, vooral als je maar 3 minuten hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Morgen om 18:37 weer van West naar Oost
Even een kaartje voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat van West naar Oost kan ik nog bevatten, maar wat bedoelen ze precies met '28 above...'? Gaat het over graden? Want alleen het westen is nog steeds een vrij breed gedeelte om in de gaten te houden, vooral als je maar 3 minuten hebt.
Niet aan gedachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef -CRASH- het volgende:
Idd graden
Maar om 18:37 is het nog vrij licht
Aha, dus in de richting van het 'steelpannetje' kijken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Even een kaartje voor de duidelijkheid![]()
[ afbeelding ]
Als je richting steelpan kijkt gaat ie alweer weg (kaartje staat verkeerdom)quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Aha, dus in de richting van het 'steelpannetje' kijken?
7,5 km per secondequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je richting steelpan kijkt gaat ie alweer weg (kaartje staat verkeerdom)
Je kan em niet missen als je gewoon omhoog kijkt.
Het is een hele heldere punt die met een rotvaart overkomt
Inplaats van 18:37 te kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet aan gedacht
ISS heeft dan een magnitude van -3,5. Dus als het een beetje schemert kan je het wel zien
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef dan13lv het volgende:
zou je hem ook kunnen zien vanuit groningen??
om 20:12quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef dan13lv het volgende:
godver was aan het eten
komt ie weer langs?
Over ongeveer anderhalf uur... Maar dan ligt de lijn over Frankrijk. Maar nog wel zichtbaar vanuit nedeland maar een stuk lager dan nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef dan13lv het volgende:
godver was aan het eten
komt ie weer langs?
En op zijn hoogtepunt valt ie weer in de duisternisquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Over ongeveer anderhalf uur... Maar dan ligt de lijn over Frankrijk. Maar nog wel zichtbaar vanuit nedeland maar een stuk lager dan nu
Dan wordt de kans om em te zien nog kleinerquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En op zijn hoogtepunt valt ie weer in de duisternis![]()
[ afbeelding ]
waar kun je dat precies zien ??quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef -CRASH- het volgende:
21:50 tot 21:54 zijn de tijden vanuit mijn woonplaats (Venlo)
magnetude 0.8
Dan is het voor een leek (denk ik) beter als ie op http://www.n2yo.com/ kijkt.quote:
net even heavens above gelezen, snap het nu redelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan is het voor een leek (denk ik) beter als ie op http://www.n2yo.com/ kijkt.
Is wat begrijpelijker lijkt mij.
Volgens mij kloppen de tijden niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef -CRASH- het volgende:
21:50 tot 21:54 zijn de tijden vanuit mijn woonplaats (Venlo)
magnetude 0.8
Zeker mooie plaatjesquote:
Ben benieuwd of je ze ook los van elkaar kunt zienquote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef sander89 het volgende:
Over 15 min komt het ISS en de Space shuttle over, is net donker genoeg om ze te zien.
En ook nog eens redelijk dicht bij de maan....quote:Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
WAUW![]()
Duidelijk ISS en Space Shuttle apart gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |