quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor. Er komen nog zat bitchfights. Aafke en Joanna mogen elkaar ook niet.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en daar staat in geschreven: dacht je nou echt, tyfustrut, dat ik jou ook maar enige hint zou geven. Zak in de stront
Zou mooie tv opleveren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Joanna nou in dr kruippakje gepoept?
Ze moet het refrein van All by Myself zingen (of hoe heet dat nummer) Dat was een hint voor Sofiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef minzo het volgende:
welke missie heeft joanna? Ik heb helaas niet kunnen kijken
Hmm ja haar dansje vond ik ook beter bij Cynthia matchen.. zo rond het kampvuur onder zon viaduct..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft alleen vies haar, ze danst als een dronken baviaan, maar voor de rest is er niks mis mee nee
Wat is een SL en een COSquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en daar staat in geschreven: dacht je nou echt, tyfustrut, dat ik jou ook maar enige hint zou geven. Zak in de stront
Nee, niet dat schijtkind!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef Mylene het volgende:
Alex houdt toch op, Serrvio is gewoon een valse nicht.
[ afbeelding ]
Dat is haar zenderquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Joanna nou in dr kruippakje gepoept?
Eens, na gisteravond helemaal uit gekotst die Servio.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef Mylene het volgende:
Alex houdt toch op, Serrvio is gewoon een valse nicht.
[ afbeelding ]
quote:
groeten uit de rimboequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Hmm ja haar dansje vond ik ook beter bij Cynthia matchen.. zo rond het kampvuur onder zon viaduct..
SL - Screen Lock aka geen beeld op de streamsquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
sorry...... weet het echt nie..
ps: laura heeft wel vreselijke flaporen
Miljonair zwijgtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
Nog meer spannends gebeurd na 21 uur ?
dat is om het hoofd beter vast te kunnen pakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
SL ...Streamlockquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
SL = Slavin van Lauraquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
Guido praat toch ook over de scene en over zijn beroep?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Heb je dan echt geen idee dat het niet zo simpel is als je de geheimen niet weet??
Zo makkelijk hè, van achter de televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |