Had ik al gedaan, speciaal voor Preussquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef FalleNk810i het volgende:
Inspiratieloos![]()
Kan je aub het eerste plaatje veranderen?
Heb het helemaal gehad met die klote sneeuw, ik wil zomer ik wil zon
Gewoon zorgen dat je dame een stuk creatiever isquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
Geen zorgen, ik heb altijd precies hetzelfde, in namen verzinnen ben ik rete-slecht. Mocht ik dan toch nog ooit vader worden dan voorzie ik iig al 1 probleem.
Een auto-naam wordt ook lastig als BMW liefhebber. X5 is nou niet echt een leuke naamquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
Geen zorgen, ik heb altijd precies hetzelfde, in namen verzinnen ben ik rete-slecht. Mocht ik dan toch nog ooit vader worden dan voorzie ik iig al 1 probleem.
Ixxy, voor een dame? (verwijzing naar de X-serie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Een auto-naam wordt ook lastig als BMW liefhebber. X5 is nou niet echt een leuke naam
Je bent een koning hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, speciaal voor Preuss
Nee, dat niet, ik vind Sophie voor een meisje en Alexander voor een jongen wel erg mooie namen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Ixxy, voor een dame? (verwijzing naar de X-serie?)
Heerlijk! Al die vooroordelen bevestigdquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent een koning hoor!![]()
Er is trouwens een hele serie van die stripjes over BMW-rijders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niet mooi, maar dat was het enige BMW-gerelateerde wat ik zo kon verzinnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik vind Sophie voor een meisje en Alexander voor een jongen wel erg mooie namen.
Nee, dat gaat dan toch een beetje ver, om je kinderen naar een auto te vernoemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi, maar dat was het enige BMW-gerelateerde wat ik zo kon verzinnen.
Lijkt me wel he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dan toch een beetje ver, om je kinderen naar een auto te vernoemen.
Geweldig, je kinderen vanaf 2 jaar al met een BMW laten rijden...quote:
Ik ben mijn kilometervreter aan het demonteren op dit moment, maar daar komt een hoop troep uit! Even goed schoon en roestvrij maken allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
Van het weekend m'n auto weer even wassen. Hij zit vol met modder en andere troep.
Dat geloof ik maar al te graag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ben mijn kilometervreter aan het demonteren op dit moment, maar daar komt een hoop troep uit! Even goed schoon en roestvrij maken allemaal
Mijn doopnamen zijn Gaspare Giovanniquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik vind Sophie voor een meisje en Alexander voor een jongen wel erg mooie namen.
Dan ben je vast een pizzavouwer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn doopnamen zijn Gaspare Giovanni
Ah, vandaar dat ik je altijd over lasagne hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn doopnamen zijn Gaspare Giovanni(in het Italiaans. Zo ben ik 5 weken lang genoemd
)
Zie nog even mn edit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan ben je vast een pizzavouwer.
Ik maak gewoon lekkere lasagnequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik je altijd over lasagne hoor
Ik heb de afgelopen 2 dagen wel weer even genoeg Duits geklets gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zie nog even mn edit.
Ik ben gewoon Nederlands, met wat Duits bloed her en der (overgrootmoeder). Ik val alleen een beetje uit de toon hier in Westfriesland met m'n donkere ogen en bruin haar
[..]
Ik maak gewoon lekkere lasagne
Ik heb meer buitenlands bloed. M'n opa is geboren in Limburgquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen wel weer even genoeg Duits geklets gehoord.
Haha, ja ik zag het, had net op invoeren geklikt en er kwam ''er zijn nieuwe updates beschikbaar'' of iets in die trendquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, speciaal voor Preuss
Wat ga je specifiek doen dan? en wat ga je demonteren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ben mijn kilometervreter aan het demonteren op dit moment, maar daar komt een hoop troep uit! Even goed schoon en roestvrij maken allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |