quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef KG-Werk het volgende:
Lekker belangrijk, met jou hoef ik het bed toch niet te delenOf de kast, of de sauna, of het bad, of de keuken, of het kantoor,
![]()
werken, hm?quote:Ik vermoed dat het nachtwerk gaat worden, maar dat werk is een hobby van me
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je citroenen in de baard hangen?
Oh joh, vervelendquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nou, dat was weer precies zoals ik al vreesde.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Aantafelrondeenuurof6dangezelligdrankjeeerstegangomeenuurofzevendanrustigdooretenenvoorelfuurdedeuruitgokikzo
In 1 woordDas pas samenvatten
Of de auto, of het strand, of de zee, of het terras, of het magazijn, of de binnenplaats, of de wc, of het solarium,quote:
Tisser liefie??quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nou, dat was weer precies zoals ik al vreesde.
DE KEUKENquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, met jou hoef ik het bed toch niet te delenOf de kast, of de sauna, of het bad, of de keuken, of het kantoor,
![]()
[..]
Ik vermoed dat het nachtwerk gaat worden, maar dat werk is een hobby van me
Afgelopen weekend date. Ze vond me leuk, aantrekkelijk en er was wat haar betreft een klik. Had ik nog nooit gehoord. Dus ik blij. Dinsdag zei ze ineens dat ze vandaag een date had. En je raadt het al: ze vinden elkaar wel heel erg leuk.quote:
Of de schuurquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Of de auto, of het strand, of de zee, of het terras, of het magazijn, of de binnenplaats, of de wc, of het solarium,
Er komen aardig wat vrijgezellen naar de meet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Afgelopen weekend date. Ze vond me leuk, aantrekkelijk en er was wat haar betreft een klik. Had ik nog nooit gehoord. Dus ik blij. Dinsdag zei ze ineens dat ze vandaag een date had. En je raadt het al: ze vinden elkaar wel heel erg leuk.
Ja, dan wel ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel een beetje op.
Arme jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Afgelopen weekend date. Ze vond me leuk, aantrekkelijk en er was wat haar betreft een klik. Had ik nog nooit gehoord. Dus ik blij. Dinsdag zei ze ineens dat ze vandaag een date had. En je raadt het al: ze vinden elkaar wel heel erg leuk.
ik neem ook maar wat anders denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, ik ben ineens allergisch voor roomsaus.
Ja, maar daar heb ik geen geld voor, dus dat doe ik maar even niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Er komen aardig wat vrijgezellen naar de meet hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Of de bar, of het steegje onderweg naar huis, of het park, of de woonkamer, of de trap,
je vergeet de liftquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Of de bar, of het steegje onderweg naar huis, of het park, of de woonkamer, of de trap,
of de duinen, in de branding lekker met zand in je bilnaat HEURLIJKquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Relaxt, dat is allang schoongemaakt
Die heb ik nog nooit gehadquote:
onderweg naar huis?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef KG-Werk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |