ikquote:

quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die aflevering van Southpark daarover nooit gezien...?

Oh die is echt smerigquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die aflevering van Southpark daarover nooit gezien...?

dat is al gebeurdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef dragems het volgende:
[..]
wil er alleen niet door geneukt worden

Is dat je nooit opgevallen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik kijk south park, betekent dat dan ook dat vrouwen rectaal voeding toedienen??

dat lukt gvd wel jonguhquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag wouden we de 1000 halen, zal toch niet meer lukken

Doe eens niet negatiefquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:

Kom jij ook zaterdag?quote:

Er is niets met de stream aan de handquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef zijstandaard het volgende:
Kut stream. polderinternet van de dj

Als ik met mijn scharrels aan de ontbijt tafel zit gaan er schalen yoghurt en hele bananen zo die aars in.quote:

3FM, Koffie SC. Verder gok ik dat we qua postsnelheid alleen 3FM tijdens Serious Request boven ons hebben, toen was er eens een topic in iets van 3 minuten dicht.quote:

quote:

I see what you did therequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |