Gozer je hebt over beide dingen al toegegeven dat je het had verzonnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik pats niet. Ik deel mede. Dat jij het als patsen opvat is omdat de dingen die ik in het dagelijkse leven doe in jouw levenskaders zo baas zijn dat ze uitsteken. Voor de meeste anderen hier is het niet zo boeiend.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dun mannetje met een Hitlersnor.
RING RINGquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
It's the magic leoplurodoooon it will tell us the waaayy
Geniale samenvattingquote:
eh wut?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gozer je hebt over beide dingen al toegegeven dat je het had verzonnen_!
Ze vinden je toch wel tof... dat is grondwettelijk vastgelegdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je DE faalhaas van Radio Onzin bent.
Ik ben gewoon oppersloeber en kom daar ook eerlijk voor uit. Ik hoef niet te liegen in de hoop dat mensen me dan tof of stoer of geweldig vinden!
Can the door do all that?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je DE faalhaas van Radio Onzin bent.
Ik ben gewoon oppersloeber en kom daar ook eerlijk voor uit. Ik hoef niet te liegen in de hoop dat mensen me dan tof of stoer of geweldig vinden!
Oh ga je nu beweren dat je hebt gelogen over het liegen?quote:
Genoeg weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Can the door do all that?
hihihi NO
Post hem even in dezen topicquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik een shirt van
quote:
Ik hoef niet eens door iedereen tof gevonden te worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze vinden je toch wel tof... dat is grondwettelijk vastgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |