Maar het gaat toch alleen om de vragen van de eerste twee afleveringen? Anders klopt het sowieso niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Art beantwoordde ook al een keer vraag 20... én vraag 11!
20 11, 2011.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Art beantwoordde ook al een keer vraag 20... én vraag 11!
Zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef jcdragon het volgende:
Net Anna's dagboek gelezen. Wat een fantastische vrouw is ze. Nu die van de mol.
Even opnieuw vragen, hoe denk jij dat het dan met Soundos zit? Wordt zij de winnaar? Omdat zij ook vraag 20 beantwoordde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Open ik net een nieuwe 2 sec. later
Ja de lapo'er zat niet op te letten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Open ik net een nieuwe 2 sec. later
Toevallig van de week heel seizoen 3 van WIDM zitten terug kijken en wat een verschil. Het seizoen waarin legendarische mol George zat. Dat was zo leuk om dat IEDEREEN fanatiek was, zelfs de mol. Toen had je Jantien (de huidige Karin) die gewoon zo klunsig was dat iedereen haar verdacht, maar niemand die expres de mol uithing. Nu zijn het alle fanatieke deelnemers die eruit vliegen, omdat ze moeten kiezen uit 4 verschillende mollen. IMO gooi die 'bekende Nederlanders' eruit en speel met mensen die geld willen verdienen.quote:Mijn god, wat een boutaflevering zeg. Sorry, ben al 10 jaar lang een groot WIDM-fan maar vond dit echt helemaal niets. Bij iedere opdracht had ik het idee dat er nog iets achteraan kwam, maar dat was dan niet zo.
Geldt trouwens wel voor dit hele seizoen. Het zijn allemaal van die net niet-opdrachten. Er is nog geen enkele opdracht geweest die er echt voor mij uitsprong omdat het zo spectaculair was of zo. Terwijl die er vroeger altijd in overvloed waren.
Zo jammer, mijn favoriete programma in the whole wide world is aan het aftakelen. . Meer mensen die deze mening delen?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef davidov2009 het volgende:
http://img638.imageshack.us/i/patrickexit.png/ Dat was de goede link dus.
Maar ja ik zeg: fotosoep.
Ik denk: Soundos en Patrick strijden om de titel (beiden beantwoorden vraag 20, wie is de mol) . Art beantwoorde vraag 11, dus hij is de 11de mol. En Karin gaat eruit de volgende aflevering.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even opnieuw vragen, hoe denk jij dat het dan met Soundos zit? Wordt zij de winnaar? Omdat zij ook vraag 20 beantwoordde.
Ik zeg al, ik heb ook geen patent op wat er volgende week gaat gebeuren. Er van uitgaande dat Patrick de Mol is en Karin en Soundos op hem blijven, zal Art er uit vliegen omdat hij twijfelt tussen Karin en Patrick en dus zal spreiden wellicht. Art lijkt me iig niet de Mol omdat Anna op hem zat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even opnieuw vragen, hoe denk jij dat het dan met Soundos zit? Wordt zij de winnaar? Omdat zij ook vraag 20 beantwoordde.
Echt laden doet het plaatje niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef davidov2009 het volgende:
http://img638.imageshack.us/i/patrickexit.png/ Dat was de goede link dus.
Maar ja ik zeg: fotosoep.
ik ben het wel eens met;quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jordi hoe is je theorie met betrekking tot de laatste drie personen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef June. het volgende:
[..]
Ik denk: Soundos en Patrick strijden om de titel (beiden beantwoorden vraag 20, wie is de mol) . Art beantwoorde vraag 11, dus hij is de 11de mol. En Karin gaat eruit de volgende aflevering.
Je denkt niet dat Karin de eerstvolgende is die eruit gaat? Maar dan aan het begin van aflevering 10. Dat zou in de lijn van jouw theorie het beste kloppen denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik heb ook geen patent op wat er volgende week gaat gebeuren. Er van uitgaande dat Patrick de Mol is en Karin en Soundos op hem blijven, zal Art er uit vliegen omdat hij twijfelt tussen Karin en Patrick en dus zal spreiden wellicht. Art lijkt me iig niet de Mol omdat Anna op hem zat.
Tja, imageshack he, bandwith van 1kb per jaar. ik heb 't plaatje niet geplaatstquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt laden doet het plaatje niet.
De dj's van 3fm zijn je theorie nu ook aan het doortweeten, Domien heeft direct naar jouw post van 17 februari in dit topic gelinkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |