Als wij nu gaan herhalen wat daar staat, kun je het toch net zo goed zelf lezen?quote:
Haha, heb je gelijk in sorry.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als wij nu gaan herhalen wat daar staat, kun je het toch net zo goed zelf lezen?
Anyway, het enige punt waarvan ik denk "daar zit wat in" is dat Soundos haar oren al afdekt vóórdat het eerste vuurwerk de lucht in gaat, terwijl niemand wist dat er vuurwerk afgestoken zou gaan worden - behalve de mol uiteraard.
Maar op zich hoeft dat niets te betekenen, 't kan ook gewoon een voorzorgsmaatregel zijn geweest omdat ze niet wist wat er komen ging... Ik vind het allemaal niet erg sterk in ieder geval, ook niet over de kleur kleding die ze draagt i.c.m. 'kleur bekennen'.
Ik blijf bij m'n mol Patrick.
Ja, en wat wil je daar mee zeggen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Anna vertelde tegen Jan Willem op de radio dat ze gisteren met zijn alle bij Karin naar Wie is de Mol gekeken hebben..Eentje ontbrak en dat was Patrick zei Anna hij had een voorstelling (toeval) dacht ik
Hij moest werken. zei ze..Wat bedoel je mee ijzersterke aanwijzingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Omdat hij er niet bij was?
IJzersterke aanwijzing inderdaad!
.....?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij moest werken. zei ze..Wat bedoel je mee ijzersterke aanwijzing
Ehm, nee. Je kunt er Soundo of Oundos uit halen. Maar geen Soundos.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Guanabana het volgende:
'In iedere leader hoor je aan het einde: trUSt NObODy. Opvallend dat je hier de naam Soundos uit kan halen.'
Ik wil er niet aan hoor
Ik tel maar een enkele Squote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Guanabana het volgende:
'In iedere leader hoor je aan het einde: trUSt NObODy. Opvallend dat je hier de naam Soundos uit kan halen.'
Ik wil er niet aan hoor
Het koffertje leek natuurlijk wel op een koffer waarmee je iets mee zou laten exploderen. Wellicht deed ze het om die redenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, heb je gelijk in sorry.
Het is mij ook opgevallen ja, dat ze haar oren dichtdeed, maar ik ben een beetje zoals Soundos, qua een hoop dingen eng vinden, en waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. Je drukt op een knop, je weet neit wat er gaat gebeuren, ik zou ook m'n oren dichtdoen uit angst.
Ook P@3k, daar kun je dan ook prima patrick van klussen, zegt niks lijkt me dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:41 schreef Hank- het volgende:
Bij het spel in die vervallen kerk was er een hok met de code SO12 ... So-un-dos ??
Downloaden?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef I0_0I het volgende:
iemand een link waar ik de uitzending terug kan kijken?
die van uitzending gemist doet het niet...
Dus we hebben nu:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ook P@3k, daar kun je dan ook prima patrick van klussen, zegt niks lijkt me dus.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef I0_0I het volgende:
iemand een link waar ik de uitzending terug kan kijken?
die van uitzending gemist doet het niet...
quote:Uitzending Gemist
Wie is de mol-fans geen stress! De uitzending is offline wegens hermontage (verdacht ;-) maar binnen een uur moet hij er weer staan #widm
3 minutes ago retweeted by MolNieuws from web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |