Inderdaad, maar even downloaden dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:37 schreef MrManiak het volgende:
Hermontage, wtf? Met andere woorden: Tijd om binnenkort de aflevering van tv en die van UG naast elkaar te leggen
Klopt, viel mij ook op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Marloes het volgende:
Een vraag tijdens de test was ''Wat is het favoriete tv-programma van de mol?''
Volgens mij (weet 't niet zeker) vulde Karin daar in dat dat Wie is de mol is.. Dat is toch het favoriete programma van Soundos?
Ah oke, nouja misschien zit Karin dan wel op Soundosquote:
Ik download meteen de laatste uitzending maar even dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:37 schreef MrManiak het volgende:
Hermontage, wtf? Met andere woorden: Tijd om binnenkort de aflevering van tv en die van UG naast elkaar te leggen
je zag alleen wijzen toch, geen klikken? Want dat vond ik opvallend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Marloes het volgende:
Een vraag tijdens de test was ''Wat is het favoriete tv-programma van de mol?''
Volgens mij (weet 't niet zeker) vulde Karin daar in dat dat Wie is de mol is.. Dat is toch het favoriete programma van Soundos?
Sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
ik krijg op de valreep nog last van een elf-obsessiehad me zo voorgenomen me niet meer in theorieen te verliezen aangezien het vaak zo tegenvalt wat de makers er in stoppen aan hints
Iemand die nog iets eruit kan halen / aan kan toevoegen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dus we hebben nu:
AR7 = Art - 407
DR5R = Drijver (Anna) -?
P@3K = Patrick -?
GR007 = Groot (Karin) - 362
P1N = ?
SO12 = Soundos - ?
MN9 =? - 551
1 = ? - 335
Volgens mij was het PA@3K.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dus we hebben nu:
AR7 = Art - 407
DR5R = Drijver (Anna) -?
P@3K = Patrick -?
GR007 = Groot (Karin) - 362
P1N = ?
SO12 = Soundos - ?
MN9 =? - 551
1 = ? - 335
P1N -- pepijn... Mh, zou wel logisch zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was het PA@3K.
P1N zou Pepijn kunnen zijn,
Ik zat tijdens de uitzending mee te schrijven, en ik hoorde iemand die letters opnoemen en zag ze ook zo staan, als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef MrManiak het volgende:
[..]
P1N -- pepijn... Mh, zou wel logisch zijn.
Ik heb ook mee zitten pennen, ik kwam uit op P@3K. Maar het is jouw theorie, dus ik pas 'm weer even aan
Dat zou ook nog kunnen, natuurlijk! Wel erg verdacht dat Art dan twee keer wordt genoemd. Maar ja, ook weer niet vreemd voor de molquote:
Inderdaad PA@3K;quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de uitzending mee te schrijven, en ik hoorde iemand die letters opnoemen en zag ze ook zo staan, als ik me goed herinner.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Die codes bevatten overigens namen van kandidaten als je ze uitspreekt en cijfers als letter(combinatie)s ziet:
PA@3K = Patrick -?
En Horacequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef debuurvrouw het volgende:
MN9= Miryanna? Lijkt me het meest logisch. Al weet ik niet uit welke taal 9 dan komtmist dan alleen Hanna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |