abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93279000

De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

De deelnemers

Anna Drijver
.
.
Actrice, model en schrijfster
.

Art Rooijakkers
.
TV-presentator
Twitter
.

Hanna Bervoets
.
Schrijfster en columniste
Twitter
.

Horace Cohen
.
Acteur en komiek
Twitter
.

Jan Kooijman
.
Acteur en danser
Twitter
.

Karin de Groot
.
Presentatrice en schrijfster
Twitter
.

Miryanna van Reeden
.
Actrice
.
.

Patrick Stoof
.
Acteur, regisseur en tekstschrijver
Twitter
.

Pepijn Gunneweg
.
Cabaretier en presentator
Twitter
.
.

Soundos El Ahmadi
.
Actrice, presentatrice en stand-up comedian
.
.
Afleveringen
http://player.omroep.nl/?aflid=11911109
http://player.omroep.nl/?aflid=11970324
http://player.omroep.nl/?aflid=12009045

Twitter van De Mol!

Wie is de Mol? is vanaf 6 januari 2011 elke donderdagavond om 20:30 uur te zien op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag om 16.30 uur op Nederland 2 te zien.

Doe ook mee met de FOK! WIDM Prono: WIDM Prono 2011!

De OP is hier te vinden.

---
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93279015
Dan maak ik wel een nieuwe.
pi_93279037
Open ik net een nieuwe 2 sec. later :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_93279049
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Art beantwoordde ook al een keer vraag 20... én vraag 11!
Maar het gaat toch alleen om de vragen van de eerste twee afleveringen? Anders klopt het sowieso niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:03:13 #5
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_93279059
Net Anna's dagboek gelezen. Wat een fantastische vrouw is ze. Nu die van de mol.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:03:25 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93279075
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Art beantwoordde ook al een keer vraag 20... én vraag 11!
20 11, 2011. :7.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_93279091
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef jcdragon het volgende:
Net Anna's dagboek gelezen. Wat een fantastische vrouw is ze. Nu die van de mol.
Zeker _O_.
sig verwijderd door FA
pi_93279103
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Even opnieuw vragen, hoe denk jij dat het dan met Soundos zit? Wordt zij de winnaar? Omdat zij ook vraag 20 beantwoordde.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_93279133
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja de lapo'er zat niet op te letten.
pi_93279149
http://img638.imageshack.us/i/patrickexit.png/ Dat was de goede link dus.

Maar ja ik zeg: fotosoep.
Killing as few patients as possible.
pi_93279162
quote:
Mijn god, wat een boutaflevering zeg. Sorry, ben al 10 jaar lang een groot WIDM-fan maar vond dit echt helemaal niets. Bij iedere opdracht had ik het idee dat er nog iets achteraan kwam, maar dat was dan niet zo.

Geldt trouwens wel voor dit hele seizoen. Het zijn allemaal van die net niet-opdrachten. Er is nog geen enkele opdracht geweest die er echt voor mij uitsprong omdat het zo spectaculair was of zo. Terwijl die er vroeger altijd in overvloed waren.

Zo jammer, mijn favoriete programma in the whole wide world is aan het aftakelen. . Meer mensen die deze mening delen?
Toevallig van de week heel seizoen 3 van WIDM zitten terug kijken en wat een verschil. Het seizoen waarin legendarische mol George zat. Dat was zo leuk om dat IEDEREEN fanatiek was, zelfs de mol. Toen had je Jantien (de huidige Karin) die gewoon zo klunsig was dat iedereen haar verdacht, maar niemand die expres de mol uithing. Nu zijn het alle fanatieke deelnemers die eruit vliegen, omdat ze moeten kiezen uit 4 verschillende mollen. IMO gooi die 'bekende Nederlanders' eruit en speel met mensen die geld willen verdienen.
pi_93279179
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef davidov2009 het volgende:

Inderdaad
pi_93279217
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Felagund het volgende:

[..]

Even opnieuw vragen, hoe denk jij dat het dan met Soundos zit? Wordt zij de winnaar? Omdat zij ook vraag 20 beantwoordde.
Ik denk: Soundos en Patrick strijden om de titel (beiden beantwoorden vraag 20, wie is de mol) . Art beantwoorde vraag 11, dus hij is de 11de mol. En Karin gaat eruit de volgende aflevering.
Shine bright like a diamond.
pi_93279240
De groep faalde trouwens wel erg hard deze aflevering.
pi_93279277
Jordi hoe is je theorie met betrekking tot de laatste drie personen?
pi_93279280
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik zeg al, ik heb ook geen patent op wat er volgende week gaat gebeuren. Er van uitgaande dat Patrick de Mol is en Karin en Soundos op hem blijven, zal Art er uit vliegen omdat hij twijfelt tussen Karin en Patrick en dus zal spreiden wellicht. Art lijkt me iig niet de Mol omdat Anna op hem zat.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:05:46 #17
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_93279286
Zeer teleurstellend, zo zie je maar weer eens dat de meest fanatieke en slimme kandidaat niet echt beloond wordt in dit spelletje (Sander, Toine, Dennis en Arjen kunnen erover mee praten). Zelfs Paul, als winnaar, kreeg een rood scherm te zien.

Uiteraard zal ik de komende afleveringen wel kijken, maar ik erger me nu al aan de finale (betwijfel of er nog geld bijkomt). Het enige andere BN-er seizoen dat ik dit had was in Argentinie destijds maar daar had je nog die droevige omstandigheden waardoor je blij was voor de winnares.

Ben benieuwd of dit nog gevolgen zal hebben voor de kijkcijfers (Anna als mooie vrouw en als wij zien dat de overige kandidaten irritant zijn dan zullen er meerdere kijkers zijn die zich daar aan ergeren).

Uiteindelijk kun je een goed mollenseizoen toch meten aan de finalisten en we weten nu al dat die niet veel soeps zullen zijn. Er zaten geweldige opdrachten tussen, dus het had de potentie om het Marc Marie seizoen te evenaren (voor mij).

De theorie valt op vele manieren te interpreteren, maar de enige die ik nog iets gun is eigenlijk Soundos en ze zal er dus volgende week uitvliegen (te fanatiek!). Stel je trouwens eens voor dat Karin de mol heeft ontmoet!

P.S. Als Art het toch is, dan heeft Anna wel wat te verklaren (waarom switchen van Art naar Patrick?). Niet dat ik dat geloof, maar die visuele hints gaan toch wel die richting op.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_93279307
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef davidov2009 het volgende:

Echt laden doet het plaatje niet.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:06:00 #19
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_93279309
Volgens mij hebben ze deze aflevering het minste binnengehaald.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_93279313
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jordi hoe is je theorie met betrekking tot de laatste drie personen?
ik ben het wel eens met;
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef June. het volgende:

[..]

Ik denk: Soundos en Patrick strijden om de titel (beiden beantwoorden vraag 20, wie is de mol) . Art beantwoorde vraag 11, dus hij is de 11de mol. En Karin gaat eruit de volgende aflevering.
pi_93279375
Dat dagboek van Anna inderdaad. O+!!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_93279376
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik zeg al, ik heb ook geen patent op wat er volgende week gaat gebeuren. Er van uitgaande dat Patrick de Mol is en Karin en Soundos op hem blijven, zal Art er uit vliegen omdat hij twijfelt tussen Karin en Patrick en dus zal spreiden wellicht. Art lijkt me iig niet de Mol omdat Anna op hem zat.
Je denkt niet dat Karin de eerstvolgende is die eruit gaat? Maar dan aan het begin van aflevering 10. Dat zou in de lijn van jouw theorie het beste kloppen denk ik.
Album top 100 2024
pi_93279380
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Echt laden doet het plaatje niet.
Tja, imageshack he, bandwith van 1kb per jaar. ik heb 't plaatje niet geplaatst :P
  ESF Reporter donderdag 24 februari 2011 @ 22:07:35 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_93279471
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

:D :D
De dj's van 3fm zijn je theorie nu ook aan het doortweeten, Domien heeft direct naar jouw post van 17 februari in dit topic gelinkt. :) Het gaat nu als een lopend vuurtje (dat ging het al, maar nu nog meer).
pi_93279496
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')