Heb net PM ontvangen van een Fok!ker uit Arnhem die hem morgen komt ophalen. Mocht 'ie morgen niet op komen dagen (waar ik uiteraard niet van uit ga), dan is 'ie voor jou.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef manga het volgende:
Ik wil die hometrainer welArnhem is ook niet ver weg.
Ik laat het morgenavond weten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef manga het volgende:
Argh, net te laat dus, jammerMaar goed, mocht die persoon niet langs komen dan neem ik em wel!
Mochten de eerste en tweede Fok!ker het af laten weten is 'ie voor jou.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef Chapelle het volgende:
Anders heb ik ook wel interesse in de hometrainer.
It must be you lucky day... De moeder van Fok!ker nummer 1 zag een hometrainer niet zitten, als je wilt mag je hem komen halen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef manga het volgende:
Als ie niet naar die eerste geīnteresseerde gaat dan gaat ie zeker naar mijhehehe. Zoek al een tijdje een paar apparaten om thuis ook wat te trainen
Vanavond of morgen, geen idee, ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef manga het volgende:
Hehe, cool, okee wanneer kan dit? En de boel zal toch wel passen in een Peugeot 308 toch? Kan wel uit elkaar gehaald worden enzo (hoop ik).
Het zadel kan nog wel een stuk naar beneden, het stuur volgens mij niet. Er zitten wel bouten op (zie foto 1), wellicht dat daar het stuur los mee kan? Je kunt het stuur zelf in ieder geval wel draaien, dus dat scheelt al snel een centimeter of twintig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef manga het volgende:
Vanavond gaat 'm niet meer worden, morgen misschien (komt tussendoor, ff kijken hoe ik zit met werk planning, anders zondag?). Zou je voor me willen kijken of dat stuur los kan? Of een end omlaag en misschien zadel ook? Thaaaanks!
Morgenmiddag ben ik naar alle waarschijnlijkheid wel thuis, maar het zou wel fijn zijn als ik weet wanneer je van plan bent om te komen. Ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef manga het volgende:
Dan morgen in de namiddag? Ik ga even kijken morgen oke? Laat het z.s.m. weten
Ja, leuk ding, drie keer gebruikt ofzo. Als je serieus interesse hebt wil ik wel even kijken of 'ie het doet. Ik had 'm min of meer bewaard voor de goede doelen-bak, wil je 'm hebben dan zou ik zeggen ¤6,75 voor de verzendkosten + een vrijwillige bijdrage voor een goed doel naar keuze! Ophalen in Arnhem is ook een optie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef contactdoos het volgende:
Die Samsung, wat moet die opleveren? tegen verzendkosten?leuk foontje
![]()
Als je even zou willen kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, leuk ding, drie keer gebruikt ofzo. Als je serieus interesse hebt wil ik wel even kijken of 'ie het doet. Ik had 'm min of meer bewaard voor de goede doelen-bak, wil je 'm hebben dan zou ik zeggen ¤6,75 voor de verzendkosten + een vrijwillige bijdrage voor een goed doel naar keuze! Ophalen in Arnhem is ook een optie.
Hij zit in het stopcontact en op het display staat 'opladen'. Hij is simlockvrij. Hoe goed de accu nog is durf ik je echt niet te zeggen; de accu heeft een paar jaar in het toestel gezeten en dat schijnt niet heel bevordelijk te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef contactdoos het volgende:
[..]
Als je even zou willen kijkenzou ik op prijs stellen. Heb namelijk nog een telefoon nodig voor het buitenland.. ivm uit de hand lopende internetkosten als ik naar het buitenland reis..
En 10 e - 6,75 voor verzending, en de rest naar een goed doel van jou keuze?
Ja, moet denk ik wel lukken. Moment, ik gooi 'm op de weegschaal om te kijken wat het gaat kosten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef unox_worst het volgende:
Is die wireless tv-link te versturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |