Dat is ook zo. Niet alles hoeft te worden gedeeld. Maar als je wat aankaart, bv een auto kopen of een kind krijgen en dat word wel vollop op fok gedumpt moet je ook niet zeiken als mensen er nieuwsgierig naar gaan vragen, of belangstellend zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
En toch zit je er in dit geval behoorlijk naast.
Maar ik wil dat helemaal niet op Fok posten, je moet alleen niet denken altijd alles te weten.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Copycat het volgende:
1139 bruto is niet echt big pimpin'.
Je hebt belangstelling en een overzicht willen hebben van wat erin komt en wat eruit gaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Niet alles hoeft te worden gedeeld. Maar als je wat aankaart, bv een auto kopen of een kind krijgen en dat word wel vollop op fok gedumpt moet je ook niet zeiken als mensen er nieuwsgierig naar gaan vragen, of belangstellend zijn
Staat toch niet bij dat het euro-knallers zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Copycat het volgende:
1139 bruto is niet echt big pimpin'.
Je denkt toch niet dat ik dit ga lezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
nou ik vond het van wel, en ik ben geen sjakie dan had hij het toch iets anders moeten formuleren, maar ach wie ben ik, heb er zo de balen van echt vind zo iets opschepperig staan en ja dan is dat mijn mening en dan roepen intresseert me geen tyfysmoer moet je het ook niet op die manier posten, kom zeg sjakie zegt maar sjakie tegen zijn collega`s
en ja kom maar geef me maar kritiek of liever zeg gewoon val dood zijn we daar ook weer vanaf pppfffttttttttt echt![]()
echt ik zal de laatste wezen die iemand iets niet gunt en als ik dan zeg hoe het op mij overkwam zit ik te hakken, krijg lekker allemaal de tering jemig neem een kilo zout of liever nog een berg als ik op elk woord moet gaan letten doei en aju paraplu
ZO IK BEN ER KLAAR MEE
USD, nog erger.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staat toch niet bij dat het euro-knallers zijn?
Je bent gewoon een arrogante kwal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dit ga lezen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
nou ik vond het van wel, en ik ben geen sjakie dan had hij het toch iets anders moeten formuleren, maar ach wie ben ik, heb er zo de balen van echt vind zo iets opschepperig staan en ja dan is dat mijn mening en dan roepen intresseert me geen tyfysmoer moet je het ook niet op die manier posten, kom zeg sjakie zegt maar sjakie tegen zijn collega`s
en ja kom maar geef me maar kritiek of liever zeg gewoon val dood zijn we daar ook weer vanaf pppfffttttttttt echt![]()
echt ik zal de laatste wezen die iemand iets niet gunt en als ik dan zeg hoe het op mij overkwam zit ik te hakken, krijg lekker allemaal de tering jemig neem een kilo zout of liever nog een berg als ik op elk woord moet gaan letten doei en aju paraplu
ZO IK BEN ER KLAAR MEE
Ach er zijn mensen die blij voor je zijn en mensen die enorm naar gaan doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon een arrogante kwal.
Ik vat het dan wel even samen.
Wij wachten even op beeld en geluid van onze speciale correspondent, Witloof!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef hondjes het volgende:
Er gaan geruchten dat Gadafi dood is, heb jij meer nieuws hierover, Remlove.
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon een arrogante kwal.
Ik vat het dan wel even samen.
Het is mij niet gegund.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moeten we hier ook maar niet meer posten dat we oma worden of dat onze nieren het wat beter doen of dat we een opdracht hebben binnengehaald of ons eerste autootje hebben.
Echt hoor, ik zie er de opschepperij niet van in, alleen de blijdschap.
Ik wil de blijde boodschap ook wel verkondingen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moeten we hier ook maar niet meer posten dat we oma worden of dat onze nieren het wat beter doen of dat we een opdracht hebben binnengehaald of ons eerste autootje hebben.
<knip heel verhaal, la maar>quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, je zit er dik naast.
En ik post alleen dat het goed gaat en meer niet.
Je snapt het echt niet he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen die blij voor je zijn en mensen die enorm naar gaan doen.
Top U2.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
<knip heel verhaal, la maar>
Ik gun je een goed salaris, een leuke auto, vooral als je er hard voor werkt.
Ik weet hoe Fok werkt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?![]()
Men vroeg alleen maar belangstellend wat het zou worden die auto...Meer niet...en dat jij dan een vreemd antwoord geeft en men dr op door gaat is ook niet raar...maar hey al rij je op een snorfiets...het maakt mij niet uit,
dat dus idd imoquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
Juist. Opschepperij allemaal met je nieren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
Dat is dus een grap hè!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Copycat het volgende:
Juist. Opschepperij allemaal met je nieren.
Volgens mij werd Heks al boos om zijn eerste bericht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?![]()
Men vroeg alleen maar belangstellend wat het zou worden die auto...Meer niet...en dat jij dan een vreemd antwoord geeft en men dr op door gaat is ook niet raar...maar hey al rij je op een snorfiets...het maakt mij niet uit,
Je hebt de auto al gepost...dus dan kennen we dr niet meer over bekvechtenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet waar dit over gaat![]()
Ik heb vanavond mijn nieuwe auto opgehaald en ben er ontzettend blij mee, heb er ook hard voor gewerkt enzo, maar dat mag ik niet posten?
VERBOTEN!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet waar dit over gaat![]()
Ik heb vanavond mijn nieuwe auto opgehaald en ben er ontzettend blij mee, heb er ook hard voor gewerkt enzo, maar dat mag ik niet posten?
wat ben jij toch een grote teringlijer sorry hoor, als er iemand iets aan een ander gunt ben ik het wel echt he pppfffttquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is mij niet gegund.
Maar wel fijn dat er ook mensen zijn die het cool vinden.
Nederigheid is de normquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Opschepperij allemaal met je nieren.
Das niet die nieuwe vertaling! Heiden ook die je bent!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is nieuwe vertaling, komt er bij "ons" niet in
Heks heeft ook genoeg sneren gehad en ik denk dat ze er nu een keer genoegquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij werd Heks al boos om zijn eerste bericht.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
uh... volgens mij moet dat donkere meisje eruit Cyntia
als nog iemand interesse had
Waar moet ze nu heen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... en ze was dakloos ..
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Dementor het volgende:quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij werd Heks al boos om zijn eerste bericht.
Daar kan ik niks aan doen, krijg ik IRL ook vaak genoeg te horen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh Dementor, het is je wel degelijk gegund (ik doe dat in ieder geval), maar die zweem van geheimzinnigheid die je er af en toe overheen legt is teasing. Daar krijg je dan ook reacties op, da's al.
Alleen de Satenbijbel is goed genoegquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das niet die nieuwe vertaling! Heiden ook die je bent!
Nee, hoef je niet, moet je zelf weten. Maar als je je soms afvraagt "Vanwaar die reacties?", nah, dat komt daar door.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen, krijg ik IRL ook vaak genoeg te horen.
Moet ik daar iets mee doen?
de wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen de Satenbijbel is goed genoeg
Mogelijk. Hoe herinnert u zich uw jeugd? Heeft u herinneringen aan een bijzondere gebeurtenis?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen, krijg ik IRL ook vaak genoeg te horen.
Moet ik daar iets mee doen?
Das voor vuige protestanten, lieverd! Kijk maar de andere kant uit!quote:
Wie zijn er boos danquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Copycat het volgende:
Maar je wordt toch niet boos om 'sjaakies'? Kom op nou.
Ik denk dat je er veel te zwaar aan tilde en er veel te veel achter zocht. Zelf ken ik Dementor al heel wat jaartjes en weet ik wel ongeveer hoe hij dingen bedoelt. Hier zat echt niets verkeerds achter, geloof me nou maar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Dementor het volgende:
Sjaakies, deze shizzelaar heeft salarisverhoging gekregen en over een tijdje een nieuwe auto.
lees ten eerste ben ik niet een sjakie en ten tweede ik vond dit opschepperig en ja ik las het zo een ander misschien niet en ja dan mag ik er toch wat van zeggen, en JA ik gun Dementor alles en KJA weet ook dat hij er heel hard voor werkt maar ik las het dus op mijn manier.
Ik kan nog wel opscheppen over alle leuke dingetjes die erop zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt de auto al gepost...dus dan kennen we dr niet meer over bekvechten
![]()
Doe je voorzichtig?
Heks?quote:
Heksie laat je niet zo gek maken johquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ben jij toch een grote teringlijer sorry hoor, als er iemand iets aan een ander gunt ben ik het wel echt he pppffftt
Ja, fucking winterbanden. Dat staat als sloggy underwear op een mooie vrouwquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nog wel opscheppen over alle leuke dingetjes die erop zitten![]()
Altijd
Jij wil hem ook hequote:
Nee maar hij is wel tof.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil hem ook he![]()
Dat is de auto die je gaat kiezen
Als je GODVERDOMME straks maar geen sorry gaat zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Dementor het volgende:
Sjaakies, deze shizzelaar heeft salarisverhoging gekregen en over een tijdje een nieuwe auto.
lees ten eerste ben ik niet een sjakie en ten tweede ik vond dit opschepperig en ja ik las het zo een ander misschien niet en ja dan mag ik er toch wat van zeggen, en JA ik gun Dementor alles en KJA weet ook dat hij er heel hard voor werkt maar ik las het dus op mijn manier.
ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Copycat het volgende:
En dankzij jullie Sjaakies en Sjaakettes heb ik de uitslag van SST gemist.
kleuter ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Dementor het volgende:
Speciaal voor Heks:
[ afbeelding ]
Even een was aanzetten.
Ik zag van de week zo'n auto als die van jou ergens langs de weg staan. Een hippe bak joh!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil hem ook he![]()
Dat is de auto die je gaat kiezen
Mijn winterbandjes staan in de garage, die komen er in november pas weer onderquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, fucking winterbanden. Dat staat als sloggy underwear op een mooie vrouw
Nee ze is drukquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's raar, die had ook opslag en vertelde ook niet hoeveel![]()
Heks, melden!!!
De zwarte ligt eruit. En ze was dakloos. Hoe onvoorspelbaar is dat!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Copycat het volgende:
En dankzij jullie Sjaakies en Sjaakettes heb ik de uitslag van SST gemist.
Weet je al hoeveel op hoeveel die slurpt? Haal je de 1 op 23?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn winterbandjes staan in de garage, die komen er in november pas weer onder![]()
En mijn winterbanden hebben mooie velgen heur.
Oeps, nu doe het ik toch
Ik niet, want jij meldde dat Cynthia weer dakloos isquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je GODVERDOMME straks maar geen sorry gaat zeggen
[..]
ik ook
ja maar is ze nog steeds dakloos, of had ze NU wel een huis...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De zwarte ligt eruit. En ze was dakloos. Hoe onvoorspelbaar is dat!
Dat is Cynthia volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De zwarte ligt eruit. En ze was dakloos. Hoe onvoorspelbaar is dat!
Je zag hem toch niet met pech langs de weg staan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zag van de week zo'n auto als die van jou ergens langs de weg staan. Een hippe bak joh!
Voorkant en zijkant mooi, achterkant matig en wat saai.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zag hem toch niet met pech langs de weg staan?![]()
Ja hij is cool he
Welnee, gewoon geparkeerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zag hem toch niet met pech langs de weg staan?![]()
Ja hij is cool he
Volgens het boekje zo'n 1 op 30, maar dan mag je als bestuurder niet meer dan 50 kg wegen, geen bijrijders en geen boodschappen achterin hebben, alleen snelweg rijden en dat soort fratsenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel op hoeveel die slurpt? Haal je de 1 op 23?
ah.. dat wilde ik effe wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
@Fann, ze is nu niet meer dakloos, een jaar geleden nog wel, wat ik zo heb meegekregen.
Hoe ver ben jij, nog sollicaties lopen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Soury het volgende:
Bedankt he? zet het in spoilers kut snollen
Dat kan en mag vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorkant en zijkant mooi, achterkant matig en wat saai.
een Anorexia autootjequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens het boekje zo'n 1 op 30, maar dan mag je als bestuurder niet meer dan 50 kg wegen, geen bijrijders en geen boodschappen achterin hebben, alleen snelweg rijden en dat soort fratsen![]()
Mijn neef heeft dezelfde auto en hij rijdt inderdaad zo'n 1 op 23.
Jij was nog niet klaar met de hoerenfeestfilmpjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Soury het volgende:
Bedankt he? zet het in spoilers kut snollen
Ja, daar ga je al, het ideaalgewicht van Coos, daar ga je natuurlijk foutquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens het boekje zo'n 1 op 30, maar dan mag je als bestuurder niet meer dan 50 kg wegen, geen bijrijders en geen boodschappen achterin hebben, alleen snelweg rijden en dat soort fratsen![]()
Mijn neef heeft dezelfde auto en hij rijdt inderdaad zo'n 1 op 23.
Niet volgen maar wel verpestenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. dat wilde ik effe weten![]()
had ik gemist...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Fann en Teun, jullie hebben hetzelfde vet
Wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
vetgedruktquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat?
Het is een vreemde avond vanavond.
Fann heeft meer vet dan ik, bij mij zijn het vooral spierenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |