abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93277977
Sjaakies OP.
pi_93278006
Ow iedereen janken hier....echt wat kan het rotten wat een ander doet.... :')
pi_93278034
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Dementor het volgende:

[..]

En toch zit je er in dit geval behoorlijk naast. :D
Maar ik wil dat helemaal niet op Fok posten, je moet alleen niet denken altijd alles te weten. ;)
Dat is ook zo. Niet alles hoeft te worden gedeeld. Maar als je wat aankaart, bv een auto kopen of een kind krijgen en dat word wel vollop op fok gedumpt moet je ook niet zeiken als mensen er nieuwsgierig naar gaan vragen, of belangstellend zijn
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:51:58 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93278061
1139 bruto is niet echt big pimpin'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:52:16 #5
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93278094
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Copycat het volgende:
_O-
pi_93278100
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Niet alles hoeft te worden gedeeld. Maar als je wat aankaart, bv een auto kopen of een kind krijgen en dat word wel vollop op fok gedumpt moet je ook niet zeiken als mensen er nieuwsgierig naar gaan vragen, of belangstellend zijn
Je hebt belangstelling en een overzicht willen hebben van wat erin komt en wat eruit gaat.
Dat hoeft de google zoekresultaten niet in. :)
pi_93278107
nou ik vond het van wel, en ik ben geen sjakie dan had hij het toch iets anders moeten formuleren, maar ach wie ben ik, heb er zo de balen van echt vind zo iets opschepperig staan en ja dan is dat mijn mening en dan roepen intresseert me geen tyfysmoer moet je het ook niet op die manier posten, kom zeg sjakie zegt maar sjakie tegen zijn collega`s
en ja kom maar geef me maar kritiek of liever zeg gewoon val dood zijn we daar ook weer vanaf pppfffttttttttt echt :X

echt ik zal de laatste wezen die iemand iets niet gunt en als ik dan zeg hoe het op mij overkwam zit ik te hakken, krijg lekker allemaal de tering jemig neem een kilo zout of liever nog een berg als ik op elk woord moet gaan letten doei en aju paraplu

ZO IK BEN ER KLAAR MEE :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:52:49 #8
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278151
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Copycat het volgende:
Staat toch niet bij dat het euro-knallers zijn?

:P
pi_93278159
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
nou ik vond het van wel, en ik ben geen sjakie dan had hij het toch iets anders moeten formuleren, maar ach wie ben ik, heb er zo de balen van echt vind zo iets opschepperig staan en ja dan is dat mijn mening en dan roepen intresseert me geen tyfysmoer moet je het ook niet op die manier posten, kom zeg sjakie zegt maar sjakie tegen zijn collega`s
en ja kom maar geef me maar kritiek of liever zeg gewoon val dood zijn we daar ook weer vanaf pppfffttttttttt echt :X

echt ik zal de laatste wezen die iemand iets niet gunt en als ik dan zeg hoe het op mij overkwam zit ik te hakken, krijg lekker allemaal de tering jemig neem een kilo zout of liever nog een berg als ik op elk woord moet gaan letten doei en aju paraplu

Je denkt toch niet dat ik dit ga lezen?
pi_93278184
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Staat toch niet bij dat het euro-knallers zijn?

USD, nog erger.
pi_93278197
Er gaan geruchten dat Gadafi dood is, heb jij meer nieuws hierover, Remlove.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:53:33 #12
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik dit ga lezen?
Je bent gewoon een arrogante kwal.
Ik vat het dan wel even samen.
pi_93278208
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:

:D
Goed zo heks maak van je hart geen moordkuil :P

En voor de rest...laat lekker gaan :*
pi_93278271
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ach er zijn mensen die blij voor je zijn en mensen die enorm naar gaan doen.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:54:53 #15
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278314
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef hondjes het volgende:
Er gaan geruchten dat Gadafi dood is, heb jij meer nieuws hierover, Remlove.
Wij wachten even op beeld en geluid van onze speciale correspondent, Witloof!
Kom er maar in MyLittleTripony!
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:55:08 #16
137949 Disana
pi_93278337
Nou, dan moeten we hier ook maar niet meer posten dat we oma worden of dat onze nieren het wat beter doen of dat we een opdracht hebben binnengehaald of ons eerste autootje hebben.

Echt hoor, ik zie er de opschepperij niet van in, alleen de blijdschap.
pi_93278373
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93278388
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moeten we hier ook maar niet meer posten dat we oma worden of dat onze nieren het wat beter doen of dat we een opdracht hebben binnengehaald of ons eerste autootje hebben.

Het is mij niet gegund.
Maar wel fijn dat er ook mensen zijn die het cool vinden. :)
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:55:37 #19
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278392
quote:

Ik wil de blijde boodschap ook wel verkondingen!
pi_93278405
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nee, je zit er dik naast.
En ik post alleen dat het goed gaat en meer niet.
<knip heel verhaal, la maar>
Ik gun je een goed salaris, een leuke auto, vooral als je er hard voor werkt.
pi_93278413
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ach er zijn mensen die blij voor je zijn en mensen die enorm naar gaan doen.
Je snapt het echt niet he? :)
Men vroeg alleen maar belangstellend wat het zou worden die auto...Meer niet...en dat jij dan een vreemd antwoord geeft en men dr op door gaat is ook niet raar...maar hey al rij je op een snorfiets...het maakt mij niet uit,
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:56:11 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93278439
Ik wil heul niet de tering krijgen.
Adem in en uit en neem het allemaal niet zo zwaar op. Pak die korrel zout dus zelf eventjes.
pi_93278442
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

<knip heel verhaal, la maar>
Ik gun je een goed salaris, een leuke auto, vooral als je er hard voor werkt.
Top U2.
pi_93278469
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:

[..]

Men vroeg alleen maar belangstellend wat het zou worden die auto...Meer niet...en dat jij dan een vreemd antwoord geeft en men dr op door gaat is ook niet raar...maar hey al rij je op een snorfiets...het maakt mij niet uit,
Ik weet hoe Fok werkt.
pi_93278518
quote:

dat dus idd imo

we posten allemaal over van alles. goed en slecht
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:57:02 #26
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278521
Hoofdstuk 1
De schepping
[1] IN * het begin schiep God de hemel en de aarde. [2] De aarde was woest* en leeg; duisternis lag over de diepte, en de geest* van God zweefde over de wateren.
[3] Toen zei God: Er moet licht zijn! En er was licht. [4] En God zag dat het licht goed was. God scheidde het licht van de duisternis; [5] het licht noemde God dag, en de duisternis noemde Hij nacht. Het werd avond en het werd ochtend; dat was de eerste dag.
[6] En God zei: Er moet een uitspansel* zijn tussen de wateren, een afscheiding tussen het ene water en het andere. [7] En God maakte het uitspansel; Hij scheidde het water* onder het uitspansel van het water erboven. Zo gebeurde het. [8] Het uitspansel noemde God hemel. Het werd avond en het werd ochtend; dat was de tweede dag.
[9] En God zei: Het water onder de hemel moet naar één plaats samenvloeien, zodat het droge zichtbaar wordt. Zo gebeurde het. [10] Het droge noemde God land, en het samengevloeide water noemde Hij zee. En God zag dat het goed was. [11] En God zei: Het land moet zich tooien met jong groen gras, zaadvormend gewas en vruchtbomen die ieder naar zijn soort hun vruchten dragen, met zaad erin. Zo gebeurde het. [12] En uit het land schoot jong groen op, gras, zaadvormend gewas, in allerlei soorten, en bomen die ieder naar zijn soort hun vruchten droegen, met zaad erin. En God zag dat het goed was. [13] Het werd avond en het werd ochtend; dat was de derde dag.
[14] En God zei: Er moeten lichten zijn aan het hemelgewelf, die de dag van de nacht zullen scheiden; zij moeten als tekens dienen, voor zowel de feesten als voor de dagen en de jaren, [15] en als lampen aan het hemelgewelf om de aarde te verlichten. Zo gebeurde het. [16] God maakte de twee grote lampen*, de grootste om over de dag te heersen, de kleinste om te heersen over de nacht, en Hij maakte ook de sterren. [17] God gaf ze een plaats aan het hemelgewelf om de aarde te verlichten, [18] om te heersen over de dag en over de nacht, en om het licht van de duisternis te scheiden. En God zag dat het goed was. [19] Het werd avond en het werd ochtend; dat was de vierde dag.
[20] En God zei: Het water moet wemelen van dieren en boven het land moeten de vogels vliegen langs het hemelgewelf. [21] Toen schiep God de grote zeemonsters* en al de krioelende dieren, waar het water van wemelt, soort na soort, en al de gevleugelde dieren, soort na soort. En God zag dat het goed was. [22] God zegende ze en Hij sprak: Wees vruchtbaar en word talrijk; bevolk het water van de zee, en laat de vogels talrijk worden op het land. [23] Het werd avond en het werd ochtend; dat was de vijfde dag.
[24] En God zei: Het land moet levende wezens voortbrengen van allerlei soort*: tamme dieren, kruipende dieren en wilde beesten van allerlei soort. Zo gebeurde het. [25] God maakte de wilde beesten op het land, soort na soort, de tamme dieren, soort na soort, en alles wat over de grond kruipt, soort na soort. En God zag dat het goed was.
[26] En God zei: Nu gaan Wij* de mens* maken, als beeld* van Ons, op Ons gelijkend; hij zal heersen over de vissen van de zee, over de vogels van de lucht, over de tamme dieren, over alle wilde beesten en over al het gedierte dat over de grond kruipt. [27] En God schiep de mens als zijn beeld; als het beeld van God schiep Hij hem; mannelijk en vrouwelijk schiep Hij hen. [28] God zegende hen, en God sprak tot hen: Wees vruchtbaar en word talrijk; bevolk de aarde en onderwerp haar; heers over de vissen van de zee, over de vogels van de lucht, en over al het gedierte dat over de grond kruipt.
[29] En God zei: Hierbij geef Ik alle zaadvormende gewassen op de hele aardbodem aan jullie, en alle bomen met zaaddragende vruchten; zij* zullen jullie tot voedsel dienen. [30] Maar aan alle wilde beesten, aan alle vogels van de lucht en aan alles wat over de grond kruipt, aan alles wat dierlijk leven heeft, geef Ik al het groene gewas als voedsel. Zo gebeurde het. [31] God bekeek alles wat Hij gemaakt had, en Hij zag dat het heel goed was. Het werd avond en het werd ochtend; dat was de zesde dag.
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:57:15 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93278536
quote:

Juist. Opschepperij allemaal met je nieren.
pi_93278578
Affijn....mogen we wel je favo kleur weten of kan google dat ook niet handelen
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:57:50 #29
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278590
Hoofdstuk 2
[1] Zo werden de hemel en de aarde voltooid, en alles waarmee ze toegerust zijn. [2] Op de zevende dag bracht God het werk dat Hij verricht had tot voltooiing. Hij* rustte op de zevende dag van al zijn werk dat Hij verricht had. [3] God zegende de zevende dag en maakte hem heilig, want op die dag rustte God van al het werk dat Hij scheppend tot stand had gebracht.
[4] Dit is de geschiedenis van het ontstaan van de hemel en de aarde, zoals ze geschapen zijn.

De tuin van Eden
[4] Toen* de HEER God aarde en hemel maakte,
[5] waren er op aarde nog geen wilde planten en groeide er geen enkel veldgewas, want de HEER God had nog geen regen op de aarde laten vallen en er was nog geen mens om de grond te bebouwen, [6] om het water uit de aarde omhoog te halen en de aardbodem te bevloeien. [7] Toen boetseerde de HEER God de mens* uit stof dat Hij van de aarde nam, en Hij blies hem de levensadem in de neus: zo werd de mens een levend wezen.
[8] Daarna legde de HEER God een tuin aan in Eden, ergens in het oosten*, en daarin plaatste Hij de mens die Hij geboetseerd had. [9] De HEER God liet uit de grond allerlei bomen opschieten, aanlokkelijk om te zien en heerlijk om van te eten. Midden in de tuin stonden de boom* van het leven en de boom van de kennis van goed en kwaad.
[10] In* Eden ontspringt de rivier die water geeft aan de tuin; zij splitst zich in vier armen. [11] De naam van de eerste is Pison*, deze stroomt om heel Chawila heen, waar goud is. [12] Het goud van dat land is voortreffelijk; en ook balsemhars en edelstenen worden er gevonden. [13] De tweede heet Gichon*, deze stroomt om heel Kus heen. [14] De derde heet Chiddekel; deze loopt in het oosten van Assur. De vierde is de Eufraat.
[15] Toen bracht* de HEER God de mens in de tuin van Eden, om die te bewerken en te beheren. [16] En de HEER God gaf de mens dit gebod: Je mag van alle bomen in de tuin overvloedig eten, [17] maar van de boom van de kennis* van goed en kwaad mag je niet eten, want op de dag dat je daarvan eet, zul je sterven*.
[18] De HEER God sprak: Het is niet goed dat de mens alleen blijft. Ik ga een hulp voor hem maken die bij hem past. [19] Toen boetseerde de HEER God uit de aarde alle dieren op het land en alle vogels van de lucht, en bracht die bij de mens, om te zien hoe hij ze zou noemen*: zoals de mens ze zou noemen, zo zouden ze heten. [20] De mens gaf dus namen aan alle tamme dieren en aan alle vogels van de lucht, en aan al de wilde beesten; maar een hulp die bij hem paste vond de mens niet. [21] Toen liet de HEER God de mens in een diepe slaap vallen; en terwijl hij sliep, nam Hij één van zijn ribben weg en zette er vlees voor in de plaats. [22] En de HEER God vormde de rib* die Hij uit de mens had weggenomen tot een vrouw, en bracht haar naar de mens. [23] Toen zei de mens:
Eindelijk, dit is been* van mijn gebeente
en vlees van mijn vlees!
Mannin* zal zij heten,
want uit een man is zij genomen.
[24] Daarom* zal een mens zijn vader en zijn moeder verlaten en zich hechten aan zijn vrouw, en* die twee zullen één zijn. [25] Ze waren beiden naakt, de mens en zijn vrouw, maar ze voelden geen schaamte voor elkaar.
pi_93278596
Ik weet niet waar dit over gaat :?

Ik heb vanavond mijn nieuwe auto opgehaald en ben er ontzettend blij mee, heb er ook hard voor gewerkt enzo, maar dat mag ik niet posten? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:58:00 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93278610
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Copycat het volgende:

Dat is dus een grap hè!
pi_93278619
uh... volgens mij moet dat donkere meisje eruit Cyntia

als nog iemand interesse had :')
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:58:22 #33
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278642
Hoofdstuk 3
Verdrijving uit de tuin
[1] Van alle dieren, die de HEER God gemaakt had, was er geen zo sluw als de slang*. Ze zei tegen de vrouw: Heeft God werkelijk gezegd dat je van geen enkele boom in de tuin mag eten? [2] De vrouw zei tegen de slang: Wij mogen wel eten van de vruchten van de bomen in de tuin. [3] God heeft alleen gezegd: Van de vruchten van de boom die midden in de tuin staat mag je niet eten; je mag haar zelfs niet aanraken; anders zul je sterven. [4] Maar de slang zei tegen de vrouw: Je zult helemaal niet sterven! [5] God weet dat je ogen open zullen gaan als je van die boom eet, en dat je dan gelijk zult worden aan God, door de kennis van goed en kwaad. [6] Toen zag de vrouw dat het goed eten was van die boom, en dat hij een lust was voor het oog, en hoe aantrekkelijk het was er inzicht* door te krijgen. Zij plukte dus een vrucht en zij at ervan; zij gaf er ook van aan haar man, die bij haar stond, en ook hij at ervan.
[7] Nu gingen hun beiden de ogen open en zij ontdekten dat ze naakt* waren. Daarom hechtten ze vijgenbladeren aaneen en maakten daar lendenschorten van. [8] Toen zij bij het opkomen van de middagwind de HEER God in de tuin hoorden naderen, verborgen de mens en zijn vrouw zich voor de HEER God tussen de bomen van de tuin.
[9] Maar de HEER God riep de mens en vroeg hem: Waar ben je? [10] Hij antwoordde: Ik hoorde U in de tuin, en toen werd ik bang omdat ik naakt ben; daarom heb ik mij verborgen. [11] Maar Hij zei: Wie heeft je verteld dat je naakt bent? Heb je soms gegeten van de boom die Ik verboden heb? [12] De mens antwoordde: De vrouw die U mij als gezellin gegeven hebt, heeft mij van die boom gegeven, en toen heb ik gegeten. [13] Daarop vroeg de HEER God aan de vrouw: Hoe heb je dat kunnen doen? De vrouw zei: De slang heeft mij verleid, en toen heb ik gegeten. [14] De*HEER God zei toen tegen de slang:
Omdat je dit gedaan hebt,
ben je vervloekt, onder alle tamme dieren en onder alle wilde beesten!
Op je buik zul je kruipen en stof zul je eten, alle dagen van je leven!
[15] Vijandschap sticht Ik tussen jou en de vrouw, tussen jouw kroost en het hare.
Het zal jouw kop bedreigen, en jij zijn hiel!
[16] En tegen de vrouw heeft Hij gezegd:
Ik zal de lasten van jouw zwangerschap zeer zwaar maken:
met pijn zul je kinderen baren.
Naar je man zal je begeerte uitgaan,
hoewel hij over je heerst.
[17] En tegen de man heeft Hij gezegd:
Omdat je hebt geluisterd naar je vrouw en hebt gegeten van de boom die Ik je had verboden,
zal de grond vervloekt zijn omwille van jou!
Zwoegend zul je van hem eten,
alle dagen van je leven.
[18] Distels en doorns zal hij voortbrengen,
met veldgewas moet jij je voeden.
[19] In het zweet zul je werken voor je brood,
tot je terugkeert naar de grond,
waaruit je bent genomen: je bent stof,
en tot stof keer je terug.

[20] De mens noemde zijn vrouw Eva*, omdat zij de moeder is geworden van alle levenden. [21] En de HEER God maakte kleren van huiden voor de mens en zijn vrouw en kleedde hen ermee.
[22] De HEER God zei: Nu de mens in de kennis* van goed en kwaad als een* van Ons is geworden, wil Ik voorkomen dat hij zijn hand uitstrekt en ook van de boom van het leven plukt. Door daarvan te eten, zou hij eeuwig blijven leven! [23] Daarom verwees de HEER God hem uit de tuin van Eden, en moest hij de grond gaan bebouwen waaruit hij was genomen. [24] Hij verjoeg dus de mens uit de tuin, en aan de oostkant van de tuin van Eden plaatste Hij de kerubs en de vlam van het wentelend zwaard, om de weg naar de boom van het leven te bewaken.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:58:39 #34
137949 Disana
pi_93278677
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:

[..]

Volgens mij werd Heks al boos om zijn eerste bericht.
pi_93278686
ow... en ze was dakloos ..
pi_93278718
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:

Ik heb vanavond mijn nieuwe auto opgehaald en ben er ontzettend blij mee, heb er ook hard voor gewerkt enzo, maar dat mag ik niet posten? :o
Je hebt de auto al gepost...dus dan kennen we dr niet meer over bekvechten
:*
Doe je voorzichtig?
pi_93278728
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
knip: nog zo'n lang verhaal
Dat is nieuwe vertaling, komt er bij "ons" niet in :N
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:59:10 #38
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278730
Genoeg blijde boodschap!
Als jullie vervelend blijven doen ga ik door met citeren!
Nu in de hoek! Voort!
pi_93278732
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:

VERBOTEN!
pi_93278753
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het is mij niet gegund.
Maar wel fijn dat er ook mensen zijn die het cool vinden. :)

wat ben jij toch een grote teringlijer sorry hoor, als er iemand iets aan een ander gunt ben ik het wel echt he pppffftt
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 21:59:43 #41
137949 Disana
pi_93278785
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nederigheid is de norm :Y
pi_93278786
Modernistisch geneuzel, daar houden wij niet van :(
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 22:00:04 #43
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93278812
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is nieuwe vertaling, komt er bij "ons" niet in :N
Das niet die nieuwe vertaling! Heiden ook die je bent! :{
pi_93278816
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Heks heeft ook genoeg sneren gehad en ik denk dat ze er nu een keer genoeg
van heeft :Y

zo werkt dat...
pi_93278832
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
uh... volgens mij moet dat donkere meisje eruit Cyntia

als nog iemand interesse had :')
^O^

Ik moet ook nog hoerenfeestfilmpjes kijken :')

Nah, ik moet eigenlijk helemaal niets.
pi_93278878
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... en ze was dakloos ..
Waar moet ze nu heen dan? :o
pi_93278923
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

ja weet ik niet meer, toen werd ik weer afgeleid door dat gedoe hier :(
pi_93278925
Oh Dementor, het is je wel degelijk gegund (ik doe dat in ieder geval), maar die zweem van geheimzinnigheid die je er af en toe overheen legt is teasing. Daar krijg je dan ook reacties op, da's al.
pi_93278950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Disana het volgende:

[..]

1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Dementor het volgende:
Sjaakies, deze shizzelaar heeft salarisverhoging gekregen en over een tijdje een nieuwe auto.

lees ten eerste ben ik niet een sjakie en ten tweede ik vond dit opschepperig en ja ik las het zo een ander misschien niet en ja dan mag ik er toch wat van zeggen, en JA ik gun Dementor alles en KJA weet ook dat hij er heel hard voor werkt maar ik las het dus op mijn manier.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:02:01 #50
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93278968
quote:

[..]

Die grap maakte Renate ook...'Nu ben je weer dakloos' :X
pi_93278969
quote:

[..]

Ze moesten in de studio ook vals lachen dat ze nu het huis moest verlaten :')
pi_93278978
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh Dementor, het is je wel degelijk gegund (ik doe dat in ieder geval), maar die zweem van geheimzinnigheid die je er af en toe overheen legt is teasing. Daar krijg je dan ook reacties op, da's al.
Daar kan ik niks aan doen, krijg ik IRL ook vaak genoeg te horen.
Moet ik daar iets mee doen?
pi_93278993
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Das niet die nieuwe vertaling! Heiden ook die je bent! :{
Alleen de Satenbijbel is goed genoeg
pi_93279054
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nee, hoef je niet, moet je zelf weten. Maar als je je soms afvraagt "Vanwaar die reacties?", nah, dat komt daar door.
pi_93279061
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Alleen de Satenbijbel is goed genoeg
de wat? -O-
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 22:03:16 #56
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93279064
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

Mogelijk. Hoe herinnert u zich uw jeugd? Heeft u herinneringen aan een bijzondere gebeurtenis? :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:03:32 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93279087
Maar je wordt toch niet boos om 'sjaakies'? Kom op nou.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 22:03:58 #58
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93279131
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

de wat? -O-
Das voor vuige protestanten, lieverd! Kijk maar de andere kant uit! :P
pi_93279183
Je bent de sjaak als je het snapt.
pi_93279188
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Copycat het volgende:
Maar je wordt toch niet boos om 'sjaakies'? Kom op nou.
Wie zijn er boos dan :?
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 22:04:58 #61
137949 Disana
pi_93279215
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Sjaakies, deze shizzelaar heeft salarisverhoging gekregen en over een tijdje een nieuwe auto.

lees ten eerste ben ik niet een sjakie en ten tweede ik vond dit opschepperig en ja ik las het zo een ander misschien niet en ja dan mag ik er toch wat van zeggen, en JA ik gun Dementor alles en KJA weet ook dat hij er heel hard voor werkt maar ik las het dus op mijn manier.
Ik denk dat je er veel te zwaar aan tilde en er veel te veel achter zocht. Zelf ken ik Dementor al heel wat jaartjes en weet ik wel ongeveer hoe hij dingen bedoelt. Hier zat echt niets verkeerds achter, geloof me nou maar.
pi_93279222
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je hebt de auto al gepost...dus dan kennen we dr niet meer over bekvechten
:*
Doe je voorzichtig?
Ik kan nog wel opscheppen over alle leuke dingetjes die erop zitten ;)

Altijd :*
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:05:34 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93279268
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Wie zijn er boos dan :?
Heks?
pi_93279294
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat ben jij toch een grote teringlijer sorry hoor, als er iemand iets aan een ander gunt ben ik het wel echt he pppffftt
Heksie laat je niet zo gek maken joh :*

We weten toch allemaal dat Dementor het niet zo bedoelt :N
pi_93279330
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik kan nog wel opscheppen over alle leuke dingetjes die erop zitten ;)

Altijd :*
Ja, fucking winterbanden. Dat staat als sloggy underwear op een mooie vrouw ;(
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:06:38 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93279365
En dankzij jullie Sjaakies en Sjaakettes heb ik de uitslag van SST gemist.
pi_93279370
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

VERBOTEN!
Jij wil hem ook he :o

Dat is de auto die je gaat kiezen *O*
pi_93279414
Speciaal voor Heks:

Even een was aanzetten.
pi_93279448
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee maar hij is wel tof.
pi_93279455
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Als je GODVERDOMME straks maar geen sorry gaat zeggen :(
quote:
18s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Copycat het volgende:
ik ook :')
pi_93279513
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heks?
Da's raar, die had ook opslag en vertelde ook niet hoeveel }:|

Heks, melden!!! *)
pi_93279517
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Dementor het volgende:
Speciaal voor Heks:

[ afbeelding ]

Even een was aanzetten.
kleuter ...
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:08:50 #73
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93279573
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zag van de week zo'n auto als die van jou ergens langs de weg staan. Een hippe bak joh!
pi_93279611
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, fucking winterbanden. Dat staat als sloggy underwear op een mooie vrouw ;(
Mijn winterbandjes staan in de garage, die komen er in november pas weer onder 8-)

En mijn winterbanden hebben mooie velgen heur.

Oeps, nu doe het ik toch O-)
pi_93279640
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Da's raar, die had ook opslag en vertelde ook niet hoeveel }:|

Heks, melden!!! *)
Nee ze is druk w/
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 22:09:47 #76
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93279642
quote:
18s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Copycat het volgende:
De zwarte ligt eruit. En ze was dakloos. Hoe onvoorspelbaar is dat! :P
pi_93279696
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mijn winterbandjes staan in de garage, die komen er in november pas weer onder 8-)

En mijn winterbanden hebben mooie velgen heur.
Oeps, nu doe het ik toch O-)
Weet je al hoeveel op hoeveel die slurpt? Haal je de 1 op 23?
pi_93279702
quote:
8s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als je GODVERDOMME straks maar geen sorry gaat zeggen :(

[..]

ik ook :')
Ik niet, want jij meldde dat Cynthia weer dakloos is :D
pi_93279732
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

ja maar is ze nog steeds dakloos, of had ze NU wel een huis...

dat het ik gemist -O-
pi_93279765
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat is Cynthia volgens mij.
pi_93279778
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik zag van de week zo'n auto als die van jou ergens langs de weg staan. Een hippe bak joh!
Je zag hem toch niet met pech langs de weg staan? :o

Ja hij is cool he :Y
pi_93279831
Ik vertrouw het niet helemaal met Pietje en Gert. Gert heeft wel wat vrouwelijks en Pietje, daar is ook wel eens van gezegd dat ie nog in de kast zit.
pi_93279914
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Voorkant en zijkant mooi, achterkant matig en wat saai.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:13:16 #84
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93279918
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Welnee, gewoon geparkeerd. :D

@Fann, ze is nu niet meer dakloos, een jaar geleden nog wel, wat ik zo heb meegekregen.
pi_93279923
Bedankt he? zet het in spoilers kut snollen :(
pi_93279953
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Weet je al hoeveel op hoeveel die slurpt? Haal je de 1 op 23?
Volgens het boekje zo'n 1 op 30, maar dan mag je als bestuurder niet meer dan 50 kg wegen, geen bijrijders en geen boodschappen achterin hebben, alleen snelweg rijden en dat soort fratsen :')

Mijn neef heeft dezelfde auto en hij rijdt inderdaad zo'n 1 op 23.
pi_93279997
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Juud79 het volgende:

[..]

@Fann, ze is nu niet meer dakloos, een jaar geleden nog wel, wat ik zo heb meegekregen.
ah.. dat wilde ik effe weten :P

had ik gemist...
pi_93280102
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Soury het volgende:
Hoe ver ben jij, nog sollicaties lopen?
pi_93280152
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Voorkant en zijkant mooi, achterkant matig en wat saai.
Dat kan en mag vanavond :Y
pi_93280165
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Volgens het boekje zo'n 1 op 30, maar dan mag je als bestuurder niet meer dan 50 kg wegen, geen bijrijders en geen boodschappen achterin hebben, alleen snelweg rijden en dat soort fratsen :')

een Anorexia autootje O+
pi_93280200
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Soury het volgende:
Jij was nog niet klaar met de hoerenfeestfilmpjes :D
pi_93280203
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja, daar ga je al, het ideaalgewicht van Coos, daar ga je natuurlijk fout -O-
pi_93280234
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah.. dat wilde ik effe weten :P

had ik gemist...
Niet volgen maar wel verpesten :'( :P
pi_93280286
Fann en Teun, jullie hebben hetzelfde vet :D
pi_93280289
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Niet volgen maar wel verpesten :'( :P
nah... ik denk dat dit de laatste keer was...

wat een prut :P
pi_93280343
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
:o Whut? :o
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:19:03 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93280388
quote:
Wat?

Het is een vreemde avond vanavond.
pi_93280400
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:o Whut? :o
ow... ik snap hem al :D
pi_93280432
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat?

Het is een vreemde avond vanavond.
vetgedrukt :P
pi_93280488
quote:
Fann heeft meer vet dan ik, bij mij zijn het vooral spieren :Y
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:20:39 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93280516
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

vetgedrukt :P
Oh! Ik zat in de richting van frituur- dan wel lichaamsvet.
Stelletje vetsjaaken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')