Dat wel, maar dat ze daar naast een krullenbol staat... ik zit hier alleen op de bankquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nee man, ze deed lekker bijdehand. I like!
Nee hoor. Renate is leuk. Die dweil die naast haar zwabbert mag van mij wel een toneelhaak krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef wieweetwatt het volgende:
Renate is volkomen kut trouwens
ik dacht bollywoodfilmquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik dacht juist dat iedereen hier dacht dat Cynthia de dakloze was? Ik dacht het wel, naar aanleiding van dat in die tent slapen. Maar ik heb het niet zo erg gevolgd daarna.
Ze zegt in een video opname dat haar vader en moeder op een binnenvaartschip vaarden in haar jeugd...................quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef WebAddict het volgende:
Nu snap ik die clue niet meer van sofia echt wtf
Dit dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Renate is leuk. Die dweil die naast haar zwabbert mag van mij wel een toneelhaak krijgen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef mango_cream het volgende:
Dan is het wel bijna 100% zeker dat sofie degene is uit het internaat toch? dat gejank ook bij dat liedje..
Nee pleur op, nu hou je je gejoel ook maar beperkt tot die irritant saaie hanglamp van een Laura!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
DRANK!!!!!!
Ik zeg: alles voor Aafke!!!!!!!!![]()
Jankerd..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef mango_cream het volgende:
Renate, wat een kutwijf, ze denkt echt dat ze grappig is, ze lacht t hardst om dr eigen grapje, gaar wijf..
Presteert goed met een bepaald promilagequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
DRANK!!!!!!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
DRANK!!!!!!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee pleur op, nu hou je je gejoel ook maar beperkt tot die irritant saaie hanglamp van een Laura!
Jij verdient geenszins Aafke Beelden!
Datquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee pleur op, nu hou je je gejoel ook maar beperkt tot die irritant saaie hanglamp van een Laura!
Vond het vooral stom dat ze het zo aankondigde, er om ging lachen en daarna vertelde, vond t sneu:Pquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Jankerd..
Weetje hoe geniaal die opmerking was..
Ze barste ook gewoon uit..
Preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij verdient geenszins Aafke Beelden!
yepsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef RethXoth het volgende:
Ik denk dat Sofia het geheim van Joanna gaat raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |