Uit de la van Karimquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Maar ze hebben nu een fles drank terwijl dat niet mag?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik heeft een borstverkleining... dat is wel een feit
Net zoals Cynthia van Bollywood was, bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maik is van de borstverkleining
taxisjoof parkeert hem tegen de muur en weet het ook niet meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maik was toch de borstverkleining?
* Ireth is de draad kwijt...
Litteken onder zijn tepel, foto in de krant/internet en het zou een man zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoe is dat zo zeker eigenlijk?
Cynthia is eruit. Klaar, meer hoef je niet te wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Stranger het volgende:
Maarehm, heeft er iemand een samenvatting van de liveshow, heb niet echt kunnen kijken
ik heb de borstverkleining niet bewezen gezien!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
maar wie heeft dan die borstverkleining
gotver daar gaan mijn theorieen
Sharon heeft borstverkleining gehad. Tsunami was en is overal terug te vinden. Ws is 1 van de bewoners ook tijdens de tsunami daar geweest..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
maar wie heeft dan die borstverkleining
gotver daar gaan mijn theorieen
Het was maar 1 borst?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Litteken onder zijn tepel, foto in de krant/internet en het zou een man zijn
Nou ja ik hoor hier allemaal dingen met zwemproeven, geld uit kluizen, aanwijzingen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Cynthia is eruit. Klaar, meer hoef je niet te weten
OMFGquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sharon heeft borstverkleining gehad. Tsunami was en is overal terug te vinden. Ws is 1 van de bewoners ook tijdens de tsunami daar geweest..
Zou een mooie mindfuck zijn iig
Sharon zou in een programma geweest zijn daaroverquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sharon heeft borstverkleining gehad. Tsunami was en is overal terug te vinden. Ws is 1 van de bewoners ook tijdens de tsunami daar geweest..
Zou een mooie mindfuck zijn iig
Dat kan toch? Dat hij 1 zijdig borstgroei had? Misschien wel door een hormonale stoornis oid?quote:
Weet ik, mar kom je daar niet op als je eraan denkt dat iemand heel eenzaam is geweest enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Karim weet niet dat 'internaat' 1 van de geheimen is he
Teveel aan 1 kant getraindquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beetje scheefgroei in borst partij...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |