Ah, dat is een hele verbetering! Thanks!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
we hebben meer live beelden dan de voorgaande dagen
waren er beelden van , met andere woorden zijn er al verslaggevers in tripoli?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Veiligheidstroepen staan nog altijd achter Khaddafi.
Op AJE en CNN en AJA zijn er geen beelden van, van die omsingeling. Dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
waren er beelden van , met andere woorden zijn er al verslaggevers in tripoli?
Dat wordt dan plan D vluchten naar Venezuela wrs.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Guardian
[q]
[..]Signaling continued defiance, Gaddafi's son Seif al-Islam, vowed his family will "live and die in Libya," according an excerpt from an interview to be aired later today on CNNTurk. Asked about alternatives in the face of growing unrest, Gaddafi said: "Plan A is to live and die in Libya, Plan B is to live and die in Libya, Plan C is to live and die in Libya."
Hebben ze er net een op AJE, kan de presentator hem niet horen en drukken ze hem wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Muridae het volgende:
Zijn er geen journalisten in Tripoli?
10K per kill.quote:@yassayari: Tarif des mercenaires: 10.000$ par tête de libyen tué selon c dans l'air, france5. #Libya #Libye
quote:More from the BBCs Paul Danahar on the Tunisia-Libya border. He writes: Suresh Kothia an Indian who just arrived from Libya told me that at the last checkpoint the Libyan army took everyones phone sim cards and computer hard drives to stop images of the uprising getting out. They were broken and tossed to the ground. They think the world doesnt know whats going on here, Suresh said.
Wss 10K in Libische Valuta ofzo?¿?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig.
Beetje onwaarschijnlijk bericht; de prestatie index zou volledig niet controleerbaar zijn. Verder heeft Ghadaffi er niks aan als ze willekeurige Libiërs gaan doodschieten.quote:
Nee ik bedoel dat het erg ongeloofwaardig is dat ze uberhaupt geld krijgen "per kill".quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Wss 10K in Libische Valuta ofzo?¿?
Dat bedrag is inderdaad onwaarschijnlijk. Maar door willekeurige burgers dood te schieten creëer je wel angst en onrust.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Beetje onwaarschijnlijk bericht; de prestatie index zou volledig niet controleerbaar zijn. Verder heeft Ghadaffi er niks aan als ze willekeurige Libiërs gaan doodschieten.
Polaroid shots van je "kill" kunnen naar Mumi@libya.gov gestuurd worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig.
Assad moet ook om em lachen, hij kan dat wel waarderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Muridae het volgende:
Khadaffi zal in ieder geval niet kunnen vluchten naar Saoedi-Arabië...
Schrijft hij ze op in z'n groene boekje...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef Muridae het volgende:
[..]
Polaroid shots van je "kill" kunnen naar Mumi@libya.gov gestuurd worden.
Ik voel een nieuwe in de serie COD aankomen:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef Muridae het volgende:
[..]
Polaroid shots van je "kill" kunnen naar Mumi@libya.gov gestuurd worden.
quote:@ghonim: Amazing crowds in Tahrir and was honoured to hold #Egypt, #Libya and #Tunisia flags all together. We all deserve freedom and democracy.
He baas, die 3000 doden van gisteren, dat was ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat bedrag is inderdaad onwaarschijnlijk. Maar door willekeurige burgers dood te schieten creëer je wel angst en onrust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |