Met 1 van mijn prijsvragenquote:
Altijd leukquote:
Owww dat doet echt pijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Altijd leuk
Ik heb mijn slokdarm verbrand
Ik nam dus een hap van dat halfzachte ei, en toen voelde ik hem zo naar beneden glijden.... heet
Ik stond echt te jumpen van de pijn in de huiskamer.... en rob keek me aan van:
Dat doet pijn jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Altijd leuk
Ik heb mijn slokdarm verbrand
Ik nam dus een hap van dat halfzachte ei, en toen voelde ik hem zo naar beneden glijden.... heet
Ik stond echt te jumpen van de pijn in de huiskamer.... en rob keek me aan van:
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahh zondag toch naar wwry of mp!
Ja ik ken het, is niet lekker nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
heb nu echt een raar gevoel
Ik ga morgen al carnavallen!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de kroeg is aan de buitenkant versiert voor carnaval
Ik dacht al, waar is creesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de kroeg is aan de buitenkant versiert voor carnaval
ik zaterdag weer en dan op naar een week langquote:
Sorry dat u mij heeft moeten missen op deze avondquote:
Ja ja, ik weet hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zaterdag weer en dan op naar een week lang![]()
[..]
Sorry dat u mij heeft moeten missen op deze avond
wen er maar vast aan voor 3 tot en met 8 maart![]()
daarna val ik in een diep sociaal gat waar ik pas weer rond november uitkomquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarna val ik in een diep sociaal gat waar ik pas weer rond november uitkom
mja is "eerste jaar" weer in deze kroeg (hebben er hiervoor al eerder gezeten)quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, doordat ik Wie is de mol keek heb ik iemand op msn gemist die ik eigenlijk wel heel graag wilde spreken.
Maar wel al schoentjes. En dat is een begin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg maar iemand dieis
. Maar wat allemaal nog echt in de kinderschoentjes staat. Als in nog prenatale kinderschoentjes
.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, was wel een klein beetje sjaggo. Nou ja, niet sjaggo, maar teleurgesteld.
Slokje melk danquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen chocolade! En daar krijg je puisten van
!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik ook niet!!! Deze dag wordt slechter en slechter!
Welterustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
Weltrusten, ik kijk de laatste vechtscene en dan slapen
jah, und ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan wel janken, ik ben mn koptelefoon vergeten
Goedemorgen luttemetutquote:
geen dank, dat is dan 20 euro entertainment kostenquote:
wellesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou, slimme jongen, dan kan ik dus geen muziek luisteren!
Dat vind ik zo'n schijtnummer hequote:
Ik heb geen idee waarom, maar het doet met denken aan een puppie in een grasveld vol bloemetjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n schijtnummer he!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
Ik zoek dat ene plaatje van mensen op een zebrapad.
Goffer, ik heb de slappe lach![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
Ik zoek dat ene plaatje van mensen op een zebrapad.
Goffer, ik heb de slappe lach![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Godver zit al heel de dag all by myself te zingen
het is mij een beetje té dramatisch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef JJH het volgende:
Ik vind all by myself zo'n zielig liedje.
Redelijk. was wel licht gespannen in de supermarkt dat wel.quote:
Ohwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Die stommerds gaan nou ook nog indrinken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Die stommerds gaan nou ook nog indrinken.
Ja ze zoeken het maar uit hoor, heb gezegd dat ze voor mij maar iets anders mee moeten nemen.quote:
Tja, is er tenminste iemand verstandigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ze zoeken het maar uit hoor, heb gezegd dat ze voor mij maar iets anders mee moeten nemen.
Kwaliteitsgesprek ook weer:
A: Ja maar het smaakt hetzelfde als jus d'orange.
Ik: Dan drink ik dat toch.
En dat krijg ik dus niet in die botte hersentjes geprent.
Ik heb al gezegd dat ik niemands jas aan doe en ook niemand een auto in help, niemands tandjes poets of wat dan ook.
En nu ga ik spullen zoeken!
En ik sta voldoende voor natuurkunde!!!!
Doe je twee tassen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef Lutte het volgende:
Ik vraag me echt af of ik een tas kan vinden die groot zat is voor alles wat mee moet.
omdat je een extra tas meeneemt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee tassen voor een avond/nacht.Mama wurgt me.
Weet niet... Ik vind bier alleen al stinken en al die mixtroep smaakt toch naar ranja/jus d'orange/net wat je erbij gooit... Dus dan drink ik dat wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je nooit iets alcoholisch drinken Lutte? Zeg maar, als je op een goede verstandige en legale leeftijd daarvoor bent?
Nee, omdat ik twee tassen vol zooi nodig heb (Wat moet je met zeven kleuren nagellak?!) voor een avondje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff wat nuttigs doen. Tot later
Lutte heel veel pret![]()
Zeg dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Bier lustte ik eerst ook niet, en toen opeens wel. Wijn lustte ik veel eerder al, maar ik wilde op stap niet degene zijn die altijd fris dronk en wijn bestellen op stap wilde ik ook niet. Dan maar bier. Omdat ik het wel nodig had om een beetje los te komen.
Wat een slechte reden eigenlijk om te gaan drinken.
Ik ook alleen in het weekend en bij speciale gelegenheden wil ik ook weleens doordeweeks drinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
In mijn verdediging, ik drink niet vaak.
Ja, allemaal door peerpressure en omdat ik het nodig had om een leuk feestje te maken. Echt de twee redenen waarom altijd wordt afgeraden om het te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dat.
Maar er om die reden mee stoppen is ook weer zo wat.
Ik drink ook bier als ik alleen ben hoor, omdat ik het lekker vind.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, allemaal door peerpressure en omdat ik het nodig had om een leuk feestje te maken. Echt de twee redenen waarom altijd wordt afgeraden om het te doen.
Maar tegenwoordig kan ik wel genieten van een biertje (of twee) op z'n tijd. Maar ja, ik ben vaak 's avonds alleen, en ik vind het zo sneu om alleen in mijn kamer dat goedkope bier van de AH te drinken alleen om het drinken
.
Lief dat ze je wil helpen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ben los van mijn eigen.
En ik ga nu mijn moeder wurgen. Ik heb in mijn hoofd een hele volgorde van inpakken, komt zij binnenstormen en gaat ze alles anders doen, terwijl ze daar zelf ook een hekel aan heeft.
Dus ik gewoon mijn volgorde aan houden, zwermt er een koekoek om me geen die 'De pomp! De pomp!' schreeuwt, terwijl ik dat als laatste wilde doen.
Toch die takkepomp gepakt, nu paste het dus niet, zegt ze: die had je ook als laatste moeten doen hè.
En nu ben ik dus bang dat ik iets vergeten ben door haar bemoeienis.
OUdersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ben los van mijn eigen.
En ik ga nu mijn moeder wurgen. Ik heb in mijn hoofd een hele volgorde van inpakken, komt zij binnenstormen en gaat ze alles anders doen, terwijl ze daar zelf ook een hekel aan heeft.
Dus ik gewoon mijn volgorde aan houden, zwermt er een koekoek om me geen die 'De pomp! De pomp!' schreeuwt, terwijl ik dat als laatste wilde doen.
Toch die takkepomp gepakt, nu paste het dus niet, zegt ze: die had je ook als laatste moeten doen hè.
En nu ben ik dus bang dat ik iets vergeten ben door haar bemoeienis.
Van de wal in de sloot ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Lief dat ze je wil helpen.
Maar het moet natuurlijk wel op jouw manier, ik snap je probleem.
Schoolfeest en bij een vriendin slapen!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Lutte wat voor leuks ga je doen
Ik heb dat geloof ik gemist
ooow gezelligquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schoolfeest en bij een vriendin slapen!!
Die van ons zijn in Lunenburg, best een groot uitgaanscentrum hier in de buurt (ofja, in de buurt: half uur rijden zeker), dus dat is wel tof.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Schoolfeesten. Dat vond ik altijd zo ongemakkelijk
.
Ik ooooook!! Carnavalsschoolfeest is wel het leukst, meeste leraren, meeste mensen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooow gezelligVond schoolfeesten altijd zooo leuk
Maar goed ik organiseerde deze zelf vroegerAltijd lol
Onze schoolfeesten duurde tot 0:00 uur, ook in de brugklasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef JJH het volgende:
Het eerste schoolfeest waar ik naar toe ging ben ik om 22u al weer opgehaald.
Schoolfeesten werden pas leuk in de bovenbouw.
Ja wij hadden op school K68. 1 Groep organiseerde de feesten, ik zat dus in K68 amusement, en je had ook een groep K68 Techniek, en die regelde het geluidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ooooook!! Carnavalsschoolfeest is wel het leukst, meeste leraren, meeste mensen.
En bij ons wordt het wel gewoon uit school georganiseerd.
Oh regelen ze dat bij jullie zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die van ons zijn in Lunenburg, best een groot uitgaanscentrum hier in de buurt (ofja, in de buurt: half uur rijden zeker), dus dat is wel tof.
Van acht tot elf voor de onderbouw, van negen tot één voor de bovenbouw en tot tien uur alcoholvrij.
Op het HBO was er ook een docent die best wel van een pilsje hield. Alleen stond er 3 kwart jaar later zijn foto op een tafeltje met allemaal kaarsjes erbij. Was in de slip geraakt en tegen een boom geknald... Maar ik weet niet of er alcohol in het spel zat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:27 schreef Lutte het volgende:
Bij ons drinken de leraren even hard mee.Dronken natuurkundeleraar.
Ik wel op schoolkamp en die werd zo vervelend naar een leerling die was meteen zijn baan kwijtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef JJH het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik leraren dronken heb meegemaakt op de Havo.
Op het MBO wel. 'Studie'reis Praag.
Op het MBO kan ik me niet herinneren dat er schoolfeesten waren. Wel zijn we drie keer met de klas wezen uit eten op initiatief van de mentrix (tof mens, wat hebben wij tweeen elkaar voor de gek gehoudenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef JJH het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik leraren dronken heb meegemaakt op de Havo.
Op het MBO wel. 'Studie'reis Praag.
Dat is niet zo leuk. Was dat nog basisschool?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel op schoolkamp en die werd zo vervelend naar een leerling die was meteen zijn baan kwijt
HAVOquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk. Was dat nog basisschool?
Omdat je het over schoolkamp had.quote:
Brugklas hadden we ook een week kamp, en 2e een week zeilkamp enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je het over schoolkamp had.
Maar dat reisje naar praag was iedereen al dik 18 geweest, leraren waren meer 'één van ons' dan leraar.
als klein bosje (ik was tussen de 7 en 11) drie of vier jaar achter elkaar op vakantie geweest met mijn ouders en broer. Mooi land hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Goedkoop tanken en doorrrrrrrr.
Ik ken luxemburg niet echt.
Rome.quote:
Heb er ook zeker zin in!! Met de hele vriendengroep, en een van de leraren die meegaat is eigenlijk bioloog maar al 32 keer met school en nog vaker privé naar Rome geweest, is ook onze KCV-docent, heeft ie allemaal geen opleiding voor maar hij weet zooooooo veel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Rome.
Lijkt me ook heel mooi!
Dit jaar of volgend jaar wil ik op vakantie naar Italië Toscan. Daar ben ik nog nooit geweest...
Leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb er ook zeker zin in!! Met de hele vriendengroep, en een van de leraren die meegaat is eigenlijk bioloog maar al 32 keer met school en nog vaker privé naar Rome geweest, is ook onze KCV-docent, heeft ie allemaal geen opleiding voor maar hij weet zooooooo veel.
Mensen die de stad van de andere kant en van binnenuit kennen. Dan leer je zo'n stad op zo'n andere manier kennen dan als dat je het standaard toeristenprogramma afwerkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb er ook zeker zin in!! Met de hele vriendengroep, en een van de leraren die meegaat is eigenlijk bioloog maar al 32 keer met school en nog vaker privé naar Rome geweest, is ook onze KCV-docent, heeft ie allemaal geen opleiding voor maar hij weet zooooooo veel.
Een vriendin van mij wil in Nijmegen Biologie gaan studeren!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk
Wat ook leuk is dat de kans groot is dat de biologieleraren over een jaar of 5 uit het zuiden les hebben gehad van mijn broer
Mijn broer geeft les op de biologie-leraren opleiding in 013.Studeerde Biologie in Utrechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een vriendin van mij wil in Nijmegen Biologie gaan studeren!
Echt hè, zo geweldig! En hij weet ook precies waar je welke dag moet zijn en waar welke dag vooral niet, kent de eettentjes, alles gewoon.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die de stad van de andere kant en van binnenuit kennen. Dan leer je zo'n stad op zo'n andere manier kennen dan als dat je het standaard toeristenprogramma afwerkt.
013 is Tilburg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer geeft les op de biologie-leraren opleiding in 013.Studeerde Biologie in Utrecht
Zet je de tv toch aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
c_a!
De eerste liveshow van XFA is waarschijnlijk met de meet he.
Wat maakt dat nou uit? Als achtergrondquote:
Ik kijk het thuis wel terug en ga in die tijd wel een paar keer van de glijbaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Als achtergrond
Het is een TAL meet van origine he
Met mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk het thuis wel terug en ga in die tijd wel een paar keer van de glijbaan.
Ja en schommelenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!![]()
En op dat stomme ding waarvan c_a een plaatje had gepost in het meettopic
CVquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben helemaal blij door CV, al die nieuwe dingen, ik spaar me rot
Ow Cityville, spel op Facebookquote:
Ik heb teveel geldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Nah je krijgt nieuwe gebouwen erbij (huizen) die kosten 1.100.000 en ik moet die winkels nog hebben van 750.000 en er is een warenhuis die je na een goal krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb teveel geldMaar mijn energie is telkens op
Ik heb niets met gamesquote:
quote:
Ik mag Kirby reviewenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is ook te erg, het is nog een beta versie ook
Maar ik ben verslaafd, ik moet alles hebben en alle goals halen
(soort farmville)
o weer nieuwe jah ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Echt? Ohhhquote:
Yepsquote:
mjah zag vanmorgen mn doelen niet meerquote:
Het duurt soms lang voor ze laden vergeleken de rest jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah zag vanmorgen mn doelen niet meer
nu maar weer ff kijken dan
jah iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Het duurt soms lang voor ze laden vergeleken de rest ja
Die heb ik al, ik ben al verderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah idd
weer een nieuwe doel
supermarkt en een nieuwe burger zooi.
* Crazy-M gaat maar is heel veel zonnng permits sparen om uit te breiden en weer overzichtelijke stad te krijgen
haha, wel lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik al, ik ben al verder
Ik heb chocolade eitjes gekocht, hoe dom van mij
Nee, dat is fok, flink gedonder net even.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Mijn internet is zooooo ongelofelijk langzaam
Nou het internet hier ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is fok, flink gedonder net even.
hier ook sommige sitesquote:
Waarom kan ik ze dan niet kopen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah je krijgt nieuwe gebouwen erbij (huizen) die kosten 1.100.000 en ik moet die winkels nog hebben van 750.000 en er is een warenhuis die je na een goal krijgt
En ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, wel lekker
ik moet nog 2 choco boxen hebben, en nog 3 rozen.
en dan nog 3 reddingsvesten en 1 shipment (komt morgen binnen)
En 6 bird seeds
de bird seeds heb ik alquote:
Hey Symph!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Ik kan helaas niet meedoen in de livetopics, de tv staat veel tever van de computer af
Vreselijk. Ik had dat een keer, maar toen was ik zo zat dat ik maar op de bank ben gaan liggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
Ik heb nu al pret.
Ik mag dalijk om twee uur 's nachts een luchtbed opvoetpompen.
Ik zal niet zat zijn, alleen enorm moe.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik had dat een keer, maar toen was ik zo zat dat ik maar op de bank ben gaan liggen.
de weg van de minste weerstandquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik had dat een keer, maar toen was ik zo zat dat ik maar op de bank ben gaan liggen.
Ik ben heus niet altijd dronken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal niet zat zijn, alleen enorm moe.
Tuurlijk denk ik dat niet!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben heus niet altijd dronken hoor! Als je dat denkt
.
Hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben online
Ik was even laminaat halen
Ik heb je ooit nuchter gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben heus niet altijd dronken hoor! Als je dat denkt
.
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, begin maar in pm danquote:
Haai Bos, alles goed?quote:
k begon meteen mee te schreeuwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
All by myself!!!!!!!!!
Weer he in de uitzending
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, begin maar in pm dan
Redelijk.quote:
Ja mama's willen niet alles wetenquote:
Oh, dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk.
vanaf maart heb ik iedere maandag groepstraining-therapie om beter met mijn psychische klachten en problemen om te leren gaan. Ben daar wel benieuwd naar.
Ja, zeker ik hoop dat het me veel oplevertquote:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zeker ik hoop dat het me veel oplevert
Ik lag net onder de zonnebank, en toen moest ik aan je denken (ja erg he) en ik bedacht me wat, ik stuur je nog wel een pm want dat hoef je vanavond niet te doen, maar misschien een ideequote:
Ja, vandaag 1 van de 2 trainers gesproken. De andere ken ik (Gelukkig) ook al. Nu nog mijn 9 (maximaal) groepsgenotenquote:
Oeeh, klinkt spannend, haha. Ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lag net onder de zonnebank, en toen moest ik aan je denken (ja erg he) en ik bedacht me wat, ik stuur je nog wel een pm want dat hoef je vanavond niet te doen, maar misschien een idee![]()
Dat is wel een mooi aantal, en horen dat je niet de enige bent helpt misschien al.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vandaag 1 van de 2 trainers gesproken. De andere ken ik (Gelukkig) ook al. Nu nog mijn 9 (maximaal) groepsgenoten
Komt goed lieffie, moet jij niet feesten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, klinkt spannend, haha. Ik hoor het wel!
Jawel, word om negen uur opgehaald en dan gaan we eerst naar een vriendin en dan rijden we om half elf ofzo aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt goed lieffie, moet jij niet feesten?
Ja kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi aantal, en horen dat je niet de enige bent helpt misschien al.
Dat is het leukste, het getutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, word om negen uur opgehaald en dan gaan we eerst naar een vriendin en dan rijden we om half elf ofzo aan.
Echt vreselijk, voor elf uur is er gewoon echt niks te beleven. Ofja, een paar honderd brugjes.
Dus dalijk eerst nog een uurtje tutten.
Joaaah. Ik heb meestal niet echt make-up ofzo, en dan dalijk als heks zwaar zwarte ogen enzo. Is ook wel een keer leuk.quote:
Dat is voor de mannen die meegaan zo saai hequote:
Ja, ik draag ook nooit veelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah. Ik heb meestal niet echt make-up ofzo, en dan dalijk als heks zwaar zwarte ogen enzo. Is ook wel een keer leuk.
Lieve schat, ik bedenk overdag wat ik aantrek, dan ga ik douchen ( 5 minuten) kam mijn haar en doe make up op (ook 5 minuten) meestal wacht ik op de manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is voor de mannen die meegaan zo saai he. En dat duuuuuurt altijd maar. Dit truitje of dit truitje, deze schoenen of die schoenen.
En dan willen ze altijd van mij nog een mening omdat ik er zogenaamd verstand van moet hebben. Dat heb ik niet. En interesse ook niet echt
. Na anderhalf uur ben ik er wel klaar mee
.
OMG, dat je het al weet te benoemenquote:
Dat is ideaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieve schat, ik bedenk overdag wat ik aantrek, dan ga ik douchen ( 5 minuten) kam mijn haar en doe make up op (ook 5 minuten) meestal wacht ik op de man
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG, dat je het al weet te benoemen
Dat weet ik zelf welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ideaal. Maar ik heb al zo vaak meegemaakt dat ik echt een uur of anderhalf moet gaan lopen zeggen welke nepwimpers mooier zijn, welke panty leuker staat, hakken of geen hakken bladiebla
...
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieve schat, ik bedenk overdag wat ik aantrek, dan ga ik douchen ( 5 minuten) kam mijn haar en doe make up op (ook 5 minuten) meestal wacht ik op de man
Die gaat Lieve bij mij proberen te maken (wat tuurlijk gaat falen) omdat ze nu mijn wangen niet meer onder kan tekenen met blauwe schmink omdat ik niet meer als blauwe vlek ga.quote:
Nou ja door de weeks enkel wat mascaraquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen ik ben nog sneller klaar, want ik doe geen make up opAlleen in het weekend
Wat is het?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die gaat Lieve bij mij proberen te maken (wat tuurlijk gaat falen) omdat ze nu mijn wangen niet meer onder kan tekenen met blauwe schmink omdat ik niet meer als blauwe vlek ga.
Nepwimpers doe ik ook niet aan, net als aan panty's (ik haat mijn knieën) en hakken (kan ik toch niet op lopen, laat staan dansen).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf wel
Nepwimpers draag ik niet, en panty's hoort bij het bedenken overdag, net als de hakken
Het tutten wat ik bedoel is met een groep meiden en dat is meer kletsen en giebelen dan tutten
Smokey eyes kan in principe met alle donkere tintenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
ooooooooooooohw
Blijkbaar wist ik het wel. Hoezo dat blauw dan?
Ik ging vorig jaar als groene vlek. En dat jurkje had ik ook in het blauw, dus als ik het niet wist kon ik altijd nog als blauwe vlek. En dan wilde Lieve mijn wangen ondertekenen met schmink en dat mocht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
ooooooooooooohw
Blijkbaar wist ik het wel. Hoezo dat blauw dan?
ooooooooooooooooooooooooooowquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja door de weeks enkel wat mascara
Ik had het meer over met stappen of uitgaan
Ooooohw, op die fietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar als groene vlek. En dat jurkje had ik ook in het blauw, dus als ik het niet wist kon ik altijd nog als blauwe vlek. En dan wilde Lieve mijn wangen ondertekenen met schmink en dat mocht.
(Zij was vorig jaar als indiaan, en er moesten in de auto nog strepen op wangen worden getekend, dus dat ging ik even doen op een hobbelweg.)
Doe rustigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Ooh, het is kwart voor negen. 'Hysterisch door het huis rennen omdat ik vanalles vergeten ben, zestien keer controleren of ik mijn ID, kaartje en schoolpas bij heb en Euje en Lollifant in mijn tas stoppen.' staat op het programma.
Ik niet, internet traag, tv viel daarnet uitquote:
Ook al?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, internet traag, tv viel daarnet uit
Neequote:
Ja grrrr en dichtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je bent al de 3de die ik erover hoor en zelf ook last van ontzettend traag internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |