Als ik de foto klik, die hoge resolutie, zie ik een dedicated windows start button links onder, is deze er En in android EN in windows mobile versies ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Acer Iconia W500
Merk Acer
Besturingssysteem Google Android 3.0
¤499,-
Zegt niks misschien maar ik heb momenteel een Acer scherm en die bevalt me prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Acer Iconia W500
vs.
[ afbeelding ]
Motorola Xoom
Vrij lastig dus, Acer staat niet echt bekend om goede producten/klantenservice maar de speccs en prijs zijn wel helemaal goed.
Heeft de Acer ook stock Android? Voor mij kan dit de doorslag geven om toch voor de Xoom te gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:46 schreef Vow het volgende:
[..]
Zegt niks misschien maar ik heb momenteel een Acer scherm en die bevalt me prima.
Die Motorola is veels te duur imo. Die wordt straks aan alle kanten ingehaald. Komt Acer al dichter in de buurt. Alleen zou ik dan nog voor een Ipad kiezen (en dat wil wat zeggen want ik heb een grondige hekel aan Apple)
Ik ben echter geen early adopter en kan wel even wachten.
btw als mijn tablet in standby gaat licht het scherm eens in de 10 minuten ongeveer eventjes op. Is dat normaal?
Dat vraag je aan mij? Ik weet niet eens wat stock android is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:07 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Heeft de Acer ook stock Android? Voor mij kan dit de doorslag geven om toch voor de Xoom te gaan.
zie : Android tablet discussie topic #8quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:07 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Heeft de Acer ook stock Android? Voor mij kan dit de doorslag geven om toch voor de Xoom te gaan.
Ok dan, dat had ik nog niet zo bekeken. Is bijv. de samsung tab 'kale android'? Of welke wel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef mime_negert het volgende:
Mijn DHD heeft ook Android als OS, helaas heeft HTC hier zijn Sense schil aan toegevoegd. Elke update van Android moet dus eerst door HTC worden aangepast alvorens deze via een OTA update wordt aangeboden.
Met stock bedoel ik dat de fabrikant geen aanpassingen heeft gemaakt aan het OS zodat updates van Android direct te installeren zijn. Iets wat de Nexus en de Nexus S en de Xoom wel hebben.
Juistem. In dat geval : "acer-android"...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef mime_negert het volgende:
De w500 komt met Windows, de a500 met Android. Zo ver ik weet komt alleen de Motorola Xoom met stock Android.
Klopt helemaal, maar dat zijn weer extra handelingen.quote:
.. en toen stopte ik met lezen.quote:
#GRAPJEquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef drumstickNL het volgende:
Hee waarom geef jij niets om mijn mening?
maareh, nee serieus. Het zou moeten kunnen, desnoods met andere software/ een OC.
Vooralsnog T-Mobile wel... En sowieso zolang je contract nog loopt. T-Mobile was altijd al de enige provider die écht onbeperkt internet aanbood.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef shiznuts het volgende:
Als 'ie echt een 3G-module heeft wel ja. Je kunt nu ook sowieso internetten via je mobiele contract, mits je telefoon tethering ondersteunt. Verder moet je wel oppassen want tegenwoordig is geen enkel abonnement meer onbeperkt meen ik. Hoogstens een vorm van gelimiteerde fair use policy.
Die 10'' dingen doen het alleen meet een externe dongel. moet je wel even op lettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef mtchel112 het volgende:
vraagje:
ik heb een tijd geleden de 7 inch epad gekocht (aka 67 euro ding)
en ik stond verbaasd van mezelf, ik vond de snelheid (zeg maar retesloom) wel oke,
beetje fokken, twitteren etc.
nu wil ik een epad 10 kopen bij BIC (of het liefst een 7 inch maar dan snellere processor, dus iemand tips)
alleen er zit 3G vernding op dat ding, ik heb een abbo met t-mobile voor mn mobiel voor onbeperkt intenret, kan ik dat gebruiken om op mn epad te internetten oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |