Haal je 'em toch bij Motorola/Amazon vandaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben druk aan het zoeken naar een manier om een Motorola Xoom te importeren maar Best Buy gaat 'm niet worden ben ik bang.
Shipping to a U.S. mailing address?
International orders are intended for use in the U.S., and it is assumed that products will be used in the U.S.*
[b]Best Buy does not ship to known freight forwarders, and orders to such will be canceled.
Tax manifestos and sale tax refunds are not available for these orders.[/b]
Willen ze niks verkopen ofzo?![]()
En daarnaast staat bij de Xoom: "In Store Only"
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haal je 'em toch bij Motorola/Amazon vandaan?
http://www.store.motorola(...)searchRank=salesrank
Tenminste, als het plan 'freight forwarders' was, hè. Direct wordt 'em namelijk niet, omdat dat ding toch Verizon-gebonden is en alleen in Amerika wordt gedistribueerd momenteel.quote:
Duur geintje in ieder geval. Heb je dat er echt voor over joh?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef drumstickNL het volgende:
freight forwarder was inderdaad het plan.
Ik hoop voor je dat 'ie niet bij de douane komt te liggen.quote:
De 70 Internet Tablet en hij bevalt perfect.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Welke Archos heb je en hoe bevalt ie
Wifi zal gewoon werken, ik zou me meer zorgen maken over 3G en garantie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef drumstickNL het volgende:
freight forwarder was inderdaad het plan. Maar wat werkt er niet hier dan? wifi ofzo?
Waar heb je die besteld?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Afgelopen weekend de Rocktab besteld voor 70 euro.
Ben erg benieuwd, het is vooral een eerste test wat betreft het praktisch nut van een tablet voordat ik een duurdere bestel.
Yep. Ik heb de actie die dag vermeld in het vorige topic. Zelf heb ik er eerder eentje voor 83 euro gekocht. Voor die prijs een leuk tabje. Goed genoeg voor surfen, youtube, filmpje kijken. Scherm is voor een resistief scherm niet slecht. De Rockchip erin is stukken sneller dan al die oudere VIA meuk. Natuurlijk geen Android 2.x mogelijk, dus 1.6quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
MP4nation, was een tijdelijke actie die vrij snel uitverkocht was.
Andere videoplayer zoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net toch maar opnieuw de firmware erop gegooid. De tablet bleef maar moeilijk doen met opstarten.
Nu werkt het beter (lijkt).
Een minpunt dat ik ondertussen heb ondervonden, is het afwezig zijn van een volumeknop.
Nu kan ik alleen in het homescreen het volume aanpassen. Als ik gwoon een filmpje kijk, lukt dat niet zo makkelijk.
Of zouden daar handige apps voor zijn?
Oei, dat is echt flink kutquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef rcco het volgende:
Heb ik net een paar dagen de Archos 70, laat ik hem vandaag vallen.![]()
En hij kon helaas niet tegen een stootje, het scherm is gebarsten.
Het was ook al in me opgekomen dat een paar volumeknopjes aan de zijkant best handig zou zijn. En een scrollwieltje. En een paar programmeerbare knopen. Het is natuurlijk heel erg gericht om alles touchscreen te doen maar toch, je kan het gebruiksgemak er best wat mee opkrikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een minpunt dat ik ondertussen heb ondervonden, is het afwezig zijn van een volumeknop.
Nu kan ik alleen in het homescreen het volume aanpassen. Als ik gwoon een filmpje kijk, lukt dat niet zo makkelijk.
Of zouden daar handige apps voor zijn?
Ah bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef rcco het volgende:
Heb ik net een paar dagen de Archos 70, laat ik hem vandaag vallen.![]()
En hij kon helaas niet tegen een stootje, het scherm is gebarsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |