Jaaweeeel joh!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat vind ik dan weer niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:38 schreef Driepink het volgende:
voor de geinterreseerden:Ik ben niet geintresseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de geinterreseerden:Dankjewel nick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet ik precies hoe die moet
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Mijn mic doet het prima, ik heb speciaal er 1 gekochtquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jaaweeeel joh!
En anders doe je toch net als beach vantevoren het een en ander inspreken? Of werkt je Mic uberhaupt niet
Maar je krijgt hem niet werkende in je Dj Programma?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn mic doet het prima, ik heb speciaal er 1 gekocht
van te voren inspreken is niet zo leuk
Maar dat past wel bij een rasautist als ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn mic doet het prima, ik heb speciaal er 1 gekocht
van te voren inspreken is niet zo leuk
die is er mee bezigquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar je krijgt hem niet werkende in je Dj Programma?
Kan radio goeroe Koelkast het probleem ook niet verhelpen?
sinds qlimaxquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sinds wanneer stoppen we om 10 over half?
Op je hoogtepunt moet je stoppen tochquote:
vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sinds wanneer stoppen we om 10 over half?
Je hebt nog 20min toch?quote:
hij is aan het nadenkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar je krijgt hem niet werkende in je Dj Programma?
Kan radio goeroe Koelkast het probleem ook niet verhelpen?
op mn bureaustoel tot ik duizelig benquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
10 OVER JE MOEDER
DRAAIEN TOT 2100 ZAL JE
qlimax was echt een baggerfeest, tot nu toe was kamikaze nog het leukst + TBYD .. of kwam dat door de drugs?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Op je hoogtepunt moet je stoppen toch?
hihi
Ik heb gisteren S.W.A.T. Firefight gekeken..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja godver, ik had nu skyline kunnen kijken
als me pa hem niet vergeten was mee te nemen
godver horen jullie me weer niet??quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, ik hoor het wacht deuntje
Ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
godver horen jullie me weer niet??
Nee, daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
godver horen jullie me weer niet??
ik heb morgen als het goed is:quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren S.W.A.T. Firefight gekeken..
Wat een kankerfilm is dat!! Ik raad hem iedereen af!
Probeer nog n's te connecten?quote:
Nicee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb morgen als het goed is:
skyline + gullivers travels + killzone 3 als FRS er eentje apart wilt houden voor me
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
koelkast is jaloers..
je set is tot nu toe het beste van de hele dag, niemand kan eraan tippen, dus gaat ie maar saboteren..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
koelkast is jaloers..
je set is tot nu toe het beste van de hele dag, niemand kan eraan tippen, dus gaat ie maar saboteren..
T-Junction is geen hardstylequote:
Nightmare komt niet zo mooi uit met m'n examensquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef Driepink het volgende:
ik ga trouwens niet naar knockout, wel naar go apres ski
+ ik wil naar nightmare in april..
omdat omdat, ik weet nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nightmare komt niet zo mooi uit met m'n examens!!
Waarom ga je niet naar knockout?
9 April, Silverdome Zoetermeerquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
omdat omdat, ik weet niet
wanneer + waar?
bij jou pitten, zwaar aan de drugs enzo..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
9 April, Silverdome Zoetermeer![]()
Drugs.. hmm staat niet op de planning in ieder geval. Maar je hoeft hier niet te pitten joh! Gewoon 'sochtends weer Randstadrail naar huis jonguuh. Ik ga er lopend naartoequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
bij jou pitten, zwaar aan de drugs enzo..
zoiets ben je zeker van plan, en dan gelijk anaal verkrachten heik heb je wel door!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:45 schreef mc-Piel het volgende:
Line up Knockout 2011:
Avio![]()
![]()
B-Front
Bioweapon
Brennan Heart
Deepack
Digital Punk
Frontliner
Headhunterz
Josh & Wesz
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Stephanie
Technoboy
The Pitcher
Toneshifterz
Waverider
MC: Villain
stand?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Psv is doorookal zijn ze nog niet klaar Nu even hier miermeuken
Kaarten zijn wel 40 pleuroquote:
Niceee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef Driepink het volgende:
piel, aanrader: intents festival
vorig jaar, GEWELDIG!
dee-block & s-te-pack + AVIO
met ze 6en
metalquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb bijna 50 euro betaald voor een concert van Slayer + Megadeth
18 april ofzo is het
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niceee!
Ga je mee naar Syndicate Germany![]()
![]()
?
50 euroquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb bijna 50 euro betaald voor een concert van Slayer + Megadeth
18 april ofzo is het
Dat is het wel waard opizch maar het is wel veel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
50 euro
ik betaalde vorige keer bijna 70 euro voor een entreekaartje voor defqon
Komoooop! Syndicate in Dortmund! 1 Oktoberquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
neen..
intents is ook niet zo duur trouwens.. rond de 30 eu dacht ik..
maar ik ga nu eerst go apres ski en dan zie ik het wel![]()
HEEEEEEEEEEEL MISSCHIEN QOUNTDOWN DIT JAAR.. maar eerst kijken wie er meewilt
Moet ik nu weer een hoger bedrag noemen van een ander concert?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
50 euro
ik betaalde vorige keer bijna 70 euro voor een entreekaartje voor defqon
het was het totaal NIET waard..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is het wel waard opizch maar het is wel veel.
Mijn record staat op 212 euro voor 1 kaartjequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een hoger bedrag noemen van een ander concert?
Nee, dat kan ik niet. Jij hebt meer betaalt een keer, jij bent stoer
voor de geinterreseerden:Ik luister niet, maar dat is Crypsis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry hoor, ik wist niet dat je het als een soort van "kijk mij meer geld hebben als jou" post op zou vattenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een hoger bedrag noemen van een ander concert?
Nee, dat kan ik niet. Jij hebt meer betaalt een keer, jij bent stoer
Dat is wel veelquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn record staat op 212 euro voor 1 kaartje
Kusje op je geldjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
sorry hoor, ik wist niet dat je het als een soort van "kijk mij meer geld hebben als jou" post op zou vatten
dan ben je gewoon gekquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn record staat op 212 euro voor 1 kaartje
ik ga al trouwen met Klinkerbotsing sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan ben je gewoon gek
@beachtrouwen ?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is wel veel
[..]
Kusje op je geldjes
Maar het was voor U2quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan ben je gewoon gek
@beachtrouwen ?
en daardoor ben ik nog steeds extreem jaloers op jou!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb voorlopig niks in de planning staan behalve Bertje Visscher in maart
Fusion of Dance in Zwolle 23 meiquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Bertje Visquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
komen nog niet veel leuke concerten aan die ik graag wil bijwonen
Dan is huppelkind jarigquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fusion of Dance in Zwolle 23 mei
Ik kan niet anders dan toegeven dat die 212 euro prima besteedt is!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Maar het was voor U2![]()
En ik stond wel helemaal vooraan
Bert Visscherquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
komen nog niet veel leuke concerten aan die ik graag wil bijwonen
Ja, eentje met ADHDquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef sharr het volgende:
Is hier een klein kind aan het zingen?
u2? ik zou zelf persoonlijk nog geen tientje aan hun willen uitgeven, maarja, jij blijkbaar welquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Maar het was voor U2![]()
En ik stond wel helemaal vooraan
enorm omhoog gepitchedquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef sharr het volgende:
Of het is het YMCK japannertjequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef sharr het volgende:
Ik ben nu alle Balla's gang aan het afknallen.quote:
Dat is een vrouw van 30 ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of het is het YMCK japannertje
Zit je weer te kwijlen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Driepink het volgende:
goeie muziek! mn scherm is helemaal plakkerig nu enzo..
Was het maar kwijlquote:
Die kwam toch uit de computer?quote:
GAAT HET NOG HARDER ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
waarom druk ik alweer op de verkeerde knop
Dat komt door je parkinsonquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
slechte avond/.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
u2? ik zou zelf persoonlijk nog geen tientje aan hun willen uitgeven, maarja, jij blijkbaar weljij heb geen tientje over voor de feesten waar ik heenga
Ja dat vond ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan toegeven dat die 212 euro prima besteedt is!![]()
Ik heb nog nooit gedraaid, maar mijn vaste afsluiter zou gewoon lekker mainstream en lekker rustig zijn, namelijk:quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Driepink het volgende:
demons
dj mutante - fucker (mn vaste afsluiter)
vroegah ging je naar moh enzo, maar nu nog steeds?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Dat weet jij helemaal niet
[..]
Ja dat vond ik ook
snel zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Snel nog even een fles cola scoren van beneden!
Hebkniequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef Driepink het volgende:
beach, terror van drokz als afsluiter ?
We blijven mainstream:quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef Driepink het volgende:
beach, terror van drokz als afsluiter ?
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom hebben deze nummer/artiesten altijd van die debiele namen?
Is het verplicht om er een - tussen te hebben ofzo?
neuh, maar dat is nou eenmaal zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom hebben deze nummer/artiesten altijd van die debiele namen?
Is het verplicht om er een - tussen te hebben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |