Als ik thuis ben (zit nu nog op werk) dan maak ik een foto.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef een2drie het volgende:
Ik heb wel interesse in de tas.
Is deze nog in goede staat? En past er een Canon 1000D + 18-55mm + 75-300mm in (lijkt me wel aangezien jij dat ook ongeveer had)? Kun je in dat geval even een foto maken?
edit: het liefst een foto met de camera en lens in de (open) tas
Doe ik moeite, krijg ik niet eens een reactie, of ben ik te voorbarig en heb je het nog niet gezienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef een2drie het volgende:
Ik heb wel interesse in de tas.
Is deze nog in goede staat? En past er een Canon 1000D + 18-55mm + 75-300mm in (lijkt me wel aangezien jij dat ook ongeveer had)? Kun je in dat geval even een foto maken?
edit: het liefst een foto met de camera en lens in de (open) tas
Sorry! Helemaal vergeten te reageren...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Doe ik moeite, krijg ik niet eens een reactie, of ben ik te voorbarig en heb je het nog niet gezien
Ja die zitten er wel bij (je ziet er 1tje liggen op de foto), 2 stuks.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef een2drie het volgende:
[..]
Sorry! Helemaal vergeten te reageren...
Ik had verwacht dat er ook vakjes in zouden zitten zodat de body en lenzen elkaar niet aanraken. Heb je deze misschien wel? Als ze er niet bij zitten heb ik geen interesse meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |