quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:20 schreef Day het volgende:
Oh, dus Guido safet wel z'n eigen ass??
Dat was toch geen echte?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:21 schreef soyChantal het volgende:
Waarom laten ze die zoen van Guido en Laura niet zien
quote:
Zijn ze NSB-ers?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef Emery het volgende:
Ik kijk dit niet heel vaak hoor, maar het is toch moeilijk om de rest van de groep doen overtuigen dat je iets met 'Laura' hebt terwijl je overduidelijk op het mannelijke geslacht valt. Overigens zijn volgens mij alle mannen in dat huis van de 'verkeerde kaaant'.
Maik is sowieso van de goede kantquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef Emery het volgende:
Ik kijk dit niet heel vaak hoor, maar het is toch moeilijk om de rest van de groep doen overtuigen dat je iets met 'Laura' hebt terwijl je overduidelijk op het mannelijke geslacht valt. Overigens zijn volgens mij alle mannen in dat huis van de 'verkeerde kaaant'.
Hebben die gezoend?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:21 schreef soyChantal het volgende:
Waarom laten ze die zoen van Guido en Laura niet zien
Vooral de kop van Monique die zich toen leek te realiseren dat hij toch wel erg dom is, was priceless. Vrij belangrijk ook in dat verhaallijntje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gemiste kans. Of zou het in de week-compilatie komen? Anyway, too little, too late
Ja iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Muziek gestopt? Er was toch geen muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |