Wat vind je van twee mannen dan? Zou je daar ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Sex tussen twee vrouwen is![]()
![]()
Maar waarom eigenlijk? Twee vrouwen genieten = mooi ofzo?
Nee bahquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat vind je van twee mannen dan? Zou je daar ooknaar kijken?
(en wat is homoseksualiteit toch in veel landen illegaal...)
Is dat in letterlijke zin wel zo, of is dat de uitleg die de religieuze leiders er aan geven? Mijn Bijbelkennis is wat roestig...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
De bijbel is niet mals over homoseksualiteit
Letterlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:16 schreef TAV74 het volgende:
Is dat in letterlijke zin wel zo, of is dat de uitleg die de religieuze leiders er aan geven? Mijn Bijbelkennis is wat roestig...
Citaten wil ikquote:
A dirty mind is a joy forever, Isaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Hoe 'voelt' dat eigenlijk, CF? Ik krijg altijd het idee dat er dan iets bij je naar binnen glibbert
Leviticus 20:13 says, "If a man lies with a man as one lies with a woman, both of them have done what is detestable. They must be put to death; their blood will be on their heads."quote:
I knowquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
A dirty mind is a joy forever, IsaWat een dubieuze opmerking.
Ja, het is ook maar een boek, maar dat ziet niet iedereen zo (helaas wat mij betreft, maar dit terzijde). Ik kwam na wat googelen vooral oude testament tegen, dat ken ik al helemaal niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bible_and_homosexuality
Ach, de bijbel is ook door mensen geschreven, vertaald en samengesteld. Die kunnen hier en daar ook wel eens wat toegevoegd en aangedikt hebben.
Daarom vind ik het altijd wel een beetjeals mensen losse zinnen e.d. gaan analyseren uit de bijbel.
Even afgezien dat het gewoon een boek is
Wilde me net laten bekeren dit weekend, maar ik ben het hier niet mee eens dus ik zie er maar vanafquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ben jij opeens zo geïnteresseerd
Nja, en als je sex hebt met een menstruerende vrouw, word je voor zoveel dagen uit de gemeenschap gestoten, en als je overspel pleegt, word je gestenigd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Leviticus 20:13 says, "If a man lies with a man as one lies with a woman, both of them have done what is detestable. They must be put to death; their blood will be on their heads."
Oud testament hè, toen moest iedereen nog gewoon doodquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou is Leviticus sowieso wel een vriendelijk boek, om het even in perspectief te plaatsen:
Leviticus 20:10 "If a man commits adultery with another man's wife - with the wife of his neighbor - both the adulterer and the adulteress must be put to death".
Leviticus 20:14 "If a man marries both a woman and her mother, it is wicked. Both he and they must be burned in the fire, so that no wickedness will be among you.
Leviticus 20:15 "If a man has sexual relations with an animal, he must be put to death, and you must kill the animal."
Inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, en als je sex hebt met een menstruerende vrouw, word je voor zoveel dagen uit de gemeenschap gestoten, en als je overspel pleegt, word je gestenigd.
In het grote geheel van oud-testamentische wetten en wetjes begrijp ik niet dat veel mensen nou net over dat homo-stuk vallen.
Nou ja, verschil is wel dat die passages anno 2011 door veel bevolkingsgroepen nog gebruikt worden om homo's te veroordelen. Geloof niet dat ik de SGP vaak heb gehoord over mannen die met menstruerende vrouwen naar bed gaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In het grote geheel van oud-testamentische wetten en wetjes begrijp ik niet dat veel mensen nou net over dat homo-stuk vallen.
Verkrachte vrouwen werden toch ook verstoten? Amai.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
Oud testament hè, toen moest iedereen nog gewoon dood
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, IsaWat een dubieuze opmerking.
Die is helemaal niet psychic, die kerelquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Er staat overigens ook in het oude testament dat je waarzeggers/psychics etc moet stenigen.
Nou moet ik plots aan Derek Ogilvie denken, waarom eigenlijk?
Maar ik geloof (!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
Die is helemaal niet psychic, die kerel
Tja, hoe kun je nou de toekomst voorspellen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik geloof (!) niet dat er überhaupt helderziende mensen zijn, in ieder geval niet op die manier.
Tot mijn verbazing is er vrij recent een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan waarbij het antwoord was: ja, je kan dingen van te voren (onbewust) voelen aankomen. Zo vaagquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, hoe kun je nou de toekomst voorspellen?
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing is er vrij recent een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan waarbij het antwoord was: ja, je kan dingen van te voren (onbewust) voelen aankomen. Zo vaag
quote:It is illegal for an American citizen or resident to have sex in another country with someone aged under 16, unless the age difference is less than 4 years, in which case the minimum age is 12.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
steer al klaar voor volgende week? alaaf
1x in je leven: niks mis meequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ga je meedoen? Ik heb een aantal mensen beloofd ja
Misschien net zoals die bijna-dood ervaringen, dat je buiten je lichaam uit stijgt. Dat gebeurt wel blijkbaar soms maar kan niet wetenschappelijk bevestigd worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Kan het betreffende onderzoek niet vinden, Steer, maar vond wel dit soort linkjes: http://www.psychologytoda(...)ce-psychic-phenomena
Dat heb ik ook gelezen ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, nee....even denken, ik ben er op gestumbled, maar had het niet gesaved.
Het was iets met plaatjes tonen en lichamelijke reacties meten. Ik kan het fout herinneren hoor! Maar zeg dat je hart iets sneller gaat en je wat gaat zweten etc als je een naar plaatje ziet. Het bleek nu dat mensen al vlak vóór ze het nare plaatje te zien kregen die reactie gingen vertonen. En niet bij leuke plaatjes. Of zoiets.
Het spéélt hier ook echt he... hele personeelsrestaurant hier in zhk is versierd, op straat, winkels, etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1x in je leven: niks mis mee
Elk jaar tot je 65ste: eh...
meegemaaktquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien net zoals die bijna-dood ervaringen, dat je buiten je lichaam uit stijgt. Dat gebeurt wel blijkbaar soms maar kan niet wetenschappelijk bevestigd worden.
Bijna-dood ervaringen komen toch door zuurstofgebrek?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien net zoals die bijna-dood ervaringen, dat je buiten je lichaam uit stijgt. Dat gebeurt wel blijkbaar soms maar kan niet wetenschappelijk bevestigd worden.
Swaab heeft daar in zijn boek wel een verklaring voor, kan hem alleen even niet reproduceren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als wat ga jequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
geen idee, weet mn werkrooster nog nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er bestaat vast meer tussen hemel en aarde, ja, maar ik denk dat tzt alles wel enigszins wetenschappelijk verklaard kan worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Krak, er komt een vierde tuin:quote:
Wil ik ook weten jaquote:
Is dat dezelfde serie als die marokkaanse tuinen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krak, er komt een vierde tuin:
[ afbeelding ]
Jardin sur le Toit, naar de tuin bovenop het hoofdkantoor van Hermès.
Iets van Marlies Dekkersquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil iets leuks voor mezelf kopen en weet niet wat, hoezo luxeprobleem
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil iets leuks voor mezelf kopen en weet niet wat, hoezo luxeprobleem
Schort voor en een dooie kat onder je arm.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Schort voor en een dooie kat onder je arm.![]()
Flauw, ik weet het.
Je kan ook als Memo gaan: gewoon een setje Marlies Dekkers aandoen.quote:
Nee, een dooie. Die niet gaat stinken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Meeemo, mag ik May even lenen![]()
?
Oooo, nee, krakje, de visual!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
Je kan ook als Memo gaan: gewoon een setje Marlies Dekkers aandoen.
neequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Meeemo, mag ik May even lenen![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder wat tekst over experimenten met patienten die na het uitreden toch niet wisten wat er op een hoge kast lag
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik wil een le creuset clafoutisvorm. Inspirerend?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
nee daar heb ik wel genoeg van voorlopig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Swaab:Had ik het toch goed onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder wat tekst over experimenten met patienten die na het uitreden toch niet wisten wat er op een hoge kast lag![]()
Maar ik zou echt niet gaan kijken wat er op een kast lag!Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Swaab:Ah okee, ik dacht juist dat het bewezen was dat die mensen wisten wat er op de hoge kast lag en waar hun horloges neer waren gelegd etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder wat tekst over experimenten met patienten die na het uitreden toch niet wisten wat er op een hoge kast lag
Maarja, anecdotaal he.
Swaab
Confidence through competence
Je kunt ook een Jaguar kopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Memo, ga kookwinkels in voor een cadeautje voor jezelf!
Matig stukje journalistiekquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
http://weblogs.nos.nl/afrika/2011/02/20/mohammed-en-de-berg/
Schrijnend....
ja ah balen joh!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:39 schreef Sarabi het volgende:
Ow is de finale vandaag FFT?
Net nu ik geen tv heb
iddquote:
veel plezier en tuurlijk wil ik je dat wel leren, je woont alleen een klein beetje verderopquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je me dat ook leren?
Ik doe vanavond workshop () hip-hop Salsa met Hooters, ben benieuwd
"Die mensen? Oh, die ken ik van de body-roll workshop."quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
"Die mensen? Oh, die ken ik van de body-roll workshop."
heb nog nooit een filmpje geupload; geen idee hoe dat moet hahahaquote:
Uh-huquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb nog nooit een filmpje geupload; geen idee hoe dat moet hahaha
Een filmpje van twee zoenende mannen is beter te pruimenquote:
Dat wel, maar ik ben wel jaloers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het echt geen gezichtmaar nu heb ik sowieso een beetje een mannen-die-te-zwoel-dansen allergie, dus het kan aan mij liggen
hatsjoequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het echt geen gezichtmaar nu heb ik sowieso een beetje een mannen-die-te-zwoel-dansen allergie, dus het kan aan mij liggen
mannen die te zwoel dansen vind ik ook niet mooi maar mannen die compleet uit de maat een beetje stampen, met vingertjes wijzen en heupen bewegen vind ik vooral heel grappig om te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet niet waar je die sushi halen gaat maar als je superverse wilt hebben zou je even vooraf kunnen bestellen bij http://www.waasdorp.nl/eS(...)-specialiteiten.aspx en dan die morgenmiddag ophalen. Is 20 minuten hier vandaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb vandaag salaris gekregen dus heb weer veel cadeautjes gekocht voor mensen en morgen voor EUR 45,- aan sushi voor mn zus en zwager.
maar daarna doe ik weer rustiger aan hoor
Heeft MVV gescoord?quote:
ik ga nu ff kijken. ik zou het anders in Alphen halen bij zo'n all you can eat restaurant waar je ook kunt afhalen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die sushi halen gaat maar als je superverse wilt hebben zou je even vooraf kunnen bestellen bij http://www.waasdorp.nl/eS(...)-specialiteiten.aspx en dan die morgenmiddag ophalen. Is 20 minuten hier vandaan.
Nu beschrijf je vrijwel iedere man die ik kenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
mannen die te zwoel dansen vind ik ook niet mooi maar mannen die compleet uit de maat een beetje stampen, met vingertjes wijzen en heupen bewegen vind ik vooral heel grappig om te zien.
Heeft je Mr geen ritmegevoel? Danst hij uberhaupt wel eens?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu beschrijf je vrijwel iedere man die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |