quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja, met iemand die interessant is, of wel open staat voor de topics die ik zoal heb gepost.. Ik denk een vrijgeestig iemand? Meld u maar.
Ik heb mijn foto weer toegevoegd, maar niet in het topic plaatsen aubquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef Dizorn het volgende:
Maagd, internetverslaafd. Geen pics. Elke viewer checkt nu haar FB.
Ik zeg doen.
Nog maar 2 dingen dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto weer toegevoegd, maar niet in het topic plaatsen aub
oh wauw, intellectueel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien moet jij zelf maar over een onderwerp beginnen in je OP.
Denk dat je dan betere comments terug gaat krijgen van Fok'ers
Iets als, kennen jullie rachmaninov?
Jij kan volgens mij een ban krijgen nuquote:
Sarcasme of serieus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh wauw, intellectueel!
ok opnieuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
je hebt mijn topics gelezenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef krokdown het volgende:
jeee, ik heb net gef5'ed stoer hé?!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef krokdown het volgende:
ik ervaar de wereld heeel anders dan jou, ik heb dingen meegemaakt waardoor ik nu probeer zoveel mogelijk leuke momenten te pakken en van het leven te genieten.
al zou best met jou mijn mening willen delen!
let me hear it!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het is dat ik anoniem moet blijven anders was het oke
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij zoek jij een psychiater ipv een vriendjuh.
Lekker kortaf hè, heerlijk.
dit vind ik ook wel opwindend en aantrekkelijk klinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij zoek jij een psychiater ipv een vriendjuh.
Lekker kortaf hè, heerlijk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dit vind ik ook wel opwindend en aantrekkelijk klinken
zo'n beetje tegengas
je hebt wel een leuke poesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef NrTH het volgende:
Ik kan én je psychiater én je vriendje zijn.
Bel me.
In zoetermeer wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:51 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik zou wel met aight1 willen meeten.
weinig chancequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
In zoetermeer wel?
Dan kom ik als 3e wiel aan de wagen met m'n ipad aan tafel bij jullie zitten FOK!ken, ja?
Sowieso wilt aight1 niet met mij meeten, maar je kan wel bij mij komen met je ipad terwijl ik wacht op aight1 die niet gaat komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
In zoetermeer wel?
Dan kom ik als 3e wiel aan de wagen met m'n ipad aan tafel bij jullie zitten FOK!ken, ja?
hey wat is dezequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Sowieso wilt aight1 niet met mij meeten, maar je kan wel bij mij komen met je ipad terwijl ik wacht op aight1 die niet gaat komen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Sowieso wilt aight1 niet met mij meeten, maar je kan wel bij mij komen met je ipad terwijl ik wacht op aight1 die niet gaat komen.
Wat? Net post je nog dat je niet met iemand van FOK! zou willen meeten.quote:
ik ken gewoon mensen persoonlijk weet je, dan is zo'n fok!meeting ook niet nodig om zogenaamd een sociaal leven hebben.quote:
Oja daar heb je een puntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat? Net post je nog dat je niet met iemand van FOK! zou willen meeten.
Mensen met een sociaal leven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
ik ken gewoon mensen persoonlijk weet je, dan is zo'n fok!meeting ook niet nodig om zogenaamd een sociaal leven hebben.
Wat schattigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oja daar heb je een punt
maar moet je niet ineens met mcpiel gaan lopen meeten enzo dat maakt me onzeker
Nu is ie er welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat schattig. Jammer dat je blozende UI er nu niet bij is. Onzeker hoef je niet te zijn, je hebt fans, je bent hip, je bent cool.
Tijd geen wanhopige topics geopend dus wie weet, eindelijk een boy gehosseld.quote:
TS ligt nu ergens dood in het bosquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tijd geen wanhopige topics geopend dus wie weet, eindelijk een boy gehosseld.
nee ik heb dit weekend veel in bed gelegen, want ik zou aan mijn studie gaan werkenquote:
hoi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat? Net post je nog dat je niet met iemand van FOK! zou willen meeten.
enigszins herkenbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ik heb dit weekend veel in bed gelegen, want ik zou aan mijn studie gaan werken
maar dat is dus niet gebeurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |