Fuck dat gaat hard, en zelfs nu boeken ze nog lekker door met 3G.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oei, dat ging rap: ik doe er langer over om brood te halen bij de bakker dan dat zij erover doen om in de ruimte te komen
Morgen 19:47quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
misschien kunnen wij in nl wel zien voorbij in de heldere hemel.
maar het is bewolkt bij me
Straks komen tig herhalingen van de lancering vanuit allerlei verschillende hoekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef ETA het volgende:
toevallig iemand de stream opgenomen? wil het stukje nog wel eens terugzien waar die brokken de shuttle raakte.
het zal wel een stukje schuim zijn van de main tank, dit gebeurde al eerder:quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Straks komen tig herhalingen van de lancering vanuit allerlei verschillende hoeken
Haha zeer zeker jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef raistlin6 het volgende:
Mooi moment om straks die apollo film met Tom Hanks voor de duizendste keer te gaan kijken.
ja 19:47 uur..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hij gaat over nederland land heen zie ik.. IS dat morgen..?
Ik liever mee in de shuttle zelf.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Wat had ik graag in dat commando center gewerkt..
Misschien wel, maar het blijft toch een soort gigantische vuurpijl he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik liever mee in de shuttle zelf.Ruimtetoeristje spelen.
Je ziet alleen een lichtvlek die heel snel over gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Dan is het al donker hier..
Het ziet er uit als een sterretje..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Des te beter zie je hem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Nog een tip dan, miniserie van Tom Hanks en Ron Howard samen: From the Earth to the Moon. (vanaf het prille begin met Mercury tot en met het Apollo-tijdperk) in 10 afleveringen geloof ik, erg mooi gemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Lallend het volgende:
Haha zeer zeker jakijk dan gelijk ook deze docu:
"When we left earth - the NASA missions 2008"
Ik denk dat vrijwel alles geprogrammeerd is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik zou ook graag in shuttle zitten besturen.
Mission Controlquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
http://chairexpert.nl/pro(...)da2a95644f48cedf7708
Stoelen uit het flight center.
Een robot afleveren die vervelende huishoudelijke klusjes uitvoert in het ISS. Genaamd Robonaut 2quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ja, wat is de missie eigenlijk?
Zie vernieuwde OPquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Maak hem nu alvast snel aan dan en sluit deze lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zie vernieuwde OP
Ik wil trouwens graag deel 2 aanmaken. Ben bezig met de OP mooier maken.
Ze gaan de zero-gravity human-waste disposal system van Howard Wolowitz installeren, was het niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Nog 12 berichtjes dan is ie dicht en komt deel 2.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Lallend het volgende:
[..]
Maak hem nu alvast snel aan dan en sluit deze lekker
Heel veel. Ze gaan nu alles zorgvuldig bekijken om te controleren of er geen incidenten zijn geweest die terugkeer belemmeren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef flipsen het volgende:
Hoeveel cameras stonden er op dat ding? Zit nu de herhalingen te kijken en we zijn al bij camera 71:D
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ze gaan de zero-gravity human-waste disposal system van Howard Wolowitz installeren, was het niet?
zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef Lallend het volgende:
Heel cool hoor al die herhalingen vanuit andere perspectieven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |