Was er nog geen topic over deze wedstrijd? Of ben ik blind?quote:Na de goede 0-2 zege in Moskou heeft FC Twente donderdagavond tegen Rubin Kazan een goede uitgangspositie om de volgende ronde van de UEFA Europa League te bereiken. Woensdagmiddag blikten Trainer/Coach Michel Preud’homme en Nikolay Mihaylov tijdens de gebruikelijke persconferentie in De Grolsch Veste vooruit op het Europa Cup-treffen.”We hebben een goed resultaat behaald in Moskou, maar we weten dat de klus nog niet geklaard is. It’s only half time“, zei Mihaylov.
FC Twente kan tegen Rubin Kazan beschikken over een nagenoeg fitte selectie. Alleen Nicky Kuiper en Dwight Tiendalli ontbreken. “We weten dat Nicky Kuiper langer uit de roulatie is, maar ik verwacht dat Dwight Tiendalli de komende dagen aansluit bij de groep. We zijn nog op alle fronten actief en het is goed om te zien dat we over iedereen kunnen beschikken”, sprak Michel Preud’homme. “Zeker nu de eindfases van de competities eraan komen.” Volgens de oefenmeester gaan de spelers goed met het drukke programma en belangrijke duels om. “Eigenlijk spelen we vanaf het begin van het seizoen alleen maar belangrijke wedstrijden. Of het nu Champions League, beker of topwedstrijden in de competitie waren, de spelers bereiden zich goed voor en ik merk geen verandering in hun gedrag. Ze weten de rust te bewaren.”
Tegen Rubin Kazan begint FC Twente met een 2-0 voorsprong. Volgens Preud’homme heeft FC Twente geen team dat het veld opstapt met de gedachte om de voorsprong te verdedigen. “Dat zit niet in de aard van deze ploeg. We beginnen altijd aan de wedstrijd met de gedachte om proberen te scoren. Dat hebben we in Rusland ook gedaan. Je moet nooit blind naar voren lopen, maar gecontroleerd aanvallen. Dan doen we normaal altijd, zeker morgen.”
Na de eerste wedstrijd heeft Preud’homme een beter beeld gekregen van Kazan. “Toch blijft het moeilijk in te schatten. Ze hebben sinds vorige week geen officiële wedstrijd meer gespeeld en we weten nog niet hoe hun selectie eruit gaat zien. Vorige week wisten we dat een uur voor de wedstrijd en dat zal ook nu zo zijn. Wij moeten ons gewoon zo goed mogelijk voorbereiden.”
Nikolay Mihaylov
Tijdens de persbijeenkomst zat doelman Nikolay Mihaylov naast Preud’homme. De Bulgaarse goalie verwacht een andere wedstrijd dan vorige week in Moskou. “Rubin moet twee keer scoren en zal meer druk zetten. Ik krijg meer te doen dan vorige week. Wij moeten er als selectie helemaal klaar voor zijn. Niet alleen de basiself, ook de wissels moeten zich 100% focussen. We hebben een goed resultaat behaald in Moskou, maar we weten dat de klus nog niet geklaard is. It’s only half time.”
Selectie FC Twente voor het duel van morgen met Rubin Kazan: Mihaylov, Boschker, Onyewu, Rosales, Douglas, Wisgerhof, Bengtsson, Buysse, Leugers, Brama, Janssen, Landzaat, Ruiz, De Jong, Janko, Chadli, Bajrami, John.
Eredivisie Livequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Meh. Mijn vriendinnetje mag gewoon naar de wedstrijd en ik weet niet eens waar ik de wedstrijd live kan volgen (in beeld). Iemand linkjes?
Twentequote:
In korte rokjes natuurlijk, het is hier 20+ graden warmer voor hun.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef The_Sperminator het volgende:
Zouden er leuke Russische chicks op de tribune zitten?
Eredivisie live heeft streams.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef WooZ het volgende:
Iemand een webbased streampje? want sopcast doet het hier niet op mn werk
en atdhe werkt ook niet meer, moet je nu ineens via sms voor betalen
Het liefst toplessquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
In korte rokjes natuurlijk, het is hier 20+ graden warmer voor hun.
Zet eens achter atdheNET.TVquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef WooZ het volgende:
Iemand een webbased streampje? want sopcast doet het hier niet op mn werk
en atdhe werkt ook niet meer, moet je nu ineens via sms voor betalen
Er is wel een kozakkenkoor meegekomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef The_Sperminator het volgende:
Zouden er leuke Russische chicks op de tribune zitten?
server 1: betalen per smsquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Grielen het volgende:
vipstand.net hebben ze vast wel een riedeltje webbased streams.
of ajaxquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme, is het PSV niet, gaat Twente het nu verneuken...
welke stream kijk jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Over een minuut of tien is het zo ver.
Thuis, in de 28e minuut. Is niet echt een goede voorbode.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
het staat 2-2 hoor.. alles kan nog gebeuren
Het wordt vanaf nu al heel erg lastig. Hoeft Roebin voorlopig nog geen 3e voor te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Een 3e voor Roebin en het wordt heel erg lastig
Ze maken straks de 1-5.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig moeten ze nog even. Kan me niet voorstellen dat Twente niet scoort.
Hmm, die snap ik zo snel niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Een 3e voor Roebin en het wordt heel erg lastig
In de blessuretijd maken wij even de winnende.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig moeten ze nog even. Kan me niet voorstellen dat Twente niet scoort.
En de komende 60 minuten opeens wel verdedigen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:36 schreef Silv het volgende:
[..]
In de blessuretijd maken wij even de winnende.
What the Fuck? Is Einstein nu ook al too hot for FOK!?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand de doelpunten gezien? Wisgerhof was zeker aan het blunderen?
Yeah is nogal mistig hier.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een kutbeeld bij Twente trouwens. Slecht weer daar zeg.
Bij sommige fokkers wordt dat plaatje niet verkleind. Is irritant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
What the Fuck? Is Einstein nu ook al too hot for FOK!?
Dan installeren ze even een fatsoenlijker browser...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij sommige fokkers wordt dat plaatje niet verkleind. Is irritant.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef BB-King het volgende:
Twente wil zich liever op de Eredivisie richten.. tja op zich wel slim.
Waar hebben jullie 2 het nou over?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan installeren ze even een fatsoenlijker browser...
Vervang het de volgende door een ander plaatje. Bitte.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij sommige fokkers wordt dat plaatje niet verkleind. Is irritant.
Einstein.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waar hebben jullie 2 het nou over?
Over neukseks, dat zie je toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waar hebben jullie 2 het nou over?
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vervang het de volgende door een ander plaatje. Bitte.
Je moeder was gisteren irritant, en ze moet niet meer praten met haar mond vol.quote:
Google Chromequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan installeren ze even een fatsoenlijker browser...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren irritant, en ze moet niet meer praten met haar mond vol.
Indirect had het er wel zeker mee te maken, maar soit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Plaatjes in een wedstrijdtopic is sowieso irritant. Vooral plaatjes die echt niks met de wedstrijd te maken hebben.
Doet ie normaal wat beter...quote:
Volgens mn huisgenoot geweldige goals...quote:
Ik niet. Ik zat ajax te kijken omdat het na PSV kwam en ik hield er geen rekening mee dat het bij Twente zo zou lopen..quote:
No shit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Fok
Twente gaat het nog moeilijk krijgen..
Wisgerhof gaat de winnende maken, voor Kazan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef The_Sperminator het volgende:
Wat wil je ook met spelers als Wisgerhof en Landzaat?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef The_Sperminator het volgende:
Wat wil je ook met spelers als Wisgerhof en LandzaatRosales?
eredivisie livequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Pinterman het volgende:
Welke zender wordt dit uitgezonden? Heb geen TV op het moment... Wil deze wedstrijd graag streamen, maar op de website van RTL is de stream dood. Iemand stream tips?
Dit dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Wisgerhof gaat de winnende maken, voor Kazan.
Niet mee eens. Zet het goed op en ziet dat De Jong er goed voor staat...quote:
EL. Maar zonder TV maakt de zender niet zoveel uit...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Pinterman het volgende:
Welke zender wordt dit uitgezonden? Heb geen TV op het moment...
Als hij zelf door loopt, kan hij de bal er zelf inschieten. Bij de Jong stond nog een man.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zet het goed op en ziet dat De Jong er goed voor staat...
nee hij is geen duitser. gewoon 55e minuut oidquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
Theo zal de winnende erin knallen, in de laatste minuut.
Hij heeft alleen wat Vitamine B nodig in de pauze.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
Ja, maar wij hebben wat meer tijd om het allemaal te zien. Split second beslissing. Gewoon jammer en doorgaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Als hij zelf door loopt, kan hij de bal er zelf inschieten. Bij de Jong stond nog een man.
Of een biertje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wat Vitamine B nodig in de pauze.
Vitamine Bier?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
En een peuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Anderlecht - Ajax werd vorige week op RTL als stream aangebodenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
EL. Maar zonder TV maakt de zender niet zoveel uit...
beetje tevroeg gepiekt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
WAT ZIJ IK, de laatste minuut van de eerste helftquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA JANSSEN VERDOMME.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Sala-adin het volgende:
Ik hoop rond de 70ste min op Lukoku of Ozbiliz
banquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Sala-adin het volgende:
Ik hoop rond de 70ste min op Lukoku of Ozbiliz
hap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waar denk je dat vitamine B voor staat?
Hij was prachtig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godver, goal gemist!. Was ie mooi?
Leuke avond zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef DS4 het volgende:
Verfrissend zo, PSV-ers en Ajacieden die met Twentesupporters meeleven...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker janssen, ge het oe peuk verdient!
Fantastisch afstandsschot.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godver, goal gemist!. Was ie mooi?
Ik was vergeten "van de eerste helft" erachter te zetten.quote:
Goede song.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef Grielen het volgende:
Theeo is de beer van Twente E, Theo is de beer van Twente E, Theo is de beer, Theo is de beer, Theo is de beer van Twente E
Handig toch, kan jezelf voor bereiden op de goals.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef Grielen het volgende:
wtf mn stream loopt een minuut achter?
Ja, 2 tegendoelpunten is meestal wel jammerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Toch jammer dat ze al 2 tegendoelpunten hebben.
En zondag trappen we elkaar de hersens weer inquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef DS4 het volgende:
Verfrissend zo, PSV-ers en Ajacieden die met Twentesupporters meeleven...
Sowiesoquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
En nu verdomme met man en macht op zoek naar de 2-2, anders krijg je weer een 90+4 Wisgerhof (o.g.) geval.
Zondag wensen we ze weer alle slechts toe...quote:
Ja maar dit is anders, dit is landsbelang, net als het Nederlands Elftalquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
En zondag trappen we elkaar de hersens weer in
Precies!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
En zondag trappen we elkaar de hersens weer in
Ik kan me de Champions league avonden herinneren met m'n huis/flat genoten die allemaal uit het oosten komenquote:
vind je het gek met pauper streams.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Visitor.Q het volgende:
Echt die stream van mij... Alle goals gemist
Niet echt Roebin was stukken beter. Twente kreeg nog wel 1 hele groot kans net voor de 1-2 die had Landzaat moeten maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan de wedstrijd niet zien, maar is die 1-2 typerend voor het vertoonde spel of niet?
Arabieren of Chinezen? En die hielden wel van voetbal? Verliep de communicatie verder een beetje soepel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik kan me de Champions league avonden herinneren met m'n huis/flat genoten die allemaal uit het oosten komenGewoon mooi meeschreeuwen, heerlijk. Schreeuwen en lallen bij Twente, Ajax en Arsenal. Geïrriteerde buren die komen zeiken
![]()
Met Arabische huisgenoten is tenminste het bier niet constant op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Arabieren of Chinezen? En die hielden wel van voetbal? Verliep de communicatie verder een beetje soepel?
Asian schoolgirls jwzquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Arabieren of Chinezen? En die hielden wel van voetbal? Verliep de communicatie verder een beetje soepel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Wat zit jij toch vol vooroordelen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Met Arabische huisgenoten is tenminste het bier niet constant op.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Asian schoolgirls jwz
Dan heeft zo'n wedstrijd altijd een happy end.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk een tactisch kennerquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Denk aan je omgeving en vergeet niet door te spoelen.
Eckte Ultras hè.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Tsjonge stel mongolen bij vak p, laat ze eens kappen met die rookfakkels
14K4 modem?quote:
Zoooo triest hè...quote:
Die heb je overal helaas.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor mijn medesupporters.
Dat waren de Russen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Zingen ze nou
'en laat je club maar in de steek'
Gewoon DOMquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind zo'n fakkels meestal wel geinig het is alleen jammer dat het de club weer een paar duizend euro kost.
Dit dus, en dan noemen sommige ze nog echte fans.. echte fans die je club boetes bezorgen, nou geweldigquote:
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit dus, en dan noemen sommige ze nog echte fans.. echte fans die je club boetes bezorgen, nou geweldig
quote:
quote:
Laat ze dat spul na de tijd aanstekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind zo'n fakkels meestal wel geinig het is alleen jammer dat het de club weer een paar duizend euro kost.
Vooral na dat van Zondag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Laat ze dat spul na de tijd aansteken
Ik denk dat Twente nog wel een gesprek aan gaat met wat vak p vertegenwoordigers
Ja daarom niet acceptabelquote:
Veel te vaak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef The_Sperminator het volgende:
In Twente lopen ze wel vaker te klooien met vuurwerk toch?
Schuddebuiken met deze manquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef The_Sperminator het volgende:
Lucius... PSV, dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef The_Sperminator het volgende:
L1 + driehoekjequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Brama blinde
Een steekpass en het was 3-2.
Daarom denk ik ook niet dat 22 spelers het eind van de wedstrijd halen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef The_Sperminator het volgende:
Flink wat kaarten al inmiddels.
Altijd leuk als ze er stevig in gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook niet dat 22 spelers het eind van de wedstrijd halen.
Dat mag altijd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze er stevig in gaan.
Je doet je naam eer aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dat zegt m'n vriendin ook altijd.
haha!! XDquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dat zegt m'n vriendin ook altijd.
Nacho!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |