KKJ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:29 schreef Graseter het volgende:
Ik neem er zaterdag eentje voor je mee.
Ik slaap alleen met vrouwen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:31 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Waarom een vrouw? Jij slaapt toch alleen met treinen?
Pertinent niet waar.quote:
+tquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Pertinent niet waar.
Word verworpen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Nitrouz het volgende:
Mensen met moeders op de Wallen.
Mensen die rukken in de trein.
Mensen die tong80 nadoen terwijl ze met hun stijfje spelen.
Mensen die aan hun moeder op de Wallen denken terwijl ze met hun stijfje spelen.
Kortom Socios
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:28 schreef Socios het volgende:
Alleen met blokken spelen is niet zo leuk.
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Pertinent niet waar.
Word verworpen.
Allemaal verworpen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Nitrouz het volgende:
Mensen die aan hun moeder op de Wallen denken terwijl ze met hun stijfje spelen.
Kortom Socios
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Allemaal verworpen.
Tevens zeer bespottelijke en respectloze opmerkingen. Ronduit absurd.
Over ruled.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Allemaal verworpen.
Tevens zeer bespottelijke en respectloze opmerkingen. Ronduit absurd.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Nitrouz het volgende:
Kortom Socios
Check!quote:
Ga jij daar ook naartoe dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef Nitrouz het volgende:
Socios, waarom ga je naar de meeting?
Heeft ie weer een excuus om lekker te fappen onderweg in de trein.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef Nitrouz het volgende:
Socios, waarom ga je naar de meeting?
Dat doe ik sowieso nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef aight1 het volgende:
Heeft ie weer een excuus om lekker te fappen onderweg in de trein.
Pertinent niet waar, tegendeel is meermaals bewezen. Wordt derhalve verworpen.quote:
Complete onzin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:00 schreef Editeur het volgende:
Hou eens op allemaal met die gast te haten. Vink sielug
Geenszins het geval.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:01 schreef aight1 het volgende:
Pertinent niet waar, tegendeel is meermaals bewezen. Wordt derhalve verworpen.
Toegewezenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, tegendeel is meermaals bewezen. Wordt derhalve verworpen.
Wel weer dat shirt aandoen waar je naam op staat hè.quote:
Verwezen naar het land der fabeltjes.quote:
Misschien. Maar nu ken ik sowieso wel al een aantal mensen, dus kan prima iets anders aan doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
Wel weer dat shirt aandoen waar je naam op staat hè.
Niet gehonoreerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:02 schreef aight1 het volgende:
Verwezen naar het land der fabeltjes.
Bedankt Graseter. Jij krijgt weer aan appelsap van mij op de meet, hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef Graseter het volgende:
Kijk al die Socios haters hier dan.
Niet weten dat Socios een eindbaas is.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt Graseter. Jij krijgt weer aan appelsap van mij op de meet, hoor.
Dit belooft niet veel goeds. Je gaat niet op die meet zitten fappen hè. Laat ik het niet horen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef Socios het volgende:
Misschien. Maar nu ken ik sowieso wel al een aantal mensen, dus kan prima iets anders aan doen.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
Dit belooft niet veel goeds. Je gaat niet op die meet zitten fappen hè. Laat ik het niet horen!
Dat komt in de trein, als het niet de heenreis is dan wel de terugreis.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit belooft niet veel goeds. Je gaat niet op die meet zitten fappen hè. Laat ik het niet horen!
Tuurlijk, inclusief "boterhammetjes, een appeltje en een pakje melk"quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:08 schreef Garisson72 het volgende:
En je broodtrommel, gaat die wel mee?
Je moet ook nooit met een loaded gun naar zo'n meet gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:08 schreef aight1 het volgende:
Dat komt in de trein, als het niet de heenreis is dan wel de terugreis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |