ik quote mezelf maar even...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel korting krijgen in ruil voor veel reclame maken voor de plaat of megahit ()..
Oh neeee dat doet 3fm nooit, puuur toeval dat weggeeftickets altijd van artiesten zijn die ook een maand ervoor of erna megahit worden
wat jij leuk hoeven wij niet leuk te vinden. Ik vind er weinig vernieuwends aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef ConscienceNL het volgende:
Foo Fighters megahit![]()
![]()
En lol @ al die reacties hier._!
Ik wist niet dat die lui zo populair waren.quote:AMSTERDAM - De drie concerten die Queens of the Stone Age in mei in Nederland geeft waren vrijdag snel uitverkocht. In Groningen waren de 1800 kaarten binnen een halfuur op. In Eindhoven duurde het acht minuten voordat de 1200 kaarten erdoorheen waren.
De grote zaal in de Amsterdamse Paradiso, met een capaciteit van 1500 gasten, spande de kroon met vijf minuten.
Jep! Was wel weinig verrassend dat steeds om en om speelden (eerste album - tweede album), waarbij opviel dat ik vooral het eerste album goed ken en Mattie het tweede album, maar dat mocht de pret niet drukkenquote:
Ik ken imo alleen Bigger Than Usquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep! Was wel weinig verrassend dat steeds om en om speelden (eerste album - tweede album), waarbij opviel dat ik vooral het eerste album goed ken en Mattie het tweede album, maar dat mocht de pret niet drukken
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken imo alleen Bigger Than Us, iig bij titel en muziek.
Kan ook zijn dat ik andere nummers qua muziek ook wel ken, maar niet de naam White Lies aan heb gekoppeld, jwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |