Een reden? Of gewoon een kutdag omdat kutdag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef Kluts het volgende:
Godverdetiefus wat heb ik een kutdag zeg.
En hoi.
Ik heb het voor deze week gewoon eigenlijk compleet gehad. Ik heb mijn complete agenda vol staan met afspraken en in de tussentijd meer werk liggen dan ik uberhaupt in 40 uur kan doen. Vanmiddag een helse klus op werk gehad en ik zou thuiswerken morgen, maar ik MOET naar kantoor morgen omdat ik nog geen VPNverbinding heb.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een reden? Of gewoon een kutdag omdat kutdag?
Nu al zo druk op je werk ja?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het voor deze week gewoon eigenlijk compleet gehad. Ik heb mijn complete agenda vol staan met afspraken en in de tussentijd meer werk liggen dan ik uberhaupt in 40 uur kan doen. Vanmiddag een helse klus op werk gehad en ik zou thuiswerken morgen, maar ik MOET naar kantoor morgen omdat ik nog geen VPNverbinding heb.
Oh, da's klote ja... Is het een idee om het er met je baas over te hebben? Of is dat niet verstandig in zo'n vroeg stadium? of iemand die wat taken van je kan overnemen... Zo houd je dat natuurlijk niet vol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het voor deze week gewoon eigenlijk compleet gehad. Ik heb mijn complete agenda vol staan met afspraken en in de tussentijd meer werk liggen dan ik uberhaupt in 40 uur kan doen. Vanmiddag een helse klus op werk gehad en ik zou thuiswerken morgen, maar ik MOET naar kantoor morgen omdat ik nog geen VPNverbinding heb.
Ik ga ervan uit dat ik na de inwerkperiode een minder volle agenda heb, en dan ook daadwerkelijk tijd om mijn werk te kunnen doen. Ik heb deze week elke avond ook weer thuis doorgewerkt ( webmail) omdat ik het overdag gewoon niet red, ik ga ervanuit dat het minder wordt vanaf volgende week, want dan heb ik een minder volle agenda qua inwerken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's klote ja... Is het een idee om het er met je baas over te hebben? Of is dat niet verstandig in zo'n vroeg stadium?
Sterkte iig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja? Heb jij nog een leuke jurk voor mij waar je mij in kan hijsen?
Verstandigquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ik na de inwerkperiode een minder volle agenda heb, en dan ook daadwerkelijk tijd om mijn werk te kunnen doen. Ik heb deze week elke avond ook weer thuis doorgewerkt ( webmail) omdat ik het overdag gewoon niet red, ik ga ervanuit dat het minder wordt vanaf volgende week, want dan heb ik een minder volle agenda qua inwerken.
Hoewel dat ook een illusie is eigenlijk, want de helft van mijn agenda staat vol met vergaderingen, maar goed. Als het echt too much blijkt kaart ik dat uiteraard aan. Komt nu vooral omdat ik veel dingen moet leren, en iets wat normaal 10 minuten kost mij nu nog 3 keer zoveel tijd kost.
Het komt wel goed, maar ik zit er gewoon ff doorheen vanavond.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ze houden er wel rekening mee in a way, ik ben alleen een perfectionist die alles in een keer goed moet kunnen van zichzelf, en ik loop mezelf daardoor voorbij. Het is mijn eigen schuld omdat ik mijn werk zo leuk vind en daardoor 3 stappen harder doe dan nodig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
VerstandigMja, het is even klote nu, maar misschien verandert het wel als je de routine hebt. Wel 'jammer' dat er geen rekening wordt gehouden met dat je alles nog moet leren, al weet ik niet of een bedrijf daar standaard rekening mee houdt, maar toch.
Je kan het
Het kan ook stiekem een test zijn.. Geeft ze aan wanneer het haar teveel wordt, en hoe lang duurt dat.. En hoeveel is teveel voor haar..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
VerstandigMja, het is even klote nu, maar misschien verandert het wel als je de routine hebt. Wel 'jammer' dat er geen rekening wordt gehouden met dat je alles nog moet leren, al weet ik niet of een bedrijf daar standaard rekening mee houdt, maar toch.
Je kan het
Ja idd, daar hebben ze fijn over nagedacht..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ik na de inwerkperiode een minder volle agenda heb, en dan ook daadwerkelijk tijd om mijn werk te kunnen doen. Ik heb deze week elke avond ook weer thuis doorgewerkt ( webmail) omdat ik het overdag gewoon niet red, ik ga ervanuit dat het minder wordt vanaf volgende week, want dan heb ik een minder volle agenda qua inwerken.
Hoewel dat ook een illusie is eigenlijk, want de helft van mijn agenda staat vol met vergaderingen, maar goed. Als het echt too much blijkt kaart ik dat uiteraard aan. Komt nu vooral omdat ik veel dingen moet leren, en iets wat normaal 10 minuten kost mij nu nog 3 keer zoveel tijd kost.
Het komt wel goed, maar ik zit er gewoon ff doorheen vanavond.
Dan nog, het is niet de beste manier denk ik. Straks zit je tegen een burn-out aan. Al vind ik jou daar ook weer niet het type voor op een of andere manierquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ze houden er wel rekening mee in a way, ik ben alleen een perfectionist die alles in een keer goed moet kunnen van zichzelf, en ik loop mezelf daardoor voorbij. Het is mijn eigen schuld omdat ik mijn werk zo leuk vind en daardoor 3 stappen harder doe dan nodig.
Ik ben gewoon koppig, eigenwijs en een perfectionist, en dan krijg je dit.
Jij autistquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef Kluts het volgende:
Och, tot nu toe kwam ik elke dag fluitend uit werk, net als dat ik 's ochtends ook zo de deur uit ga.
Ik had alleen vandaag een stressdag en hoorde om 17.15 dat ik morgen niet thuis kan werken en daar baal ik dan gewoon van. Want iets gaat dan niet zoals ik wil, en daar kan ik niet tegen.
Ik ben gewoon een moeilijk figuur.
Maar wel met een lekker figuur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef Kluts het volgende:
Och, tot nu toe kwam ik elke dag fluitend uit werk, net als dat ik 's ochtends ook zo de deur uit ga.
Ik had alleen vandaag een stressdag en hoorde om 17.15 dat ik morgen niet thuis kan werken en daar baal ik dan gewoon van. Want iets gaat dan niet zoals ik wil, en daar kan ik niet tegen.
Ik ben gewoon een moeilijk figuur.
Maar wat moet ik dan aan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn jurkjes krijg je niet!
Juist de mensen waar je het niet van verwacht krijgen vaak een burnout.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, het is niet de beste manier denk ik. Straks zit je tegen een burn-out aan. Al vind ik jou daar ook weer niet het type voor op een of andere manier
Ik vandaag tegen een collega (omdat ik altijd overal postits plak om dingen te onthouden.)quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar wel met een lekker figuur.[/luchtig]
Sounds like my last three months...quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het voor deze week gewoon eigenlijk compleet gehad. Ik heb mijn complete agenda vol staan met afspraken en in de tussentijd meer werk liggen dan ik uberhaupt in 40 uur kan doen.
Die dingen bevatten niet heel veel kilocalorieėn vermoed ik nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:40 schreef Kluts het volgende:
Ik vandaag tegen een collega (omdat ik altijd overal postits plak om dingen te onthouden.)
"ik leef op Post-its!"
Mijn collega: Dat is te zien ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |