Final Fantasy 3 en 4quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke spellen zijn nu aardig wat waard dan?
Op van die jaarmarkten zie je regelmatig kraampjes met die spullen. Wij hebben onze SNES ook nog steeds en komt regelmatig weer beneden staan.
Hij heeft echt een kist vol van die troep.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah.Wij hadden er niet zoveel van, slechts een paar setjes.
O.a. deze: [ afbeelding ]
Wat was mijn zus boos op me toen ik het hoedje van dat vosje op de afbeelding brak!
Chrono Triggerquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Final Fantasy 3 en 4
Lufia
Chronotrigger
Mario Kart
Legend of Zelda 3
Secret of Mana ook redelijk
Rest nooit gezien/gespeeld. Mariokart is hier favoriet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Final Fantasy 3 en 4
Lufia
Chronotrigger
Mario Kart
Legend of Zelda 3
Secret of Mana ook redelijk
Dat is toch lief?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft echt een kist vol van die troep.
Toen het eerste kindje van zijn nichtje geboren werd wilde ze alles terug kopen.
Zegtie: NEE!Voor mijn kinderen!
Ja. Hij word ook een goede Papaquote:
Wat voor pizzaquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens een pizza in de oven schuiven
Daar krijgt ons dochtertje echt geen kans voorquote:
Funghiquote:
Iehw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
FunghiZe hadden geen spinazie meer, helaas.
Waar val jij onder dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef xFriendx het volgende:
Chicks, losers, depri's, opscheppers, tieten, singles en getrouwden (pick any), een goedenavond allen
Haiquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef xFriendx het volgende:
Chicks, losers, depri's, opscheppers, tieten, singles en getrouwden (pick any), een goedenavond allen
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Combinatie van opschepper en single?![]()
En hi Miss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |