SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Bart Smit bon!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Disclaimer: het is niet mijn 9 jarige dochter, ik ga niet meer dan een tientje uitgeven.
kleurboekjes/stiften? of zal ze daar te oud voor zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Disclaimer: het is niet mijn 9 jarige dochter, ik ga niet meer dan een tientje uitgeven.
dat kan je nog steeds hoor, ik zou wel de deur op slot doen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef vencodark het volgende:
Soms zou ik weer 9 ofzo willen zijn. Lekker ongestoord met mijn Barbies spelen.
Kleurboek te oud denk ik ja...of toch niet? Maar stiften etc. zijn wel leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
kleurboekjes/stiften? of zal ze daar te oud voor zijn?
beetje lastig bedenken met zo een gierig budget
Ik heb zelf geen kinderen, zal ze ook nooit krijgen, dus dat geld zie ik nooit meer terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
kleurboekjes/stiften? of zal ze daar te oud voor zijn?
beetje lastig bedenken met zo een gierig budget
Ik moest ze op mijn 13e naar zolder doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan je nog steeds hoor, ik zou wel de deur op slot doen!
Wil ik nog steeds nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef vencodark het volgende:
Maar als 9 jarige wil je toch geen bon als cadeautje uitpakken?
Dat is wel waarom je naar een winkel gaat ipv het online bestellen, is nog het enige bestaansrecht, persoonlijk adviesquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik ga ook nog even langs een kicke speelgoedwinkel in Zwolle. Gewoon omdat het leuk is om mijn probleem af te schuiven zoals de vorige keer.
- Ik zoek een kado voor een jongen die 2 wordt
x Oei, dat is lastig
- Dat weet ik, maar dat is niet mijn probleem, ik werk hier niet
Ik vond het wel leuk. Want dan kon ik namelijk iets kopen wat ik wel leuk vondquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef vencodark het volgende:
Maar als 9 jarige wil je toch geen bon als cadeautje uitpakken?
Oh, dat is ook zeker waar hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Want dan kon ik namelijk iets kopen wat ik wel leuk vond
Of knutseldingen zoals sieraden maken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
@STB: als het een meisje is: Iets van Furry's ofzo. Van die beestjes die geluidjes maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |