molotovquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Schanulleke het volgende:
Wie bekogelt de agent met een molatov cocktail en wat is dat eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom bekogelt die agent dan met een molotov een cocktail?
Hoe wou jij het noemen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Zith het volgende:
TelegraafDie man vecht helemaal niet voor z'n leven.
Inderdaad. Onwerkelijke timing.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
Pulitzer materiaal, wat een foto!
Je hebt dan ook een domme fout gemaakt. Hij gebruikt een molatov, geen molotov. Misschien dat dat e.e.a. verheldert.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is een doordenkertje... ik weet het
prachtige foto iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
Pulitzer materiaal, wat een foto!
Als de papa's en de mama's van die gasten nou gewoon netjes belasting hadden betaald de laatste 30 jaar, dan hadden ze lang niet zulke grote problemen gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Inderdaad. Onwerkelijke timing.
Daarnaast, wat een complete mongolen. Dit is echt de manier om het land er weer bovenop te krijgen.
lichte brandwonden in zijn nek, voor de rest gaat het goed met hem.quote:
oei zag ik gewoon een tweede typo over het hoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Je hebt dan ook een domme fout gemaakt. Hij gebruikt een molatov, geen molotov. Misschien dat dat e.e.a. verheldert.
dat had hij waarchijnlijk op dat moment ook niet kunnen voorzien, denk dat je wel anders piept als je zelf in lichterlaaie staat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Zith het volgende:
[..]
lichte brandwonden in zijn nek, voor de rest gaat het goed met hem.
Waar heb je het over? Ik benoem dat de Telegraaf schrijft dat deze agent zwaargewond in het ziekenhuis voor zijn leven vecht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
dat had hij waarchijnlijk op dat moment ook niet kunnen voorzien, denk dat je wel anders piept als je zelf in lichterlaaie staat.
Hoe weet jij dat dan? In de Op staat dat ie zware brandownden heeft en zijn toestand momenteel onbekend is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik benoem dat de Telegraaf schrijft dat deze agent zwaargewond in het ziekenhuis voor zijn leven vecht.
Dat klopt niet.
Hoe het afgelopen is weten we niet, hopelijk heeft de man geen om minimale verwondingen. Het had natuurlijk heel erg af kunnen lopen. Je bent echt volkomen gestoord als je een brandbom naar een levend wezen gooitquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? In de Op staat dat ie zware brandownden heeft en zijn toestand momenteel onbekend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |