Is goed voor de spam om je Email gewoon open en bloot op een publiek forum te plaatsen, ik zou de edit knop nog maar even opzoeken als ik jou was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:59 schreef gerben321 het volgende:
Email ook hier weggehaald, als TS nu even hetzelfde doet bij zijn post is iedereen weer blij.
Zie mijn voorgaande post.quote:
Rechtsboven over je post gaan dan zie je dit menu (rechtsboven).quote:
En dus heb je even een topic report gedaan en even uitgelegd wat je graag veranderd wilt hebben?quote:
Haal deze post er dan ook af nu staat me email er als nogquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Is goed voor de spam om je Email gewoon open en bloot op een publiek forum te plaatsen, ik zou de edit knop nog maar even opzoeken als ik jou was.
Is al weg, en voor bots had ik hem al veranderd op het moment van postingquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:31 schreef gerben321 het volgende:
[..]
Haal deze post er dan ook af nu staat me email er als nog
Dat heb je met dit topic al gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef gerben321 het volgende:
En hoe pleeg ik zelfmoord op fok?
www.ns.nl voor de treintijdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef gerben321 het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef gerben321 het volgende:
quote:
Ik heb je toegevoegd op Hyves, lekker zusje heb je.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef gerben321 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |