ow nu wel dus ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat raar... topic is niet te zien....
arm jong...quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Laysa het volgende:
lol jij was eerst
[..]
Ja en ik bleef hem gewoon zo aankijken:
Ghehehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow nu wel dus ...
[..]
arm jong...
Dat gebeurt de laatste tijd wel vaker, heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar er was ook helemaal niks te zien, mijn topic ook niet, heel gek !!!
oh nietquote:
Even bijschuren en dan de natte spons erover.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
En Pietje heeft het al zo druk met het poetsen van zijn schedel voor vanavond.
Piet is niet zo meer met hier bezig....laat ons maar buggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We hebben een BUG ondekt Piet![]()
topic is niet te zien als je een nieuwe opent ...
geen hond die hier meer naar omkijkt,quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Piet is niet zo meer met hier bezig....laat ons maar buggen
Jij begintquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geen hond die hier meer naar omkijkt,
volgens mij kenne we gewoon ongestraft onze Tetten gaan posten hiero
valt toch niemand op
Das leuk voor de teruglezert!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
valt toch niemand op
Dat vindt Teun veel te plat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
valt toch niemand op
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Laysa het volgende:
Piet is niet zo meer met hier bezig....laat ons maar buggen
Ik ook.quote:
20.30quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe laat begint die Live shit ook alweer ?
quote:
Heb je geen digitale tv?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oke, ga ik dit keer eens kijken...
Neuh, als het meer dan een C is is er niets plats aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vindt Teun veel te plat.
Als het maar in proportie is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, als het meer dan een C is is er niets plats aan
Neuh is ook goed, maar anders kon je de hele dag door naar ze kijken...Mits je UPC, ziggo en nog wat hebtquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... digitaal...???![]()
gewoon zo'n grote platte plasma
is dat goed of slecht?
De oplossing is dan fixeren op één onderdeel en niet het totaalplaatje onder ogenschouw nemen.quote:
ow... ja ik heb het de hele dag op net 15 als ik zou willen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh is ook goed, maar anders kon je de hele dag door naar ze kijken...Mits je UPC, ziggo en nog wat hebt
Het is zeker niet te laat om er in te komen. Je hebt nog 10 weken. Ik denk wel dat je nu langzaam maar zeker wat vaker moet gaan kijken, want verhoudingen zijn zich nu aan het ontwikkelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik denk dat het dan al te laat is
eigenlijk om er nog ''in te komen'' ik ken niet eens de namen
Plasma, LCD, Led TV, allemaal plat, edoch verschillend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat heet toch Plasma zo'n platte TV of niet?
nah... ik kiek wel, als ik zin heb misschien vanavond effe meeloeren...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is zeker niet te laat om er in te komen. Je hebt nog 10 weken. Ik denk wel dat je nu langzaam maar zeker wat vaker moet gaan kijken, want verhoudingen zijn zich nu aan het ontwikkelen.
We hebben gisteravond even zitten kijken toen ze aan de drank gingen...het was zo tenenkrommend dat ik bleef kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ja ik heb het de hele dag op net 15 als ik zou willen...
UPC
Ik zap er wel eens lang maar langer dan 15 minuten kan ik er niet naar kijken![]()
Ik zag een keer zo'n blondje met opgespoten lippen en die was zooooooo
strondvervelend aan het wauwelendus dan zap ik snel weer verder
![]()
het kan me (tot nu toe) nog niet boeien en ik denk dat het dan al te laat is
eigenlijk om er nog ''in te komen'' ik ken niet eens de namen
ow... nah dan weet ik niet wat hier staat, maar ik kan het in ieder geval ontvangenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Plasma, LCD, Led TV, allemaal plat, edoch verschillend.
jah... en dan heb ik dus geen idee wie aafke isquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hebben gisteravond even zitten kijken toen ze aan de drank gingen...het as zo tenenkrommend dat ik bleef kijken...die aafke is echt...erg
Aafke ligt er ws vanavond uit...Maar zij is toch wel het ordinairste van het stel...en dat is best knap, want ze zijn allemaal wel ordiquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... en dan heb ik dus geen idee wie aafke is![]()
maar ik ga straks wel effe bij SST zappen om er een beeeeeeeeeetje in te komen...
owkeequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
Stil, ik probeer een streamverslag te schrijven. Alleen gebeurt er even helemaal niets
sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
Stil, ik probeer een streamverslag te schrijven. Alleen gebeurt er even helemaal niets
Ik vind ietwat ordi nog niet eens zo heel erg, soms zelfs leuk of zelfs aantrekkelijk. Maar echt dom doen, dat vind ik wel erg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aafke ligt er ws vanavond uit...Maar zij is toch wel het ordinairste van het stel...en dat is best knap, want ze zijn allemaal wel ordi
Ja maar dit is wel heeeeel erg ordi....nah....en toch kijk ik zo nu en danquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind ietwat ordi nog niet eens zo heel erg, soms zelfs leuk of zelfs aantrekkelijk. Maar echt dom doen, dat vind ik wel erg.
Ik vind het weerzinwekkend als mensen gewoon gaan staan brullen of schreeuwen zonder enig doel. Van dat domme gelal. Vind ik tien keer erger dan kijken naar de grootste slet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel heeeeel erg ordi....nah....en toch kijk ik zo nu en dan
Kijk en luister ik een keer echt, blijkt het om een zendercheck en de opstelling voor de live uitzending van vanavond te gaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel heeeeel erg ordi....nah....en toch kijk ik zo nu en dan
Heb je BNN's IQ-quiz laatst niet gezien. Daar zat iemand die een IQ van 85 had en nu zie ik dat die best op Rachel leek met dat lachje en alles. Nee hoor, hihihi, ze vond het helemaal niet erg, zwijg, hihihi. Echt heel raar om te zien ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij Big Brother UK had je ook wel hele domme kandidaten maar die konden tenminste nog wat
http://www.channel4.com/b(...)l-s-audition/play.c4
Ik viel bijna van m'n stoel toen ik haar hoorde.
O, dat was geloof ik de enige kandidaat van TVOH die geen 13 in een dozijn was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je BNN's IQ-quiz laatst niet gezien. Daar zat iemand die een IQ van 85 had en nu zie ik dat die best op Rachel leek met dat lachje en alles. Nee hoor, hihihi, ze vond het helemaal niet erg, zwijg, hihihi. Echt heel raar om te zien ook.
TVOH?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat was geloof ik de enige kandidaat van TVOH die geen 13 in een dozijn was.
Oh hee, dat zou heel goed kunnen, ze zat in het blokje BN'ers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
The Voice of Holland. Shary-An, of zo.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hee, dat zou heel goed kunnen, ze zat in het blokje BN'ers.
Ja, ik weet meteen vrijwel zeker dat dat haar is.quote:
Ook zo'n spring in 't veld die er niet zo mee bezig is wat andere mensen van haar denken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik weet meteen vrijwel zeker dat dat haar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |