Deze mag er nog wel tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
Samengevat: Kadhafi zegt dat 't allemaal de schuld is van Bin Laden, die drugs en wapens geeft aan jongeren, die stoned mensen doodschieten.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze mag er nog wel tussenHmm noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze mag er nog wel tussenkomt ie weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het nummer is grotendeels een monoloog van een man. Hij spreekt zijn meisje, Jeanny, aan. De songtekst is echter zeer suggestief en werd dan ook op verschillende manieren geïnterpreteerd. Er werd namelijk beweerd dat het nummer ging over de moord op een jong meisje en dat het geïnspireerd zou zijn op een lustmoord door de Oostenrijkse seriemoordenaar Jack Unterweger. Er zijn verschillende elementen in het nummer die daarop zouden kunnen duiden: de aanwezigheid in een bos, waar de mannelijke verteller Jeanny aanspoort om daar weg te gaan, de verwijzing naar het feit dat Jeanny een schoen heeft verloren, het heimelijk achtervolgen van het slachtoffer, het interpreteren van de wensen van het slachtoffer tegen haar woorden in, het feit dat hij zegt dat zij bij elkaar horen nadat hij heeft gehoord dat "zij" dichterbij komen en haar niet mogen vinden, ... De toon van de monoloog gaat van sussend tot dwingend, fanatiek en krankzinnig. De suggestie wordt gewekt dat de dader zich seksueel aangetrokken voelde tot het slachtoffer (verwijzing naar haar rode lippen) en dat het slachtoffer uiteindelijk vermoord wordt: als de man haar niet kan hebben, dan kan niemand haar hebben.
Tevens beweerde men dat dit nummer verkrachting en moord verheerlijkt. Bijgevolg werd het nummer door enkele radiozenders van de radio verbannen.
Er komt in de tekst ook een spoken wordpassage voor: een korte newsflash. Dit stuk is ingesproken door een nieuwslezer, die het heeft over het toenemende aantal vermiste personen in de afgelopen maanden. Er wordt ook gesproken over het laatst gekende verdwijning, die van een negentienjarig -naamloos- meisje, dat, op het moment van het nieuwsbericht, reeds vier dagen vermist is. Volgens het bericht wordt ontvoering niet uitgesloten. Dit nieuwsbericht kan niet los gehoord worden van het rest van het nummer. De luisteraar vreest het ergste.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
komt ie weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor iemand pissen op de achtergrond![]()
Dit is een van de weinige nummers die ik uitgeplozen heb.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat dusdeze is echt geniaal.
Tevens, Duits![]()
Waar gaat het nummer eigenlijk over?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor iemand pissen op de achtergrond
ik ben niet duitsquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is niet haten maar jij bent anders omdat je Duits bent en dus van je op
Denk het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef sharr het volgende:
Pierenjan had je mijn verzoekjens gelezen?
YMCKquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan ik ook YMCK aanvragen?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.. ik wordt nog liever gerickrolled..quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
nee, want geen top 2000quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
* sharr houdt zich inquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.. ik wordt nog liever gerickrolled..
Mag je wel meer doen danquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even een persoonlijke request hoor
Herkenbaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
[..]
JaDie grootste, zit er al de hele dag op en kom niet eens meer overeind
Niet ditquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze wel
0120 Pearl Jam - Just Breathe
Dang, wat een goede nummers vraag ik aan
Wel begrijpelijk ja, ze zijn niet echt goed voor je houdingquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Heb er ooit op geslapen. Pijn in mijn rug de ochtend er op.
Ik heb Alive aangevraagd. Gewoon, daarom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze wel
0120 Pearl Jam - Just Breathe
Dang, wat een goede nummers vraag ik aan
Oja, die staat er ook inquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb Alive aangevraagd. Gewoon, daarom.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier flikkerde hij er gewoon uit.
Geluid was even weg, maar hij doet het weerquote:
oh, dacht al dat het aan m'n pr0n downloads lag..quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier flikkerde hij er gewoon uit.
Ik begrijp het ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Vanwaar deze plotselinge verafgoding?
BTW nog 14 minuten
Dan ga ik eten en lerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
BTW nog 14 minuten
Eet smakelijk en dat je maar lekker mag leren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ga ik eten en leren
Preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze doe ik als ik de oven in ga
Alive op je begrafenisquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit nummer samen met Alive wil ik op mijn begrafenis
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit nummer samen met Alive wil ik op mijn begrafenis
Omdat alleen maar haters. Behalve jij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
BTW nog 14 minuten
en AC/DC natuurlijk, maar daarnaast ook gewoon Led Zeppelinquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En just breath [ afbeelding ]
AC/DCquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en AC/DC natuurlijk, maar daarnaast ook gewoon Led Zeppelin
Klinkt als een goed feest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik sterf wordt er bier geschonken en bitterballen worden gebakken.
Lekker gek!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt als een goed feest.
Op mijn verjaardag schenk ik water met MDMA er in
Beetje gek bruggetje alleenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Slechte grapjen
Ik kom niet op de begrafenis / crematie van mijn ouders !
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een feesten zeg. Ik kan niet wachten....quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt als een goed feest.
Op mijn verjaardag schenk ik water met MDMA er in
Zoefquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb trek, wie wilt er wat eten naar me toe stralen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
* djkoelkast spuugt pinda's uit richting toonquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb trek, wie wilt er wat eten naar me toe stralen?
Dan pak ik even wat broodjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
* djkoelkast spuugt pinda's uit richting toon
Ik had al gekauwd dus het is pindakaas geworden
Ik ben maar 30 minuten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus je kan je uurtje niet afmaken?
Je moet eens onderzoeken waar het over gaat, echt een goed nummerquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik ken de tekst van dit liedje niet en toch zing ik mee
Dat zal vast mooi klinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik ken de tekst van dit liedje niet en toch zing ik mee
Amerikaanse taartquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je moet eens onderzoeken waar het over gaat, echt een goed nummer.
Ja, zo'n idee had ik ookquote:
Goeden ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten 'de plaat en zijn verhaal' doen.
Top 2000 A Go Goquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef PiRANiA het volgende:
Gevaalrijk... 'zus' zeggen op FOK!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
sorry dat ik je uurtje heb gemist.. Was iets kwijt en mijn zus die denkt dat ik de chocoladetoffees heb verstopt
Foto's van je zusquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
sorry dat ik je uurtje heb gemist.. Was iets kwijt en mijn zus die denkt dat ik de chocoladetoffees heb verstopt
Pics van je chocoladetoffeesquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ik lust ze niet. ze komen van de actionquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics van je chocoladetoffees
En dit is wel een leuk idee jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef PiRANiA het volgende:
Sharr de Djquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
Dit nummer ga ik draaien op mijn begrafenis. Nouja, niet ik zelf.
Ik ken hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg spontaan zin in top 2000 a go go
Ik mis Leoquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg spontaan zin in top 2000 a go go
quote:15:14 :: Michael Jackson - Thriller
15:20 :: Ralph McTell - Streets of London
15:24 :: Queen - Another One Bites The Dust
15:28 :: Doe Maar - De Bom
15:30 :: Bob Seger & The Silver Bullet - Against The Wind
15:35 :: Falco - Jeanny
15:40 :: Red Hot Chili Peppers - Californication
15:45 :: Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
15:47 :: Pearl Jam - Just Breathe
15:50 :: Bløf & Counting Crows - Holiday In Spain
15:53 :: Don Mclean - American Pie
JAquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zag ik nou in m'n Winamp bij description staan "Hebt u gouden juwelen die u niet meer nodig hebt?"
Ik wist niet wat ik moest invullenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zag ik nou in m'n Winamp bij description staan "Hebt u gouden juwelen die u niet meer nodig hebt?"
Primaquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HET IS DIE BOY LAMA![]()
alles kits mang?
ach hij is toch elke dag on, meestal ist 40% gelul 50% Jingles 10% muziek ^^quote:
ik kan niet luisteren hierquote:
Klacht:quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
PiRaNiA niet lullen, mooie plaat
quote:
hahaha pest me maarquote:
greotjens terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hahaha pest me maar
snuf ik kan niet dm'en maar groetjens aan iedereen
ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef PiRANiA het volgende:
Ik krijg de titels van de nummers alleen niet goed door?
Kloptquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef PiRANiA het volgende:
Same herequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef PiRANiA het volgende:
ik kon het na 2 minuten niet vinden dus toen heb ik niet meer gekeken en gooi ik het op een bug. BAMquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij is gewoon te lam om het aan te passen
Ja weet ik. Heb je al eens gezegd, daaromquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik kon het na 2 minuten niet vinden dus toen heb ik niet meer gekeken en gooi ik het op een bug. BAM
Terechte 'aids'quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De juegd van tegenwoordig jewaids
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Snuf. het volgende:
Het is afgelopen Pirania schakel maar weer in
Je vriendelijke trutquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dat krijg je als je haat op JVT...
matige muziekquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Snuf. het volgende:
Zou iedereen die dit wel een episch nummer vindt mij even kunnen DM' en. Ik weet dat MC Piel en Ragboer en Nitrouz het lauw vinden maar die zijn er niet behalve Ragboer
Ik vind het wel okequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Snuf. het volgende:
Zou iedereen die dit wel een episch nummer vindt mij even kunnen DM' en. Ik weet dat MC Piel en Ragboer en Nitrouz het lauw vinden maar die zijn er niet behalve Ragboer
* Ajacied422 houdt duim omlaagquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn er mensen die dit goed vinden?
G's die met pipa's en veel blingbling rondlopen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn er mensen die dit goed vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |