Rendquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-scrolls-skyrim.html
sommige comments.
[..]
![]()
Waaat, nou dan mag deze boi zeer zekah wel een nieuw pctje aanschaffenquote:tevens goed nieuws:
Volgens Bethesda is deze trailer volledig gecaptured met de xbo 360 versie. PC versie zal er dan waarschijnlijk beter uit gaan zien dan deze versie.
Rend is zoeen Warrior ability in Wowquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Renddie lul weet niet eens waar ie over zwamt
Als je z'n comment goed had gelezen wist je dat het een Warior ability wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rend is zoeen Warrior ability in Wow
Beter ziet de PC-versie er een stuk beter uit dan de 360 anders ga ik er no way 50 (60?) eu voor neer leggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-scrolls-skyrim.html
sommige comments.
[..]
![]()
tevens goed nieuws:
Volgens Bethesda is deze trailer volledig gecaptured met de xbo 360 versie. PC versie zal er dan waarschijnlijk beter uit gaan zien dan deze versie.
Ja Warior's hebben Rend lees nou tochquote:
Warriors ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja Warior's hebben Rend lees nou toch
Je hebt door dat ik 't over die comment op T.net heb op de vorige pagina?quote:
Ik moet Nehrim ook eens uitspelen, en Morrowind.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:29 schreef vosss het volgende:
Godver. Ik ga denk ik maar weer verder met Nehrim tot 11 november ofzo
Jazeker! Grafisch wat opgepoetst met highres textures, een stuk meer voiceactors die een stuk geloofwaardiger overkomen, leuke quests, een fatsoenlijk levellingsysteem en een compleet nieuwe grote wereldquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef drumstickNL het volgende:
Hmm is Nehrim erg vet dan? (Alleen duitse stemmen zag ik al?)
Sjesis, ik lees nog eens na en zie dat die kerel faaltquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef Neraice het volgende:
[..]
Als je z'n comment goed had gelezen wist je dat het een Warior ability was
Ben je al in Baratheon's kasteel geweest?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Jazeker! Grafisch wat opgepoetst met highres textures, een stuk meer voiceactors die een stuk geloofwaardiger overkomen, leuke quests, een fatsoenlijk levellingsysteem en een compleet nieuwe grote wereld
Voor mij is Nehrim wat Oblivion had moeten zijn.
Alleen balen van die duitse stemmen, maargoed, met engelse subs is ie prima te doen en erg vermakelijk. Ik zit er nu iets van 25 uur in ofzo denk ik en ben nog laaaaaaang niet klaar
Nee. Ik heb ook geen idee hoever ik ben in het verhaal, ik doe alles op mn dooie gemak zegmaar en alle sidequests die ik tegenkomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben je al in Baratheon's kasteel geweest?
Precies het mooiste van die Elder Scroll serie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:38 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt weer oblivion installen met modsquote:
Ik was die opmerking al weer vergetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sjesis, ik lees nog eens na en zie dat die kerel faalt"op rend" ipv "op rent"
/taalnazi
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik was die opmerking al weer vergetenDus ik weer helemaal naar boven scrollen, zie ik dat die hele opmerking helemaal niet relevant is
Serieus, ik hou dit niet meer vol. Ik laat mezelf invriezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef Aneurysma het volgende:
OMGOMGOMG DIE TRAILER OMGOMGOMGOMGOMGOKMGOKMGOMG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |