Jij zei het foutquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:30 schreef drumstickNL het volgende:
Tering gast, moeilijk hé begrijpend lezen..
Eensch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef The_Substitute het volgende:
Time-out!![]()
Baalhaar las verkeerd, drumstick ging daarin mee, maar jullie bedoelen allemaal hetzelfde! In Morrowind en Oblivion zaten beiden firstperson en thirdperson view en dat zal zeer waarschijnlijk ook in Skyrim 't geval zijn!
Nu kunnen we weer verder met lullen over hoe we allemaal uitkijken naar TES:V!
Juist beter. Ik heb die tijd nodig om genoeg geld op te sparen voor een nieuwe videokaartquote:
Ik vraag me af of die van mij het nog trekt in full hd. Heb na het zien van de screenshots nog wel hoop dat het moet lukken.quote:Op zondag 24 april 2011 15:37 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Juist beter. Ik heb die tijd nodig om genoeg geld op te sparen voor een nieuwe videokaart
Zit nu op school, maar ze laten zeker niet ingame beelden zien? (op de trailer na dan)quote:Op woensdag 27 april 2011 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Tof
Er is zalm in de rivieren dus is het tof!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zit nu op school, maar ze laten zeker niet ingame beelden zien? (op de trailer na dan)
Je ziet inderdaad niks nieuws, ze bespreken de game na de presentatie die ze hebben gehad.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zit nu op school, maar ze laten zeker niet ingame beelden zien? (op de trailer na dan)
Ze zijn al wel onder de indruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Tof
Tja, als je bedenkt dat het op 5-6 jaar oude hardware moet kunnen draaien, dan moeten meeste pcs het wel aankunnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die van mij het nog trekt in full hd. Heb na het zien van de screenshots nog wel hoop dat het moet lukken.
Dacht niet dat er standaard hardcore mode in zat. Fast travel zal wel uit te schakelen zijn door een mod.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Maar hey homo's en hetero's
Zat er hier ook een soort van "hardcore" mode in? Ik zat even na te denken over het fast travelen; eigenlijk hoop ik dat ze niet alle steden al "klaar" voor "fast travel" hebben...
Dus zeg maar een Fallout aanpak, waarin je alleen fast travel hebt voor hetgeen waar je al bent geweest.
Ohja, en waren de steden open? Of zijn die net zoals in oblivion in closed cells?
Oh jezus hou op zegquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nu maar hopen dat je ze niet zo vaak tegenkomt als de cliff racers van Morrowind
Vond het stiekem wel geinig, vooral als je dan bepaalde filmpjes op youtube zagquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh jezus hou op zeg![]()
Dat was echt te ernstig
Same here. 5 euro per week. = ongeveer 140 euro.quote:Op zondag 24 april 2011 15:37 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Juist beter. Ik heb die tijd nodig om genoeg geld op te sparen voor een nieuwe videokaart
"Kunnen draaien" is een rekbaar begrip. Voor mij moet het gewoon vloeiend draaien met veel eye candy op 1920*1080. Anti-aliasing kan ik wel zonder. Dus ben benieuwd of ie dat gaat trekken. Zo niet dan neie videokaartquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, als je bedenkt dat het op 5-6 jaar oude hardware moet kunnen draaien, dan moeten meeste pcs het wel aankunnen.
Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |