quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weekend kan me niet zoveel schelen, voel me nog altijd goed beroerd
Bitter? Nah, wel een beetje flauwquote:
Zo'n slechte schwalbe en ermee wegkomen is toch geniaal of niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bitter? Nah, wel een beetje flauw
*plop*quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*plop*
Hoe is de confrontatie afgelopen?
Ik zeg: pas opquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mag van mij proberen weer vrienden te worden. Hij wil het heel graag en zodra hij er was voelde het eigenlijk allemaal weer goed en we praatten echt over alles en nog wat. Ik heb hem verteld waar hij fout zat, en hij accepteerde dat en verder... heb ik hem denk ik liever als bevriend dan helemaal niet
Ah, the good lifequote:legde uit waar de twijfels vandaan kwamen. Kennelijk hadden een aantal vrienden hem verteld dat ik een hartenbreker ben (
), based op één incident. Waar ik niks fout deed, I swear. En toen zijn we knetterstoned geworden en samen in slaap gevallen. En nu is hij naar huis huis tot zondag
Maar ik kreeg wel een
toen ie weg ging, dus dat zit wel goed denk ik
Ik zit (nog) niet te kijken, dus ik heb geen idee...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef Etcetera het volgende:
@MM, ik weet niet of je al voetbal kunt kijken - en of je wilt kijken- maar wat scandeerde het ajaxpubliek tussen de 1-0 en de wissel van Eno? M'n moeder dacht een naam, ik dacht meer aan een melodie oid zonder echt een tekst
Wat zag je op Twitter? Die tekst?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag het net op TwitterAh boeit ook niet, was gewoon nieuwsgierig
Als dat ding dan net zo gaat als begin 1986...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
Nog 18 minuutjes: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
-edit- oh nee, een 45 minute hold op T-9. Dus het duurt iets langer
Nee, een Tweet van jou via AWG_Whisky, dus ik gokte dat je niet keek en nog met whisky bezig wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zag je op Twitter? Die tekst?
Ja die is ietsjes sneller/eerderquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb 'm op http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4 klaarstaan
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, een Tweet van jou via AWG_Whisky, dus ik gokte dat je niet keek en nog met whisky bezig was
Klopt het dat er geen geluid is bij die weer-beelden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die is ietsjes sneller/eerder
Of het zo hoort weet ik niet, maar suf is het wel. Die van mij had normale beelden EN geluidquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt het dat er geen geluid is bij die weer-beelden?
Middelbare school-sentimentquote:
Naar het voorspel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo vlak voor het uur U?
Waar heb je net dan naar zitten kijken?
Maarre... welterusten!!
Fout sentiment is helegaar niets mis meequote:
22:50quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat gaat dat ding de lucht in?
dunno. Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Ook te zien op 'gewone' CNN via tv?
Of het wordt vroeg O&Nquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jullie lijken wel zo'n stelletje ramptoeristen....
Dat ding wordt gewoon afgeschoten en 30 sec later is er niets meer te zien
Ze waren zo boos dat 'r stoom uit hun oren kwam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoop het niet, is als eerder geprobeerd en de bemanning was niet erg tevreden met het resultaat
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Weer zo'n momentje Wereldgescheidenisquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jullie lijken wel zo'n stelletje ramptoeristen....
Dat ding wordt gewoon afgeschoten en 30 sec later is er niets meer te zien
Hoe lang ben jij van plan om op die pot te gaan zitten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Etcetera het volgende:
*gaat nog snel even naar de wc voor de lancering
Ik heb vandaag wel tv gekeken, maar wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Weer zo'n momentje Wereldgescheidenis![]()
Een van de laatste Space Shuttles gaat gelanceerd wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel tv gekeken, maar wat heb ik gemist?
Een spaceshuttle, waar, waarom, hoezo?
Dat heb ik echt nooit begrepen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed boek mee, puzzeltje oplossen
Ja, maar dat zijn andere modellen..niet dezequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een van de laatste Space Shuttles gaat gelanceerd wordenIk dacht dat het de laatste was, maar die is in juni ofzo is de planning.
Ah dat had ik dus weer niet meegekregenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn andere modellen..niet deze
Oh. Is dat net zoiets als de laatste T-Ford die van de band afrolt of zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Etcetera het volgende:
Een van de laatste Space Shuttles gaat gelanceerd wordenIk dacht dat het de laatste was, maar die is in juni ofzo is de planning.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh. Is dat net zoiets als de laatste T-Ford die van de band afrolt of zo?
Je hebt nog helemaal niets gemist. Over 15 minuten moet het gaan gebeurenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook gemist dat er wat gelanceerd werd
Had een lastige oppassessie vanmiddag met brullend kind dus ik was vrij druk! Gelukkig klaarde ie wel op, en hebben zn ouders daarna lekker voor me gekookt, zodat ik niet alleen hoefde te eten
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Etcetera het volgende:
Zeggen ze nog steeds 'Houston - lift off, we have a lift off'?
Enige reden dat ik kijk eigenlijkHeb ik dat een keer live gezien
Want?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
hmmm ze kunnen nog maar 2:48 minuten stilstaan en dan kunnen ze niet meer lanceren.
Ja. Ze hebben een launch window en daarbinnen moet het gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Is dan de werkdag voorbij?
Hollywood is niet zoveel aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, terwijl ik hier op de bank zit te kleumen met een dekentje, loopt mijn vriendje in de zon, in korte broek, in Hollywood
Ehm, weer, vergunning, draaing aarde etc. Vooral die laatste is denk ik belangrijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef Etcetera het volgende:
Waarop baseren ze een launch window?
En dat heeft dus ook alles met de draaing van de aarde te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik las in het topic over de lancering dat de ICC op een bepaalde positie moet staan
Ja daar moest ik ook even over glimlachen. Ik had een sterk Star Trek gevoel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Altijd prettig, zo'n portie patriotisme
Discovery reaching for the stars...
ok, klein stukje dan.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hollywood is helemaal niets aan
Het weer is dan wel weer prima
Walk of Fame lijkt me best leuk om te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hollywood is niet zoveel aan
Het weer is dan wel weer prima
Of nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Nou, we horen het wel weer als ze terug komen...
wat tegeltjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
"negative return" maar ik zie net ECHT wat langs de camera vliegen
De 101 is geweldig om te rijden. Vooral Big Sur is mooi, tegen het einde van de middagquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Walk of Fame lijkt me best leuk om te zien![]()
En het stroomt daar natuurlijk vol nu want zondag (?) zijn de Academy Awards.
Maar zaterdag trekken vriendje en collega met een huurauto naar het noorden voor het congres, iets ten zuiden van San Francisco. Wordt vast een mooie tocht langs de kust als het een beetje goed weer is.
Ja lijkt me ook toch? Ach, je weet wat het gevolg kan zijnquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Voor Etcie: http://whiskyisrael.co.il(...)ncnoc-vinatge-1996/#
Goed gezegd...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Walk of Fame lijkt me best leuk om te zien![]()
En het stroomt daar natuurlijk vol nu want zondag (?) zijn de Academy Awards.
Carmel, Monterey of The Big Sur?quote:Maar zaterdag trekken vriendje en collega met een huurauto naar het noorden voor het congres, iets ten zuiden van San Francisco. Wordt vast een mooie tocht langs de kust als het een beetje goed weer is.
klopt, maar dat ging om een groter oppervlak. Er zijn voldoende redundant tegeltjes geplaatst op wat verlies door vallend ijs te kunnen opvangenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook toch? Ach, je weet wat het gevolg kan zijn
Reed hem van LA naar Carmel op de dag dat de zomertijd eindigde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 101 is geweldig om te rijden. Vooral Big Sur is mooi, tegen het einde van de middag
Tsjuus...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
lees het morgen wel, ik ga slapen
Wij waren er op precies het goede moment maar ik vond het sowieso wel vervelend dat het al vroeg donker werd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Reed hem van LA naar Carmel op de dag dat de zomertijd eindigde.
Geen rekening mee gehouden en ineens was het pikkedonker op die slingerweggetjes.
Zijn we vlak bij Big Sur gestopt en hebben we daar in die barakken voor de lokale lumberjacks e.d. geslapen.
Leek vrijdag de 13e wel, pure horror daar 's avonds in het pikkedonker en met al die geluiden...
Halverwege de 101 heb je dat rare kasteel/paleis.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij waren er op precies het goede moment maar ik vond het sowieso wel vervelend dat het al vroeg donker werd.
En het klinkt wel als een ervaring zo
Hearst Castle. Daar kwamen wij helaas niet aan toenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Halverwege de 101 heb je dat rare kasteel/paleis.
quote:Daar zijn we iets te lang blijven hangen en toen was het dus al snel donker.
Die lumberjacks waren ook van die lekkere types met hun baarden en wijde jassen.
Daar ook gegeten en heb wel 30 keer uit moeten leggen dat we min of meer gestrand waren, r zait daar immers bijna niets aan accomodatie. Die blikken dan... ;D
quote:De volgende dag vroeg op en naar de waterval terug gereden, prachtig!!!
Ajuus!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren, het was me weer een waar genoegen. Ik ga maffen.
Monterey jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Carmel, Monterey of The Big Sur?
Da's wel erg mooi...
Mw. MM heeft geen oog dicht gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hearst Castle. Daar kwamen wij helaas niet aan toen
[..]
[..]
Monterey waar vroeger de sardientjes massaal gevangen en ingeblikt werden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Monterey ja![]()
De 101 hebben wij 2 jaar geleden ook een stukje van gereden ja, dat had ik best een paar dagen vol kunnen houden, mooiMaar daar hebben zij nu ook geen tijd voor.
Hier in Amsterdam wordt dat ook vaak geroepen, alleen dan zonder de 's' er achter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
MM is op de Twentse toer
Ajuus.... ik blijf dat een hilarische uitdrukking vinden, met name als je m goed twents uitspreekt
Ajuus dan maar weer!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik ga t ook roepen nu, ik ga mn kruikje maken en duik lekker mn bed in.
Duim aub met me mee dat ik geen gaatjes heb.... moet morgenochtend bij de tandarts zijn!
Trusten
Kolere, wat een omweg om in Londen te komen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Kill Bill op TV met nu de 5,6,7,8's. Daarvoor ben ik ooit voor naar Liverpool gevlogen, naar Manchester gereden om daar de bus naar London te pakken en een concertje van ze mee te pikken.
En slecht dat ze waren
Ja een vriend van me woont in Manchester. We hebben ook de nachtbus weer teruggenomen en toen ben ik nog een paar dagen in Manchester gebleven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kolere, wat een omweg om in Londen te komen...
Wel echte Japanese cult!!
Woo-hoo Hoo-hoo-hoo!!!
Slaap ze. Ik post alvast wat licht vermaak(2 minuten)quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik brei er een eind aan en laat het aan de nachtwacht...
Die van William Randolph Hearst? Van Citizen Kane?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hearst Castle. Daar kwamen wij helaas niet aan toen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van William Randolph Hearst? Van Citizen Kane?
Dan kun je beter naar Venice Beach gaan. Zo'n beetje iedere film waar ze langs het strand aan het rolschaatsen zijn, is daar.quote:Lijkt me wel gaaf om daar een beetje rond te rijden en alles uit films te herkennen, zoals bijv. Sunset Boulevard.
Kill Bill 2 is ook heel erg gaaf. Een nog veel grotere heldquote:Ik heb net Kill Bill zitten kijken terwijl ik aan het haken was, maar ik weet niet wat de 5, 6, 7, 8's zijn. Wel de 88 volgelingen van O-Ren Ishii afgeslacht zien worden. Wat een held, die Kiddo.
Zeik nat. Maar wel heerlijk in de buitenlucht geslapen in het mooie zuid-limburg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, hoe nat was het buiten?
Als er iets afbreekt is die gevarenzone wel iets groter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Sicili__.html?p=23,1
nog even een vraagje,
Bij het bovenstaande artikeltje staan 3 foto's. bij de laatste zie je de binnenkant van de Hercules met daarbij de markering van de propellor op de buitenwand.
Betkent dat als je daar moet zitten dat je de lul bent als er iets afbreekt?
Een account nemen bedoel je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Die gratis versie van Spotify he... doe ik iets fout of kun je je daar nu niet meer voor aanmelden ofzo?
Gratis muziek-stream-dienst, waar je eventueel voor kunt betalen als je dat wilt.quote:
Mogguhquote:
quote:Tasting anCnoc vinatge 1996
Ja ik had spotify al eens op mn laptop gezet, dus ik wilde laatst iets gaan luisteren, maar toen moest ik kiezen tussen 2 betaalde abonnementenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een account nemen bedoel je?
[..]
Gratis muziek-stream-dienst, waar je eventueel voor kunt betalen als je dat wilt.
Ja ik kan wel inloggen, maar dan kan ik alleen kiezen uit de betaalde opties.... die go open link is superquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Etcetera het volgende:
Er staat me wel iets bij dat ze het laatst wat verstopt haddenMaar hier is een 'Go Open' linkje
https://www.spotify.com/nl/get-spotify/go/open#1
- Edit: nee wacht, je had het al op je laptop staanKun je niet gewoon inloggen dan?
Ja, ik ken hem.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:50 schreef Etcetera het volgende:
@MM, ken je de schrijver/eigenaar van http://whiskyisrael.co.il(...)cnoc-vinatge-1996/#? Regel even dat dat hij de titel fixed
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem.
Ga ik voor je regelen...
Eigenlijk wel lachwekkend inderdaadquote:
Ik gebruik Spotify eigenlijk nooit, draai meestal uit eigen collectie, maar omdat ik nu toch de hele dag achter de PC zit...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:13 schreef Etcetera het volgende:
Twitter is dan ook tofen Spotify is plain awesom
Alhoewel ze 21 van Adele eens erbij moeten stoppen
Het ding eet wel groene kastjes op als je even niet opletquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Net besteld, laptopstandaard voor DJ'en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praktisch en scheelt weer ruimte...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ding eet wel groene kastjes op als je even niet oplet
Ja hoor, dat zet zoden aan de dijkquote:Zo wil Rutte dat er een Europees verbod komt op de verkoop van internetfilters aan dictaturen
jazeker werkt dat. Nederland regelt dat wel evenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ohjee, de ouwe fossielen hebben weer eens een klokje horen luiden:
Kabinet wil blokkeren internet in dictaturen onmogelijk maken
http://www.nu.nl/internet(...)nmogelijk-maken.html
[..]
Ja hoor, dat zet zoden aan de dijk
Dus WAT je ook probeert, een dictator zal zoveel mogelijk afsluiten. En dat lukt nog ook.quote:"Libya's Gaddafi apparently loves radio hacking. Signal jamming is being used to disable Thuraya satellite phones. Also being jammed is satellite TV network provider Arabsat, affecting vast areas in the Middle East, Gulf, Africa and Europe. Cellphone and internet transmissions are working only intermittently. Soldiers are confiscating electronics, too. This has gone on for days, allowing killing to be carried out largely hidden from the rest of the world, quite different from what happened in Egypt. The locations of the jamming signals are known to company executives around the capital, Tripoli but nobody can do anything. Only POTS is available, and it is monitored. Technically speaking, could this happen everywhere? Alternatives?"
Als ik Die Hard 4 mag geloven zien ze een oud en weinig gebruikt AM-netwerk over het hoofd en kunnen de helden dat net gebruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus WAT je ook probeert, een dictator zal zoveel mogelijk afsluiten. En dat lukt nog ook.
Je kunt internetten over je HAM-netwerkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik Die Hard 4 mag geloven zien ze een oud en weinig gebruikt AM-netwerk over het hoofd en kunnen de helden dat net gebruiken
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
Speciaal voor C4. Deze kerel op de eerste rij heeft geluk
Ik heb de hype wat betreft bagels nooit begrepen. Wat zijn die dingen suf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 1 spindel, denk dat ik die maar ga bewaren
Ik snap de lol van brie nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de hype wat betreft bagels nooit begrepen. Wat zijn die dingen suf.
quote:
quote:
Ik heb alleen een nogal mislukte telefoonfoto.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Pics!!! Oh nee, dat brengt toch ongeluk?
Gefeliciteerd! Hebben jullie ook al een datum? Dan weet ik wanneer ik er mooie foto's van kan zienquote:
Ik zat me dus net af te vragen of je wel een camera op je telefoon hadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb alleen een nogal mislukte telefoonfoto.
En wat vond de winkelmevrouw daarvan?quote:En ik voel me net een vent, half 12 een afspraak en om kwart over 12 had ik m'n jurk. Direct ook de eerste die ik aan had. Eigenlijk dus al veel eerder klaar, maar voor de show nog wat jurken gepast.
voelde me net een prinses.
Nou, gister vroeg iemand aan ons wanneer we zouden gaan trouwen en Sven en ik riepen tegelijk het antwoord. Juli en augustus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hebben jullie ook al een datum? Dan weet ik wanneer ik er mooie foto's van kan zien
En gebeurde het zelfde bij het noemen van het jaar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, gister vroeg iemand aan ons wanneer we zouden gaan trouwen en Sven en ik riepen tegelijk het antwoord. Juli en augustus.![]()
Heeft ze niks over gezegd eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
En wat vond de winkelmevrouw daarvan?
Dat heb ik dan liever op een pistoletjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Soempie het volgende:
En verse bagel uit de oven met mozzarella, pesto en tomaat is wel echt lekker.
Tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb alleen een nogal mislukte telefoonfoto.
En ik voel me net een vent, half 12 een afspraak en om kwart over 12 had ik m'n jurk. Direct ook de eerste die ik aan had. Eigenlijk dus al veel eerder klaar, maar voor de show nog wat jurken gepast.
voelde me net een prinses.
Zal zo even proberenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets ik ben nu Diablo Swing Orchestra aan het luisteren. Als je dat leuk vindt kan je en denk ik ook wel waarderen
Kan ik dus hier niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens? Is het een witte jurk? Met of zonder sleep, etc etc?
quote:
Ja, ik post het eigenlijk met het oog op dat Sven misschien meeleestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daat hebben we hier verder weinig aan
Thanksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop dat je je beter voelt vandag red!
Welnee, die leest hier nooit...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik post het eigenlijk met het oog op dat Sven misschien meeleest
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek dat ene plaatje van mensen op een zebrapad. Godver
This video is not available in your country?quote:
Huh? Ik heb em net nog gekeken. Bewijst maar weer dat Friesland niet binnen Nederland valtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
This video is not available in your country?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
This video is not available in your country?
Ik snap er geen fuck vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar zit jij, hij doet het prima
Nee maar wel ingelogd. Misschien moet ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op YouTube wellicht Libië als thuisbasis ingesteld?
Nee, maar ik had ook niet anders verwacht. 8 namen van de 100+. Echte interessante namen komen later en je moet vooral gaan letten op namen die je niet kent. Dat is nu al 2 jaar zou. Het is weer een ontdekfestival.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef MadMaster het volgende:
De vrijgegeven Lowlands namen doen me overigens nog geen tent opzetten...
bijna welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
... en weer terug het bed in
Amerikanismequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
over, niet in
(zegt degene met de meeste typefouten hier)
Hier word ik dus pissig vanquote:The Knox College Democrats will be collecting money Monday and Tuesday next week to support the protesters in Wisconsin. Come by our table at lunch or dinner and contribute what you can. The proceeds will go toward sending pizza to help feed the protesters.
tegen budget cutsquote:
nee gewoon consequent niet...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ga erheen, zeg dat je het onzin vindt en geef ze 2 cent.
Start anders een protestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee gewoon consequent niet...
In Wisconsin wordt geprotesteerd tegen een gouverneur die de macht van de Unions in wil perken. Hij is de eerste die dit probeert aan te pakken dus het is een soort testcase aan het worden.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huh? Ik heb em net nog gekeken. Bewijst maar weer dat Friesland niet binnen Nederland valt
Ik lig nu met bijna 39 graden koorts in bed bij m'n schoonouders. Ik heb hoofdpijn, ik heb het koud en sta wankel op de benen. Hopelijk kunnen we morgen wel naar hotel, sauna zit er niet in nu vrees ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd trouwens hoe Diaan het heeft, die is dit weekend in het Noorden des lands als ik mij niet vergis
Och, meid, beterschapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lig nu met bijna 39 graden koorts in bed bij m'n schoonouders. Ik heb hoofdpijn, ik heb het koud en sta wankel op de benen. Hopelijk kunnen we morgen wel naar hotel, sauna zit er niet in nu vrees ik.![]()
Dankjewel. Ook beterschap voor jou!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Och, meid, beterschapik weet hoe je je voelt
Stom lichaam! Ik ben daar nog nooit geweest voor sauna. Wel naar Sare.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan......dat heb je slecht getimed zeg!
Hoop dat je je morgen weer beter voelt, zou zonde zijn van je weekendje ja!!
Sauna kan gelukkig in Twente opzich ook nog wel eens(ga je wel eens naar de Holterhof?? Die is heel fijn
)
Holterhof is heel gemoedelijk,dichterbij en ik denk ook minder duurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stom lichaam! Ik ben daar nog nooit geweest voor sauna. Wel naar Sare.
We hebben wel een hotel geboekt en die kan niet geannuleerd worden. Maar als ik morgen nog zo ben, gaan we naar huis. Ik lig liever thuis in m'n eigen bed als ik ziek ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef iamredleader het volgende:
Gewoon met Peace afspreken dat hij jou geheel ontziet de komende 48 uur. Zodat je geen enkele verplichting naar wie dan ook hebt, vrienden, familie, allemaal!en dan lekker lang slapen
Okay maar Eens proberen dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Holterhof is heel gemoedelijk,dichterbij en ik denk ook minder duur
IARL, hoe is het met jou nu dan? Ook weer avondeten gehad? Maak ook maar goed gebruik van je weekend
Weer een stukje beter, maar nog erg moe. Zit nu al te hangen achter de pc, straks kind in bed en dan kijken hoe ver we komen met de filmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, hoe is het met jou nu dan? Ook weer avondeten gehad? Maak ook maar goed gebruik van je weekend
Hoezo, gaat hij hem in de oplader steken voor je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon wordt nu naar bed gebracht, ben benieuwd hoe dat gaat. Peace pakt zo iPad van me af denk ik. En terecht.
Nee hij vindt dat ik moet gaan slapen en terecht. En z'n ouders gaan xfactor kijken. Dat vindt hij niets aan en gaat op de iPad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoezo, gaat hij hem in de oplader steken voor je?anders gewoon terugvorderen met als straf een kop thee met honing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Had dat eerder gezegd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:16 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag weer thuis werken aan m'n beleidsnotitie en vanavond de beest uithangen in Leiden...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Tim van harte gefeliciteerd!!!
Ik ben weer koortsvrij, jippie.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Toch maar richting hotel?
Nog eerder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |