GOH, WAT VERRASSEND!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verkapt naamtopic voor Hen en Remco
Normaal vak 303 maar nu in 104quote:
Pizzaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik weet nog niet wat ik krijg mijn broer kookt vanavond dus
Ik wou al vragen of ik bij jou kon eten maar hier hebben we chinese kool, gebakken aardappels en gehaktbal. Da's ook niet verkeerd eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, vanavond aardappelpartjes, visschnitzel, boontjes en sla... en een klets tartaarsaus erbij
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wou al vragen of ik bij jou kon eten maar hier hebben we chinese kool, gebakken aardappels en gehaktbal. Da's ook niet verkeerd eigenlijk
Assen.quote:
geen PSV en/of Ajax?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond eens kijken of ik Crysis 2 aan de praat kan krijgen
Ondertussen beetje Twente kijken
crysis 2 is toch nog niet uit? of is het de.. vroegtijdige demo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond eens kijken of ik Crysis 2 aan de praat kan krijgen
Ondertussen beetje Twente kijken
OMFG!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe ontzettend tof is dit?http://www.twolefthands.nl/wie%20is%20hildo/hildo.htm
Check vooral Hildo's Gourmet
Nee, is nog niet uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
crysis 2 is toch nog niet uit? of is het de.. vroegtijdige demo?
PSV speelt al vroegquote:
Kan ik dat makkelijk kijken en ga ik daarna eens wat proberen te gamenquote:
ah, zo had ik die post van jou dus niet gelezenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Kan ik dat makkelijk kijken en ga ik daarna eens wat proberen te gamen
Dit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
zeau, het is al bijna 5 uuren ik zie dat het al wat mistig aan het worden is buiten...
het is nog maar een lichte sluier zo te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit.
Hopelijk valt het onderweg mee, heb passagiers aan boord straks
wat heb jij voor mooie signature dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef Under_Score het volgende:
het is hier de hele dag al mistiggisternacht zowaar sneeuw, dus ik had een dik pak verwacht maar dat is al weer weg gelukkig
waar zit je nu dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef norich het volgende:
Ik zit vanaf eindhoven ofzo al in de mist :/
Haha Hildo, ken 't al een paar jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe ontzettend tof is dit?http://www.twolefthands.nl/wie%20is%20hildo/hildo.htm
Check vooral Hildo's Gourmet
ow, dan schiet het mooi opquote:
hoe verplaats je die dingen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:54 schreef FCTVCF het volgende:
Jezus vandaag 50 ytongpanelen van 110 kilo per stuk verplaatst met 2 man.. ben kapot nuKon het ook niet baas om naar de stad te gaan, zuip zo wel veel in het home..
Tjah optillen héquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dan schiet het mooi op
[..]
hoe verplaats je die dingen dan?en have fun vanavond
![]()
en dan 50 keerquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
10 meter ongeveer, maar ik kan je vertellen dat je dat echt nét volhoud.
Heb me er 3 dagen voor kunnen opladenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan 50 keerdoe je toch goed op zo'n donderdag
dat is waarquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Heb me er 3 dagen voor kunnen opladen
Ik ga over 5 minuutjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waarhoelaat richting het home dan?
doe mij G-Shock - Demons (Promo Mix) maarquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe mij G-Shock - Demons (Promo Mix) maar
ciao
ik zet 'm net opquote:
jij gaat morgen naar DM? wat een lijn, wat een lijnquote:
Ik heb 'm ook opstaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen leuk op de vrijdagen; DM of QD
Als ik hem savonds achter de lader doe is er niks aan de handquote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? De keren dat ik er verdwaald was stuiterde ik over de kinderenquote:
Daarom heb ik ook geen date in de Vestequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van voetbal
Wat vervelendquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Daarom heb ik ook geen date in de Veste
Hoi skatquote:
Goedquote:
Daarom. Ik ben nu heerlijk warm en zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter dan vergaan van de kou in zo'n grote betonnen badkuip
Want de tap is gesloot'n en wi-j noar de kloot'n, 't is tied om noar huus toe te goan.quote:
Ik ook, dankzij een warm kopje theequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Daarom. Ik ben nu heerlijk warm en zo
Warme kamer hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook, dankzij een warm kopje thee
Gelukkig heb je zelf ook door waar je mee bezig bentquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:07 schreef m113 het volgende:
[..]
wat leu proat völle en zegt wènig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig heb je zelf ook door waar je mee bezig bent
Waar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoi skat
Over een uurtje Twente - Rubin op tv
RTL7 gok ik, staat iig om 21:00 Europa League op 't programma, en aangezien ze PSV - Lille ook uitzenden...quote:
RTL Voetbal: Uefa Europa League Ajax - Anderlechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
RTL7 gok ik, staat iig om 21:00 Europa League op 't programma, en aangezien ze PSV - Lille ook uitzenden...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rot op met dat kut-Ajax, RTLIk wil fatsoenlijk Twente kunnen kijken
Ik ook wel. Maar dat wordt dus weer vrijblijvend.com of sopcast ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rot op met dat kut-Ajax, RTLIk wil fatsoenlijk Twente kunnen kijken
Hey Nathaliequote:
Dankjequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
David Gefeliciteerd met je cluppie. Mooie pot
quote:
DAnkjequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SOPcast channel 94921 is erg goed tot nu toe, mooi scherp!
Uitslagen vorige weekquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eén ding snap ik toch niet echt... waarom staat er achter de 0-0 / 3-0
Dag skatquote:
Ajax won met 3-0, Twente nietquote:
Hier niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu hapert de stream heel erg
Zit je ook voetbal te kiekn, schat?quote:
Hoi lieverdquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uitslagen vorige week
[..]
Dag skat
Sel!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit je ook voetbal te kiekn, schat?
Hier loopt ie als een zonnetje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
... en toen lag m'n stream er helemaal uit
Foei, schandaligquote:
quote:
Alweer een stream gevonden?quote:
Heb 'm ff opnieuw geladen, doet het redelijk nuquote:
Neehoor. We winnen welquote:
Bek hol'n.quote:
Johquote:
Eventueel, eerst verlenging.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef omearos het volgende:
wat gebeurt er als het 0-2 blijft? Penalties?
WTFquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax ook onder druk.
Wel 5-0 voor
Oh maak je niet druk, twente staat nu al 0-2quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom hier straks wel terug, als dat voetbalafgelopen is.
Oh waar wil je het over hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
of we houden een aparte conversatie van de restquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je gebeden zijn gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Scheids mag wel even kaarten uit gaan delen nu.
Assepoesterquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk, twente staat nu al 0-2ik ben er nog
Wat heb je vandaag gedaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assepoester! Ik gun onze ToF'ers alle vreugde en blijdschap met een overwinning maar ik baal gewoon dat het nergens anders meer over gaat dan voetbal.
Ik voel me buitengesloten.![]()
Niet iedereen weet dat het leven uit meer bestaat dan alleen voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assepoester! Ik gun onze ToF'ers alle vreugde en blijdschap met een overwinning maar ik baal gewoon dat het nergens anders meer over gaat dan voetbal.
beterschapquote:
quote:
kunnen we ze niet naar VBL schoppen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voelde toen het alleen maar over telefoons gingquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
...maar ik baal gewoon dat het nergens anders meer over gaat dan voetbal.
Volgens mij loopt mijn stream achter.quote:
ELquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij loopt mijn stream achter.
Of de parkieten die zich een weg naar buiten vliegenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voelde toen het alleen maar over telefoons ging
Grappig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Of de parkieten die zich een weg naar buiten vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
er is niet voor niets een apart subforum voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Goed idee, Nicole. Optiefen met dat voetbal.
Oh, dat was wanneer het een keertje niet over voetbal ging?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voelde toen het alleen maar over telefoons ging
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Of de parkieten die zich een weg naar buiten vliegen
Precies!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef omearos het volgende:
[..]
er is niet voor niets een apart subforum voor
En voor telefoongejammer heb je DIGquote:
Alles behalve auto's, telefoons en voetbal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh waar wil je het over hebben![]()
Rustig en ontspannen. Poes was een paar dagen ziek, at niet en verstopte zich onder het bed maar gisteravond, toen ik net aan het janken was bij jouw vriendje op MSN, ging het ineens een heel stuk beter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef omearos het volgende:
[..]
of we houden een aparte conversatie van de rest
hoe was je dag?
Wat voor poes heb je? En hoe oud issie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alles behalve auto's, telefoons en voetbal.
[..]
Rustig en ontspannen. Poes was een paar dagen ziek, at niet en verstopte zich onder het bed maar gisteravond, toen ik net aan het janken was bij jouw vriendje op MSN, ging het ineens een heel stuk beter.![]()
Ze kwam de kamer inlopen en ging relaxed achter mij op de bank liggen.
@Justin, daarom was ik ineens foetsie.![]()
Ik hou poes in de gaten en bij de kleinste terugslag bel ik meteen de dierenarts (hoe bang ik er ook voor ben).
En hoe was jouw dag?
Het relatieve percentage voetbal geleuter is hier veel hoger dan die over telefoonsquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En voor telefoongejammer heb je DIG
Bam, in your facequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het relatieve percentage voetbal geleuter is hier veel hoger dan die over telefoons
arm beestquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alles behalve auto's, telefoons en voetbal.
[..]
Rustig en ontspannen. Poes was een paar dagen ziek, at niet en verstopte zich onder het bed maar gisteravond, toen ik net aan het janken was bij jouw vriendje op MSN, ging het ineens een heel stuk beter.![]()
Ze kwam de kamer inlopen en ging relaxed achter mij op de bank liggen.
@Justin, daarom was ik ineens foetsie.![]()
Ik hou poes in de gaten en bij de kleinste terugslag bel ik meteen de dierenarts (hoe bang ik er ook voor ben).
En hoe was jouw dag?
Nogmaals, ik gun hun echt hun voetbal plezier en hoop zelfs voor ze dat er gewonnen wordt maar ik vind het niet leuk dat ik niet kan meepraten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat het leven uit meer bestaat dan alleen voetbalhahaha
Aww is niet nodig
Nee rust, daarom zei ik dat je een kwatiertje de tijd had hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik gun hun echt hun voetbal plezier en hoop zelfs voor ze dat er gewonnen wordt maar ik vind het niet leuk dat ik niet kan meepraten.
Is het voetbal al afgelopen?
als alles goed gaat is het omn 22:45 voorbij. Tenzij ze dan beginnen met de nabeschouwingquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik gun hun echt hun voetbal plezier en hoop zelfs voor ze dat er gewonnen wordt maar ik vind het niet leuk dat ik niet kan meepraten.
Ik ook. Maar niet constant hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nein, net begonnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een zwarte en ze is ong 12 jaar. Ik weet het niet precies omdat ze is geboren in een periode dat ik 10 katten had. En die waren ook allemaal zwart.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat voor poes heb je? En hoe oud issie?
10 zwarte katten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een zwarte en ze is ong 12 jaar. Ik weet het niet precies omdat ze is geboren in een periode dat ik 10 katten had. En die waren ook allemaal zwart.
Goeie ouwe tijd.quote:
Welke comics?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef omearos het volgende:
volgens mij kijkt mijn benedenbuurman ook Twenteik wist al dat het 2-2 was voor het op teletekst stond
Nu weer verder met comics lezen
De grootste pech in mn leven kreeg ik vóór ik 10 zwarte katten had.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
10 zwarte katten?
Hoeveel scherven heb je gemaakt om het ongeluk te compenseren?
Nou hopen dat ze iig snel beter is!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen geld nog degelijk was vergeleken met het WC-papier van nu
poezels kunnen veel troost biedenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De grootste pech in mn leven kreeg ik vóór ik 10 zwarte katten had.
Ik had op het kankermoment () 4 zwarte poezels en heb er veel troost aan gehad.
Zwarte katten zijn![]()
![]()
. Ik ben er echt stapelgek op.
delen door 2.2quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe jij ook nog steeds stiekem omrekenen?
Heb je kanker gehad?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De grootste pech in mn leven kreeg ik vóór ik 10 zwarte katten had.
Ik had op het kankermoment () 4 zwarte poezels en heb er veel troost aan gehad.
Zwarte katten zijn![]()
![]()
. Ik ben er echt stapelgek op.
Ik allang niet meer. Hoeft ook niet, want 1 gulden is tegenwoordig 1 euroquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Doe jij ook nog steeds stiekem omrekenen?
Ja. Ik dacht dat iedereen hier dat ondertussen wel wist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
delen door 2.2
[..]
Heb je kanker gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat iedereen hier dat ondertussen wel wist.Wist ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je volledig van genezen nu dus?
En 25. Ik zou zeggen dat je 24 bent
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat iedereen hier dat ondertussen wel wist.wist ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat kom ik net tegen op icanhascheezburger![]()
Daar worde ge vrolijk vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef omearos het volgende:
[..]
wist ik ook niet
en wat kom ik net tegen op icanhascheezburger
[ afbeelding ]
zuiplapquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De pils gaat aardig naar binnen
Ik heb er 1 op. Wil de hele tijd al nieuwe maar heb geen zin om te lopen. Maar ik doe zo een combinatietochtje met een toiletbezoekquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De pils gaat aardig naar binnen
Heb er net 3 opquote:
Door die opmerking dacht ik dat je er al 6 ophad ofzo.quote:
Ik moet morgen nog werken, probeer me in te houden maar de stemming is hier iets te opperbestquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Door die opmerking dacht ik dat je er al 6 ophad ofzo.
Maar we zijn natuurlijk niet allemaal Robin's ..
Ja ik moet ook werken. Eerst moest ik vanacht werken maar dat ging gelukkig niet door.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken, probeer me in te houden maar de stemming is hier iets te opperbest
Ja allang, na 5 jaar was ik officieel kk-vrij. En hopelijk blijft dat zo de rest van mijn levenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wist ik nog niet.![]()
Ben je volledig van genezen nu dus?
quote:En 25. Ik zou zeggen dat je 24 bent
Slaap lekker lieve schat van mequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja allang, na 5 jaar was ik officieel kk-vrij. En hopelijk blijft dat zo de rest van mijn leven![]()
[..]
!!!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slaap lekker lieve schat van me![]()
Gelukkig ben je er af!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja allang, na 5 jaar was ik officieel kk-vrij. En hopelijk blijft dat zo de rest van mijn leven![]()
[..]
!!!
Thnxquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er af!
En ik hoop ook dat het zo blijft.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Thnx
Voetbal afgelopen? --> verloren? = doodse stilte in ToF?
Ik denk gelijk of gewonnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HOPPA! DOOR NAAR DE LAATSTE 16!![]()
![]()
En weer volkomen terechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
En weer heeft een tegenstander van die lampjes rood gekregen
2-2 na een 2-0 winst in Ruslandquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[..]
Ik denk gelijk of gewonnen.
daar kan ik niet over oordelen. Alleen teletekst gelezenquote:
Ah, ik vroeg me al af wat die link was... Heb 'm maar niet geopendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet niet of het een virus of een worm is, maar mijn mail verstuurd steeds linkjes naar allerlei mensen.. Weet iemand hoe ik dat eruit krijg? Vind het echt schijt irritant..
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
San![]()
[..]
Twente (en Ajax) sowieso, maar jij dus ook?
dan maar voor de tvquote:
Ook ontvangenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet niet of het een virus of een worm is, maar mijn mail verstuurd steeds linkjes naar allerlei mensen.. Weet iemand hoe ik dat eruit krijg? Vind het echt schijt irritant..
nu je het zegt, ik heb ook een mailtje van Nathalie gehad; van Henrike weet ik het zo niet...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook ontvangenkreeg 'm ook al van Hen laatst
hmm, niet echt goed gepland dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
Jippie me, ik werk te snelNu heb ik niks meer te doen.
Waarom niet? Ik vind het zorgelijker extra lang over werk te doen alleen om te rekken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik heb ook een mailtje van Nathalie gehad; van Henrike weet ik het zo niet...
[..]
hmm, niet echt goed gepland dus
daar heb je gelijk in, dat is ook niet wat... en wanneer komt je baas terug?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het zorgelijker extra lang over werk te doen alleen om te rekken.
Nu kan ik, als baas terug is, met wat nieuws beginnen.
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, dat is ook niet wat... en wanneer komt je baas terug?
ff rustig aan dus, tot je weer een nieuw klusje krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Maar goed, maar even wat mailtjes versturen dan.
Toch niet met allemaal vage linkjes he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Maar goed, maar even wat mailtjes versturen dan.
Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch niet met allemaal vage linkjes he?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mooguh!quote:* Optioneel: Start PC op in veilige modus
* Download en start Hitman PRO (http://bit.ly/hitfok)
- Geen licentie kopen! (+/- 5 minuten)
* Herstart uw PC!
* Download en start ComboFIX (http://bit.ly/combofok)
- Gratis download. (+/- 15 minuten)
Let op: Niet gebruiken op een Windows 7 machine!
* Herstart uw PC!
* Download en start SUPERAntispyware (http://bit.ly/Superfok)
- Gratis download (20 minuten tot meer dan anderhalf uur!)
* Herstart uw PC!
* Download en start Malwarebytes Anti-Malware (http://bit.ly/malfok)
- Gratis download (20 minuten tot meer dan anderhalf uur!)
* Herstart uw PC!
* Download/Koop en installeer een virusscanner, update deze tot aan de laatste update en draai een volledige systeem scan!
(Tip: Wanneer je een legale [of goed gekraakte] Windows hebt: http://www.microsoft.com/(...)fault.aspx?mkt=nl-nl)
Succes, met minder programma's zou het ook moeten lukken, maar het is een zekerheidje .
vrijdag = laatste werkdag, inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet zeuren, het is vrijdag!
Oja kut, laatste dag vakantie.
Vandaag als het goed is echt niets te doen, en dat zal dan de eerste dag zijn, maandag vrij gelukkig maar dat zal meer slapen zijn dan wat anders.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
helaas de laatste dag vakantie voor jou, beetje van genoten?
bijkomen van Albergenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vandaag als het goed is echt niets te doen, en dat zal dan de eerste dag zijn, maandag vrij gelukkig maar dat zal meer slapen zijn dan wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |