GOH, WAT VERRASSEND!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verkapt naamtopic voor Hen en Remco
Normaal vak 303 maar nu in 104quote:
Pizzaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik weet nog niet wat ik krijg mijn broer kookt vanavond dus
Ik wou al vragen of ik bij jou kon eten maar hier hebben we chinese kool, gebakken aardappels en gehaktbal. Da's ook niet verkeerd eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, vanavond aardappelpartjes, visschnitzel, boontjes en sla... en een klets tartaarsaus erbij
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wou al vragen of ik bij jou kon eten maar hier hebben we chinese kool, gebakken aardappels en gehaktbal. Da's ook niet verkeerd eigenlijk
Assen.quote:
geen PSV en/of Ajax?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond eens kijken of ik Crysis 2 aan de praat kan krijgen
Ondertussen beetje Twente kijken
crysis 2 is toch nog niet uit? of is het de.. vroegtijdige demo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond eens kijken of ik Crysis 2 aan de praat kan krijgen
Ondertussen beetje Twente kijken
OMFG!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe ontzettend tof is dit?http://www.twolefthands.nl/wie%20is%20hildo/hildo.htm
Check vooral Hildo's Gourmet
Nee, is nog niet uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
crysis 2 is toch nog niet uit? of is het de.. vroegtijdige demo?
PSV speelt al vroegquote:
Kan ik dat makkelijk kijken en ga ik daarna eens wat proberen te gamenquote:
ah, zo had ik die post van jou dus niet gelezenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Kan ik dat makkelijk kijken en ga ik daarna eens wat proberen te gamen
Dit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
zeau, het is al bijna 5 uuren ik zie dat het al wat mistig aan het worden is buiten...
het is nog maar een lichte sluier zo te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit.
Hopelijk valt het onderweg mee, heb passagiers aan boord straks
wat heb jij voor mooie signature dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef Under_Score het volgende:
het is hier de hele dag al mistiggisternacht zowaar sneeuw, dus ik had een dik pak verwacht maar dat is al weer weg gelukkig
waar zit je nu dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef norich het volgende:
Ik zit vanaf eindhoven ofzo al in de mist :/
Haha Hildo, ken 't al een paar jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe ontzettend tof is dit?http://www.twolefthands.nl/wie%20is%20hildo/hildo.htm
Check vooral Hildo's Gourmet
ow, dan schiet het mooi opquote:
hoe verplaats je die dingen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:54 schreef FCTVCF het volgende:
Jezus vandaag 50 ytongpanelen van 110 kilo per stuk verplaatst met 2 man.. ben kapot nuKon het ook niet baas om naar de stad te gaan, zuip zo wel veel in het home..
Tjah optillen héquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dan schiet het mooi op
[..]
hoe verplaats je die dingen dan?en have fun vanavond
![]()
en dan 50 keerquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
10 meter ongeveer, maar ik kan je vertellen dat je dat echt nét volhoud.
Heb me er 3 dagen voor kunnen opladenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan 50 keerdoe je toch goed op zo'n donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |