omdat het volgens mij niets te maken heeft met mijn polis, de vraag is juist of het onder mijn verzekering valt, of de verzekering van mijn werkgever.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bel je reisverzekering even luie hond. Hoe moet iemand hier nou een antwoord op geven zonder naam van verzekeraar, polis etc etc?
Een vermoeden. Is dus niets waard als er iets gebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
omdat het volgens mij niets te maken heeft met mijn polis,
Voor het juiste antwoord moet je dus even beiden bellen. In het algemeen, zoals al door iemand gepost, het is geen vakantie maar een zakenreis, dus geld je eigen reisverzekering waarschijnlijk niet.quote:de vraag is juist of het onder mijn verzekering valt, of de verzekering van mijn werkgever.
als je met de traumahelicopter van de berg moet worden gehaald, mag je hopen dat je wintersportdekking hebt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef brulaap112 het volgende:
Wintersportdekking lijkt me zo'n typisch overbodige verzekering die ze bange mensen aansmeren. Ik zou kijken of je zoiets echt nodig hebt voor een paar uurtjes boarden. Je hebt toch ook geen zomerdekking of vrijdag de 13e + polis.
ik wilde gewoon even weten of ik het bij mijn verzekering moest regelen of bij mn werkgever. heeft niks met luiheid te maken. ik heb geen zin om bij ing een half uur aan de lijn te hangen om vervolgens te horen te krijgen dat ik bij mn werkgever moet zijn. ik heb geen zin om mn collega van alles uit te laten zoeken als ik bij de ing moet zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Prima samenvatting![]()
Ik had ooit een zakelijke verzekering die ook geldig was voor prive reizen, en misschien ook wel voor wintersport, hangt er maar net van af hoe ruim de werkgever het maakt...dus daarom moet TS gewoon even z'n luie hand richting een telefoon bewegen en bellen...er zijn zoveel varianten, de vraag hier stellen is vrij nutteloos.
Dat dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik wilde gewoon even weten of ik het bij mijn verzekering moest regelen of bij mn werkgever. heeft niks met luiheid te maken. ik heb geen zin om bij ing een half uur aan de lijn te hangen om vervolgens te horen te krijgen dat ik bij mn werkgever moet zijn. ik heb geen zin om mn collega van alles uit te laten zoeken als ik bij de ing moet zijn.
Als jij in de zomer gaat parachute springen dekt je normale verzekering dat dus ook niet wijsneus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef brulaap112 het volgende:
Wintersportdekking lijkt me zo'n typisch overbodige verzekering die ze bange mensen aansmeren. Ik zou kijken of je zoiets echt nodig hebt voor een paar uurtjes boarden. Je hebt toch ook geen zomerdekking of vrijdag de 13e + polis.
omdat dat in de polis staat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef brulaap112 het volgende:
Ja blijf geloven. Waarom zou dat niet gedekt zijn.
Geen zin = luiheidquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..] ik heb geen zin om bij ing een half uur aan de lijn te hangen om vervolgens te horen te krijgen dat ik bij mn werkgever moet zijn.
Je bedrijf stuurt je ergens naar toe, dus je zal niet de eerste zijn die wil weten hoe het verzekeringstechnisch zit. Dus die info is vast al bekend.quote:ik heb geen zin om mn collega van alles uit te laten zoeken als ik bij de ing moet zijn.
Een traumahelicopter is waarschijnlijk de hoogste kostenpost die niet is gedekt door je zorgverzekering. Wat zou zoiets kosten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je met de traumahelicopter van de berg moet worden gehaald, mag je hopen dat je wintersportdekking hebt.
Van independer.nl.quote:Het is belangrijk om goed verzekerd te zijn voor medische kosten als je op wintersport gaat. De basisverzekering vergoedt spoedeisende hulp, maar maximaal het in Nederland geldende tarief. Ga je naar een land gaat waar de medische zorg duurder is, dan kan het zijn dat je een deel van de kosten zelf moet betalen. Een reisverzekering met dekking voor geneeskundige kosten vergoedt niet alleen een ziekenhuisopname, maar bijvoorbeeld ook het vervoer vanaf de piste na een ongeval.
Geneeskundige kosten die je maakt in het buitenland kan je ook meeverzekeren als aanvulling op je zorgverzekering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |