Als je boven de 21 euro zit met een bestelling buiten de EU heb je kans op douanekosten en invoerrechten enzo. Dus dan komt er zeker nog 20 euro bij. Maar anders bestel ik hem misschien bij een webshop van het engelse vasteland, maar liever Nederlands natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Welke douane aanslag? Binnen de EU is dat niet van toepassing, en 5 dagen kan ik wel wachten. Hell, BC2 heb ik pas twee maanden later kunnen ontvangen.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25175quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:07 schreef Roces18 het volgende:
^Hahah
Weet iemand al waar je in Nederland kan pre-orderen voor de limited edition. Ik zag hem op engelse webshops al wel, maar dan heb je kans op een leuke douane aanslag en je hebt hem een week later in huis...
1: xbox? Wtf. Maar zo werk die kutsite nou eenmaal, niet een titel maar enkel per platform.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25175
AL kost hij 70! Het is BF3 man! En ja Xbox. Wil wel op de PC zoals ik alle BF's heb, maar vind console fps niet zo erg. Wel lachen eigenlijk... Maar inderdaad FPS hoort op PC.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1: xbox? Wtf. Maar zo werk die kutsite nou eenmaal, niet een titel maar enkel per platform.
2: die eikels geven nooit een prijs op, en aangezien ie op play 38 euro is...
nee BFBC2 is 32, BF2 is 64quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
pc is 64, zal even zoeken naar bron.
sorry, dacht dat het over BF3 ging. BF2 pc was/is tot 32
pfff waar bemoei ik me ook meequote:
Ik had het over BF3 voor de Pc, maar dat heb ik fout neergezet, maar dat is geen reden om elkaar af te zeiken?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij kan echt niks anders dan mensen afzeiken he?
Eh...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik had het over BF3 voor de Pc, maar dat heb ik fout neergezet, maar dat is geen reden om elkaar af te zeiken?
Volgens mij klopt je redenatie niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:46 schreef Roces18 het volgende:
want met Bad Company 2 was het juist vet met 64 spelers maar die heb ik dan ook op de pc gespeeld..
Als mensen wat vaker zouden nadenken voor ze iets posten zou er voor mij idd weinig meer aan zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij kan echt niks anders dan mensen afzeiken he?
En 2142quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
BF1942, V, BF2 en BF3 zijn allemaal 64 players, voor PC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |