Nouja, laat ik zeggen dat ik de graphics t.o.v. the witcher 1 een flinke vooruitgang vind. Als diegene misschien non stop CoD en andere FPS-en speelt kán het misschien zijn dat het niet zo grafisch is als die spellen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat iemand een dikke pc had en dat de graphics hem zwaar tegenvielen en dat het grof kut was???
ps: ik test hem even uit, misschien pakt dit me wat sneller dan deel 1 en dan koop ik hem wel nadat ik LA Noire uitgespeeld heb
 )
 )

Het ging wel steeds een stukje beter, maar als ze met 3 á 4 man op je af komen dan ga je gewoon super snel neer als je niet alles dodged.
 Het ging wel steeds een stukje beter, maar als ze met 3 á 4 man op je af komen dan ga je gewoon super snel neer als je niet alles dodged.  Ik dodgede echt bijna alles, maar als je een keer wordt geklapt dan word je even gestaggered, en daarna hakken ze gewoon op je in en is je halve HP bar weg.
 Ik dodgede echt bijna alles, maar als je een keer wordt geklapt dan word je even gestaggered, en daarna hakken ze gewoon op je in en is je halve HP bar weg.  ), maar dat maakte alles weer té makkelijk. NPCs staan daar af en toe maar te staan, ze gaan 2x zo snel neer en doen nauwelijks damage. Dat is dan weer té easy.
), maar dat maakte alles weer té makkelijk. NPCs staan daar af en toe maar te staan, ze gaan 2x zo snel neer en doen nauwelijks damage. Dat is dan weer té easy.  

Op welke difficulty speel je? tregten klagt namelijk, check mijn post hierbovenquote:

Wow nee, graphics zijn echt behoorlijk mooi. Ik heb hem op 'Ultra' specs met Uber Sampling uitgezet, en de graphics zijn goed hoor! Met uber sampling is het al helemaal super, ik had dat effe aan, maar m'n PC trok het niet zonder de framerate tot 10-20 te laten droppen (en ik heb een GTX560quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat iemand een dikke pc had en dat de graphics hem zwaar tegenvielen en dat het grof kut was???
ps: ik test hem even uit, misschien pakt dit me wat sneller dan deel 1 en dan koop ik hem wel nadat ik LA Noire uitgespeeld heb
 ). Denk dat je dus toch wel 2 degelijke videokaarten in SLI/CFX nodig hebt daarvoor. Ze zeiden ook dat dat alleen voor de extreme high end PCs was.
). Denk dat je dus toch wel 2 degelijke videokaarten in SLI/CFX nodig hebt daarvoor. Ze zeiden ook dat dat alleen voor de extreme high end PCs was. 

Normal, zelfde probleem. Witchers zijn niet meer de vechtersbazen die ze ooit waren, blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Op welke difficulty speel je? tregten klagt namelijk, check mijn post hierboven

), etc.
), etc. 

Ik heb deze settings:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef drumstickNL het volgende:
Wat voor een pc heb je nodig om dit spel op max settings te kunnen draaien?

!
!

Dualcore E8500quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou het niet weten vosssssssssssbozzzzzz!!! Heb je een beetje een up to date grafische kaart?
Ik had overigens bijna alles op disabled

Ja idd, dat zou sufficient moeten wezen mien jong!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dualcore E8500
4GB ram
ATi HD6870 1GB
Dat moet zat zijn. Me dunkt

10GB RAM gek. Is dat niet een beetje overkill?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn speccs:
AMD Phenom II x6 1100t 4ghz
10 gb DDR kingston ram
GTX 470
Dus ff afwachten welke settings ik kan draaien.

Video editing.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef Silv het volgende:
[..]
10GB RAM gek. Is dat niet een beetje overkill?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |