Wellicht, maar van het eerste is al geen sprake. Ik heb ondertussen wel genoeg oorlog shooters voorbij zien komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]Als je van de Battlefield saga houdt, is het bijna GOTY met Skyrim . (en miss witcher 2)
Een = mag ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ik gameplay voor verhaal zou zetten; of een = tussen die 2
Ja... maar.. witcherquote:Op zondag 15 mei 2011 03:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik merk wel dat ik met the Witcher de meeste tijd kwijt ben om heen en weer te rennen naar npc's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel fantastisch zijn, als je je hier 6 maand mee kan vermakenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb Witcher 1 nooit gespeeld maar heb wel zin in deze gameLeuk tijdvullertje tot Skyrim.
True, dat gaat niet lukken, maar een deel van de tijd kan ik er in ieder geval mee overbruggen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou wel fantastisch zijn, als je je hier 6 maand mee kan vermaken
Bron.quote:Alle The Witcher 2-DLC wordt gratis
Alle downloadbare content die verschijnt voor The Witcher 2 zal gratis te verkrijgen zijn. Dit vertelt ontwikkelaar CD Projekt op basis van klantenvragen, meldt website Neoseeker.
CD Projekt vraagt alleen geld voor de uitbreidingspakketten van de game. De eerste downloadbare content wordt verwacht op de dag van release van The Witcher 2. De actievolle role-playing-game wordt verwacht op twintig mei en verschijnt alleen voor PC.
Daarnaast onthulde CD Projekt dat savebestanden die spelers van het eerste deel meenemen naar The Witcher 2 niet alleen het verhaal beïnvloeden, maar ook geld, bepaalde objecten en uitrusting. Zo kunnen spelers het befaamde Raven Armor meenemen naar het tweede deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |