Ga je diep schamenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet deel 1 ook nog steeds uitspelen
Ben nu bijna klaar met het gedeelte bij Lady of the Lake Vodyanoi enzulks(tenminste, denk ik)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Samael het volgende:
[..]
Ga je diep schamen![]()
Hoe kan je deel 1 nog steeds niet hebben uitgespeeld en nu al verlangen naar deel 2.
-Ontopic-
Ik ben volgens mij een van de weinigen die het concept art in deel 1 door het spel heen geweldig vond, en het gaat missen aangezien deel 2 geen laadschermen meer heeft![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Er komen soms weleens wat spelletjes tussendoor. Tevens heb ik hetzelfde bij Morrowind en Oblivion (al heb ik die laatste ondertussen uitgespeeld), ik wil eerst alle subquests en alles klaar hebben voordat ik weer verder ga met het verhaal, maar dat wil soms wel eens resulteren dat ik mij ga vervelen en iets tussendoor ga doen
![]()
Ik hoop dat ze het principe zelf achter the witcher niet veranderd hebben
Of youtube.comquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!
Du hast gleich! En dat ga ik ook doen heur! Maar ik neem mijn tijd, heb t wat druk de laatste tijd met school! Ik koop games toch nooit bij de release date, soms een weekje of 2 laterquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!
Je bedoeld de intro bij het kasteel Kael Moren? Daar deed ik 15 min over 1 vijand omdat ik totaal niet snapte hoe het vechtsysteem werkte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:23 schreef vosss het volgende:
Ik heb deel 1 eik nooit echt gespeeld.
Ik werd een beetje debiel van die stugge gortdroge kutquests in het begin
Loont het de moeite om daar even door heen te bijten?
Vonden jullie het begin ook traag en saai?
Ja dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef vosss het volgende:
Weet ik veel. Gewoon het begin. Dat is meestal gewoon in het begin van een spel zegmaar. Alsof ik nu nog weet hoe dat kasteel heet
Vind de mond van Geralt er wel raar uitzien tijdens het praten. Hoop dat het misschien aan 't filmpje ligt.quote:
preview build, niets aan de handquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind de mond van Geralt er wel raar uitzien tijdens het praten. Hoop dat het misschien aan 't filmpje ligt.
Gameplay > Graphics (al is setting dan wel weer erg belangrijk)quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Mjoah het is toch totaal anders (slechter) geanimeerd dan in L.A. Noire, maar goed, ik denk dat ik daar absoluut geen problemen mee zal hebbenLaat maar komme!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef leeell het volgende:
[..]
Verhaal > Gameplay > Graphics (al is setting dan wel weer erg belangrijk)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Samael het volgende:
Dit is wel een topjaar voor de PC gamers moet ik zeggen. Naast The Witcher 2 moet ik ook nog Fable 3 kapotspelen voordat Skyrim, Anno 2070 en hopelijk Diablo 3 uitkomen.
Ja Fable 3 gaat ook pas in aanmerking komen wanneer ik The Witcher 2 helemaal grijs heb gespeeld.quote:
Als de storymodus slechts 7 uur duurt dan heb ik 'm wellicht in die tijd kapot gespeeld ja. Verder heb ik geen Xbox 360 dus ben ik ook niet zo goed op de hoogte van die game.quote:
Je vergeet Battlefield 3quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Samael het volgende:
Dit is wel een topjaar voor de PC gamers moet ik zeggen. Naast The Witcher 2 moet ik ook nog Fable 3 kapotspelen voordat Skyrim, Anno 2070 en hopelijk Diablo 3 uitkomen.
Helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Samael het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Kan best leuk spel worden, maar valt weg in het niets vergeleken met de eerder opgenoemde titels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |